Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE, SISTEMATIZARE PE VERTICALA, REABILITARE, PIETRUIRE NECESARE SISTEMULUI RUTIER DIN SECTORULUI 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 346510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 346510/13.05.2013
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE, SISTEMATIZARE PE VERTICALA, REABILITARE, PIETRUIRE NECESARE SISTEMULUI RUTIER DIN SECTORULUI 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, Etaj 2, Camera 34
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Altele: PRIMARIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE, SISTEMATIZARE PE VERTICALA, REABILITARE, PIETRUIRE NECESARE SISTEMULUI RUTIER DIN SECTORULUI 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE MODERNIZARE, SISTEMATIZARE PE VERTICALA, REABILITARE, PIETRUIRE NECESARE SISTEMULUI RUTIER DIN SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI.LUCRARILE MAI SUS MENTIONATE VOR INCLUDE SI PROIECTAREA AFERENTA.NU SE ACCEPTA CHELTUIELI DIRECTE SI NEPREVAZUTE
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 513, 965.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 176.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 9.711, 40 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de deschidere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10 % din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/12.10.2010;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, OCTAVIAN GHETU, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, ROXANA CIRSTEA, CORALIA FILIP, MARIA DRAGHICI, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, EMILIA CARABULEA, STAN RALUCA, TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, MARIUS POPESCU, CALINA SORESCU.- Formulare tip emise de organele competente cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include executia de lucrari care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii Generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani Se vor prezenta informatii privind cifra medie de afac pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) . Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie = sau > decat valoarea de 17.658.904, 48 lei, reprezentand 3.999.389, 52 EURO exclusiv T.V.A., la cursul de schimb valutar comunicat de BNR, valabil in data de 25.03.2013 , 1 Euro = 4, 4154 lei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte, dupa cum urmeaza: Data EUR mediu (RON/EUR) CURSA_EURM 2012 4, 4560 2011 4, 2379 2010 4, 2099Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PENTRU PROIECTARE O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarilede servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., PENTRU EXECUTIE O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Experienta similara ? Detalierea contractelor PENTRU PROIECTARE Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 1(un) contract/maxim 3(trei) contracte de servicii de proiectare faza PT+DE+PAC pentru servicii similare, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 132.000, 00 lei fara TVA reprezentand 29.895, 37 Euro la cursul de schimb valutar valabil in data de 25.03.2013 , 1 Euro = 4, 4154 lei.Se va completa formularul atasat si se va anexa copie de pe Contract(parti esentiale) , sau recomandare, sau certificat constatator, sau proces verbal de receptie a serviciului. Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul;sau - Proces verbal de receptie la sfisitul prestarii (sfisitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cu originalul;sau - Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date desprenumele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conformitate cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris., Experienta similara PENTRU EXECUTIE Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura similara/maxim 3 contracte avand ca obiect executia de lucrari similare a carui /caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare cu valoarea minima impusa de executie de 8.600.000, 00 lei fara TVA "lucrari executate si duse la bun sfarsit" sau "contract de lucrari finalizat" avand o valoare egala sau mai mare de 8.600.000, 00 LEI fara TVA, reprezentand 1.947.728, 41 EURO exclusiv T.V.A., la cursul de schimb valutar comunicat de BNR, valabil in data de 25.03.2013 , 1 Euro = 4, 4154 lei. Se va completa formularul de experienta similara si se va anexa copie de pe contract( parti esentiale), sau recomandare sau certificat constatator sau proces verballa terminarea lucrarilor. Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul; sau - Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in copie stampilata si scris conform cu originalul;sau - Proces verbal de receptie finala (daca a expirat perioada de garantie oferita prin contract), in copie stampilata si scris conform cu originalul; Nota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. Precizari privind experienta similara: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se accepta prezentarea unui contract/maxim 3 contracte care are/au ca obiect atat executia cat si proiectare, a carui/caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare (executie + proiectare) de 8.732.000, 00 lei fara TVA, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani PENTRU PROIECTARE Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original si declaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Cerinte minime obligatorii : - 2 ingineri/subingineri autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic - 1 proiectant - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri Cod COR: 214 207, PENTRU EXECUTIE Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Cerinte minime obligatorii: - 1. Coordonator (manager) de proiect (lucrare) ? 1 persoana Cerinte minimale: - studii superioare - certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale - experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.) Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; - CV - semnat in original, de catre expert; - diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Sef de santier ? 1 persoana Cerin?e minimale: -studii superioare tehnice, in domeniul constructii; -experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara. Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; -CV - semnat in original, de catre expert; -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Inginer constructor ? 1 persoana inginer/subinginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?; Cerin?e minimale: -absolvent studii superioare tehnice, Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; -CV- semnat in original, de catre expert; -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, - Resposabili tehnici cu executia (RTE) ? 1 persoana Cerinte minimale: - sa fie atestat/ atesta?i de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniile aferente proiectului, ?i anume: IIConstructii rutiere, poduri Pentru fiecare RTE propus, se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; -CV ? semnat, in original, de catre expert; -atestat ?i legitima?ie RTE (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniile aferente proiectului, ?i anume: IIConstructii rutiere, poduri, Manager mediu ? 1 persoana Cerinte minimale: -studii superioare -certificare manager mediu Cod COR 325702 (cod vechi 242304)sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale -experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.) Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; -CV - semnat in original, de catre expert; -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -document care atesta certificare manager mediu COR 325702 (cod vechi 242304)sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Responsabil securitate si sanatate in munca ? 1 Persoana Cerinte minimale: - certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale ( Legea nr.319/2006, H.G.nr.300/2006 s.a.). Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; -CV - semnat in original de catre expert; -document care atesta certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Manager al sistemelor de management al calitatii sau responsabil privind asigurarea controlului calitatii 1 PERSOANA Cerinte minimale: - absolvirea cursului de management in domeniul calitatii; - experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original; -CV - semnat in original de catre expert; -dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -copie decizie interna de numire intr-o astfel de pozitie; -document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari Atunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Dotare tehnica minima: Ofertantul sa faca dovada ca detine: utilaje , mijloace de transportt, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea acordului cadru Dotare tehnica - cerinte minime: - statie topo; - program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica; - statie de mixturi asfaltice ; - Statie de beton - repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului; - cilindru compactor; - autogreder; - freza de asfalt; - autobasculanta; - excavator; - incarcator pe pneuri si/sau senile - autobetoniera Se vor prezenta: Documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor si echipamentelor tehnice solicitate si implicate in realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?., Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Standarde de protectia mediului (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent). In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Standarde de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standard europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru lucrarile supuse ofertarii. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene. Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile supuse ofertarii, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer