Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare si recompartimentare-lucrari de instalare lift- ascensor persoane C.R.R.N.P. Techirghiol-corpul B


Detaliu pentru invitatia numarul 321201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 321201/05.03.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare si recompartimentare-lucrari de instalare lift- ascensor persoane C.R.R.N.P. Techirghiol-corpul B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 0241480851, fax: +40 0241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC-etaj III-sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare si recompartimentare-lucrari de instalare lift- ascensor persoane C.R.R.N.P. Techirghiol-corpul B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare si recompartimentare silucrari de instalare ascensor persoane la corpul B al cladirii C.R.R.N.P. Techirghiol, centru aferent DGASPC C-ta
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 739, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 34.000 lei, per. de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; constit: 1)prin viram bancar in contul nr. RO81TREZ2315006XXX005424 desch.la Trez Mun.Cta, sau 2) instrum de garant emis de o soc.bancara/de o soc de asig.Daca CNSC respinge contest inaintata de ofertant ca nefondata, autorit contr va retine contestatarului, din garant de particip suma de 5.519, 48 lei, aplicandu-se prev art.278^1 din OUGnr 34/2006.
Garantie de buna executie
10%din val contr faraTVA, constitprin instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, cf art.90 alin.1dinHGnr.925/2006, sau prin retin succesive din sumele datorate pentru fact partiale.In cz constit garant prin retineri succes din sit.de plata, aceasta se va constit dupa cum urm: contract are oblig.de a desc un cont la disp.aut contrac, la unitatea Trez Stat din cadrul org fis compet.suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5%din pretul contractuluiPe parcurs indepl contract, aut.contr.urm sa alimenteze ac cont prin retineri succesive din sumele dat si cuv contr pana la concurenta sumei stab drept garant de buna exec in doc de atrib.Return gar debunaexec se va face cf art.92 alin.4HG925/2006:70% din val in term de 14 zile de la incheierea pc-vb de receptie la termin lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl pv.eligibilitatea, Decl.pv.neincadr in prev art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala pv.indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de ANAF-Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii taxelor se va face prin prez. Formul. tip emise de organismele competente pv indepl obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare, lunii in care se deruleazaprocedura; .se depun in orig.sau copie cu ment.?cf cu orig?;Cerintele pv.oblig.de plata se consid.indepl.in mas.in care op.ec.prez.inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprob.de org.compet.in dom. Certif de particip la procedura cu oferta independenta, Decl pv neincadrarea in prev art. 69ยน din OUG 34/2006, Pers care detin functii de decizie in cadrul aut contrac sunt: Dir Gen - Dinica Petre; Dir Gen Adj Economic- Paula Caruntu; Dir Gen Adj Stefan Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serv Contabilitate- Zoica Stamule. Decl.va fi completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica-Formularului 7. Certif. constatat.- ORC, Atestat eliberat de ANREInainte de transm. comunic. op.ec. a carui of. urm. a fi decl. castig. va prez. certif constatator in orig sau copie legaliz pt conformit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Bilant Contabil/orice alte acte ce pot demonstra capacitatea economica si financiara, Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 2.500.000 lei.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.Operatorul economic care si-a inregistrat bilantului contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prinraportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009.Operator economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza deprevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora, Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare cu ob achizitieiexecutate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulate sa fie de min.1.500.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, in oricare din formele: proprietate /chirie /leasing, altele., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care poatedispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant: ? Responsabil contract/Sef de santier /coordonator lucrare, cu experienta profesionala in constructii civile sidovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? Responsabil tehnic cu executia, atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile specifice obiectului contractului? Responsabil cu controlul calitatii cu experienta specifica obiectului contractului? ResponsabilS.S.M., care va fi respons cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului pv asig mas de securitate, sanatate, sit de urgenta si protectie a mediului, cf legislatiei in vig., acreditat CNFPA, /orice alte dovezi ce demonstreaza calificarea prof, ? Executant autorizat ptlucrari electrice atestat ANRE, cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar Certificate de implementare standarde ISO 9001 si 14001 in domeniul de activitate aferent contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer