Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de Modernizare Str. 217 - 116,4 m, Str. 218 - 240,7 m si Str. 222 - 141,2 m


Detaliu pentru invitatia numarul 217502
Autoritate contractanta
ORASUL PECICA
Cod de identificare fiscala: 3519550
Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica
Telefon: 0257-468323
Fax: 0257-468633
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de Modernizare Str. 217 - 116, 4 m, Str. 218 - 240, 7 m si Str. 222 - 141, 2 m
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de Modernizare Str. 217 - 116, 4 m, Str. 218 - 240, 7 m si Str. 222 - 141, 2 m .
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 20.07.2009 13:44)
Data publicarii: 30.06.2009 14:42
Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orasului Pecica, Str. 2, nr. 150, C.P. 317 235, Tel 0257 / 468 323, Fax 0257 / 468 633, Mail - [email protected] .
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Pecica, Str. 2, nr. 150, C.P. 317 235, Tel 0257 / 468 323, Fax 0257 / 468 633, Mail - [email protected] .
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- detinerea obligatorie a CERTIFICATULUI DE ATESTARE PROFESIONALA A.P.D.P. ( Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri )- Copie Legalizata , - Cerinta minima obligatorie - declararea cifrei medii de afaceri in ultimii 3 ani, respectiv 2006 - 2008 ? minim 2.518.500 lei, respectiv 600.000 euro, la un curs de referinta Infoeuro IUNIE 2009 1 euro = 4, 19750 lei, în domeniul de activitate al obiectului contractului , - minim 3 contracte în domeniul prezentei documentatii finalizate, însotit de recomandarea beneficiarului prestat în ultimii 5 ani, în valoare de 251.850 lei, respectiv 60.000 euro, precum si procesul verbal de receptie la finalizarea lucrarilor , - Cerinta minima obligatorie ? ATESTAT TEHNIC pentru principalele utilaje ? STATIE ASFALT, REPARTIZATOR ASFALT, COMPACTOR, STATIE DE EMULSIE, ÎNCARCATOR FRONTAL si INSTALATIE DE AMORSAT .
- prin solicitare scrisa transmisa pe fax sau mail compartimentului achizitii .
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer