Achizitie publica - Lucrari de modernizare si reabilitare a Gradinitei nr. 5 Comanesti
Detaliu pentru invitatia numarul 182681
CENTRUL BUGETARNR.35 COMANESTI
Cod de identificare fiscala: 4277897
Adresa: Str. Republicii, nr.86, Comanesti
Telefon: 0234374264
Fax: 0234374267
Denumire invitatie: Lucrari de modernizare si reabilitare a Gradinitei nr. 5 Comanesti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executare lucrari de reabilitare si modernizare a Gradinitei nr.5 Comanesti
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 06.11.2008 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 17.11.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Comanesti, Str. Ciobanus, nr.2Birou Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Comanesti, str.Ciobanus, nr.2, sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre stat, precum si a celor locale, experienta similara, declaratie privind asigurarea echipamentelor si utilajelor, declaratie privind asigurarea cu personal calificat de specialitate, personal calificat in lucrari de conservare, alte documente conf. DEPO
Solicitareadresata Centrului Bugetar nr.35 Comanesti, tel.0234374267, contravaloare DEPO=100lei, RO93TREZ0645005XXX000868 trezoreria Comanesti
Motive anulare:
Altele
Observatii: Comisia a constatat ca nu au fost transmise raspunsurile cu solicitarile de clarificari catre toti operatorii economici care au cumparat Documentatia de atribuire, astfel nefiind indeplinite si respectate prevederile legalestipulate de O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fapt ce a condus la anularea procedurii conf. art.109/O.U.G. 34/2006 si reluarea unei noi proceduri de achizitie tip cerere de oferte.