Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER ? STR.CRAITEI, INTR.VOINESTI, STR. TOAMNEI, STR.TRANDAFIRILOR, STR.FOISORULUI SI STR.TEIULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 341158
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341158/17.12.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER ? STR.CRAITEI, INTR.VOINESTI, STR. TOAMNEI, STR.TRANDAFIRILOR, STR.FOISORULUI SI STR.TEIULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Domnesti (Primaria Comunei Domnesti)Cod fiscal: 4221136, Adresa: Comuna Domnesti, Strada Principala nr. 1274, Judet Ilfov, Domnesti, Telefon: +40 213515256, Fax: +40 213515257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P., Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER ? STR.CRAITEI, INTR.VOINESTI, STR. TOAMNEI, STR.TRANDAFIRILOR, STR.FOISORULUI SI STR.TEIULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEM RUTIER ? STR.CRAITEI, INTR.VOINESTI, STR. TOAMNEI, STR.TRANDAFIRILOR, STR.FOISORULUI SI STR.TEIULUI
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 253, 571 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 45.000 lei.Se constituie :1. prin virament bancar ?OP (in contul RO54TREZ42124510220XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov).2. printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire, respectiv de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ;Instrumentele de garantare trebuie sa prevada daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) necondi?ionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Restituirea garan?iei se face in urma unei solicitari scrise din partea ofertantului.Ofertantul va pierde garan?ia de participare daca se afla in una din situa?iile prevazute la art. 87, alin. 1 din H.G. 925 / 2006 pentru aprobarea normelor de aprobare a OUG 34/2006.Ofertantul va pierde o parte din garan?ia de participare in cazul in care se incadreaza in situa?ia descrisa la art. 2781 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizi?ie publica.Of. din categ. IMM (care fac dovada prin prez. doc. prev. in Legea nr.346/2004 privind stim.infiin?arii ?i dezv. IMM, cu mod.?i complet. ulterioare), pot constitui garan?ia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat in documenta?ia de atribuire. In acest caz, ofertan?ii sunt obliga?i sa anexeze declara?ia privind incadrarea in categoria IMM din Legea nr. 346/2004 - Anexa nr.1 din sect. Formulare. Aten?ie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal . Completare Formular nr.1 / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului. Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catretert /terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ; documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completare Formular nr.2)In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (fara sedii secundare /puncte de lucru). Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3).Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Primariei Comunei Domnestiin ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Boscu Ninel- Constantin ? primar, Neicu Marin ? consilier personal primar, Iordache Viorica Maria ? administrator public, Stefan Costel ? viceprimar, Zanfir Maria ? secretar, Serban Cornelia ? contabil, Baba Violeta ?compartiment achizitii, Anghel Noela, Barbu Florin, Constantin Marian, Discalecau Ruben, Gheorghe Marius, Ghita Gigi, Iancu Ilie, Luca Ion, Nastase Victor, Neacsu Alexandru, Scheel Titus, Stoian Florin, Vasile Florea ? consilieri locali.Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de RezidentaFiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintanr.1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu4.500.000 lei . Documente relevante: ? bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privindlista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transportrutierin valoare de cel putin2.200.000 lei fara TVA. PrezenatareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: 1 Instalatie de preparare mixturi asfaltice; Repartizator-finisor; Statie de sortare, Autobetoniera ; Autobasculante = 16 to; Buldozer; Buldoescavator; Excavator; Autogreder; Cilindru compactor terasamente; Cilindru compactor asfalt; Incarcator frontal, Laborator de gradul II.Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora in proprieta saucontrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere: 1 manager de proiect, 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri; 1 sef de santier; 1 responsabil cu controlul calitatii cu decizie de numire; 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.CompletareFormular nr.10 si Formularul nr.11insotite de CV-uri (Formularul nr. 12) si copii ale diplomelor personalului cheie pentru acest contract. Se va prezenta echipa de executie a lucrarilor , astfel: 1 manager de proiect, 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri ; 1sef de santier, 1responsabil cu controlul calitatii cu decizie de numire; 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI. Pentru R.T.E. se vor prezenta: autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;Declaratie de disponibilitate (Formularul nr.13)., Informatii privind subcontractantii/asociatiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: decl. pe propria raspundere in temeiul art.69¹OUG34/2006; inf.solicitate la punctul III.2.3.a)capac.teh.si/sau prof.resurse umane, dotari tehnice.Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze.Se va completa Formularul 19siFormularul 19/1 Ofertantul-asociat va prezenta toate documentele solicitate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 ( conf.art.191 din OUG34/2006)., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 ( conf.art.191 din OUG34/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de executie
15
Descriere: 15% - respectiv maxim 15 puncte
perioada de garantie
15
Descriere: 15% - respectiv maxim 15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 14:42