Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE STR. M. EMINESCU, N.IORGA, BRAZILOR SI 1 MAI DIN ORASUL OCNA MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 357462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Ocna Mures
Numar invitatie: 357462/12.02.2014
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE STR. M. EMINESCU, N.IORGA, BRAZILOR SI 1 MAI DIN ORASUL OCNA MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Ocna MuresCod fiscal: 4563228, Adresa: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Telefon: +40 0258871257/ 0733670584, Fax: +40 0258871217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700, telefon: +40 0258871257/ 0733670584, fax: +40 0258871217, persoana de contact: SANISLAV NICOLAIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA OCNA MURES, SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE STR. M. EMINESCU, N.IORGA, BRAZILOR SI 1 MAI DIN ORASUL OCNA MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR MODERNIZA STRAZILE M. EMINESCU, N. IORGA, BRAZILOR SI 1 MAI PRIN ASFALTARE, AMENAJARE PARCARI, CONSTRUCTIA A 2 SENSURI GIRATORII, ETC. PROCENTUL AFERENT CHELTUIELIOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE ESTE DE 5%, ADICA SUMA DE 181125, 00 LEI
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 803, 629 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum - 72000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin virament bancar; cu ordin de plata in contul RO94TREZ0045006XXX001319 deschis la Trezoreria Aiud sau in numerar la casieria primariei. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Daca operatorul economic are calitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de participare si va depune dovada ca are aceasta calitate prin completareaformularului Anexa1 din Ordonanta 27/2006. Ofertantii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul de schimb comunicat de BNR valabil cu 3 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea de trezorerie a statului pe raza careia furnizorul isi are sediul. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai micade 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"3. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: jur. Vinteler Silviu - Primarec. Onac Aida - sef serviciu buget - contabilitateDragan Mirela - controlor CFIJur. Pandor Simion Nicusor - sef serviciu juridic - administrativec. Szilagyi Ildiko - inspector in cadrul serviciului VITLjur.Botezan Ioan - jurist in cadrul serviciului juridic - administrativing. Biris Sorina - inspector in cadrul serviciului urbanism - investitiiec. Pop Mirela Ramona - inspector achizitii in cadrul Primariei Ocna Muresec. Morar Viorel - inspector achizitii in cadrul Primariei Ocna MuresAron Marin - consilier localIosif Augustin Dragut - consilier localMan Florin- consilier localOltean Dan Gligor- consilier localLeahu Mircea- consilier localIspas Aurel Costica- consilier localHerteg Horea- consilier localJurj Claudia Daciana - consilier localCocis Vasile - consilier localStoica Alin - consilier localPodariu Pavel- consilier localMarele Adrian Cristian- consilier localBarbu Ioan Daniel - consilier localNicoara Marcela Elena - consilier localStanescu Vasile- consilier localBaciu Ioan - consilier localVinteler Ioan- consilier localSanislav Nicolaie - arhitect sefPotinteu Vasile - consilier in cadrul Biroului agricol4. Certificat pentru participare cu oferta independenta - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"5. Certificate fiscale privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele fiscale pot fi depuse in oricare dintre formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant 1. Certificat constatator emis de ORC - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta originalul certificatului constatator (sau copie legalizata) in cazul in care a prezentat initial documentul in copie conforma cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara - se vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari. Certificarile indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorprecum si precizarea daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. (se vor prezenta certificarile - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"semnata si stampilata de ofertant) SREN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se va prezenta certificatul in copielizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata deofertant., ISO 14001:2005 sau echivalent. Se va prezenta certificatul in copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer