Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare strada Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarla judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 340592
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIOROGARLA
Numar invitatie: 340592/05.12.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare strada Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarlajudetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIOROGARLACod fiscal: 4532450, Adresa: Soseaua Bucuresti, nr. 112, Ciorogarla, Telefon: 3131590, Fax: 3131590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare strada Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarlajudetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare strada Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarlajudetul Ilfov. Valoarea de 818.374, 92RON exclusiv TVA reprezinta valoarea la care se vor raporta ofertele in evaluare (valoarea prezentei proceduri de atribuire).Valoarea de 2.500.000, 00 RON exclusiv TVA reprezinta valoarea ce cuprinde si eventualele lucrari noi pe care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a le atribui in baza art. 122 litera j) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 16.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in euro. Pentru echivalenta se va folosi cursul comunicat de catre BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)- Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3: Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.Se va completa pe modelul formularului anexat.Inclusiv tertul sustinator (daca exista) are obligatia de a completa aceasta declaratie.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Niculae Victor ? Primar, Stefan Ilie?Viceprimar, Stefan Dona Maria?Consilier local, Cernat Alexandru?Consilier local, Matei Ionel? Consilier local, Tudorache Marian?Consilier local, Ion Dumitru Daniel?Consilier local, Sabu Daniel Bogdan?Consilier local, Vasile constantin?Consilier local, ionita Aurelia?Consilier local, Micu Petrus?Consilier local, Stan Petre-Consilier local, Nicolae Marin?Consilier local, Mantu Ion?Consilier local, Nicula George-Consilier local, Constantin Constantin-Clonsilier local.Cerinta nr. 6: Pentru persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.ALTE DOCUMENTE: ?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare. Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2: Persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3: Op.ec.are oblig. de a da o dec. pe proprie ras. precum ca, in cazul in care va fi desemnat castig. al proced., va incheia inainte de semnarea contr., o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucr.exec., utilajele, instalatiile de lucru, echip., materialele pe stoc, pers.propriu si reprez. imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa recept. lucr. precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte pers. fizice sau juridice.Asig.se va incheia, pt toata durata de valab. a contr., cu o agentie de asig. Contraval. primelor de asig. va fi suportata de catre of.din cap. ?Cheltuieli indirecte?.In cazul in care op.ec.este decl. castig.al proced.si nu incheie si nu prezinta polita de asig.inainte de semnarea contr. incheiata conf.cerintelor de mai sus oferta sa va fi decl.inacceptabila, conf.art. 36 alin(1)litera b)din HG925/2006 actualiz.Se accepta compl.ulterioara doar in situatia prev.de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 1.500.000 lei.In cazul of.din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM., Cerinta nr. 5: Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2011 sa fie cel putin 99%.Formula de calcul a indicatorului financiar ?lichiditate generala? este: Lichid. gen. = (Active circulante/datorii curente) x 100.In cazul asocierii cerintele obligatorii impuse referitoare la nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala?, calculat pentru anul 2011, trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare din membrii grupului, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista celor mai importante lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrari si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Indepl.de catre of. in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract, a unei exp. sim.in exec.de lucrari de drumuri in val.de minim 818000 RON exclusiv TVA.Pt dov. indepl. exp.sim.sol. se va prez.oblig.1 document (contract/parti relevante ale contr. si PV de receptie, etc) prin care sa se confirme executia, dintr-un singur contr., unor lucr. de drumuri in val.de minim 818000 RON exclusiv TVA.Doc. care atesta exp.sim.se vor prez.in fotocopie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?.In cazul in care benef.este un client privat si, din motive obiective, op.ec.nu are posib. obt.unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstr.indepl.cerintei privind exp.sim.se realiz.printr-o decl.a op.ec.sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Pt sit. fin.expr. in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb com.de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pt anul in care contractul pt resp.proiect a fost semn, Cerinta nr. 3: Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratia va fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4: Pentru asigurarea optima a managementului contractului op. ec. trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 6 specialisti, din care: minim 1 (un)absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in constructii cu exper. generala de minim 5 ani ca inginer constructor, atestat ca manager de proiect, care sa fi condus in calitate de responsabil (coordonator/manager) contract, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii de drumuri?pt functia de Responsabil (coordonator) contract;minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de participare intr-o pozitie similara, respectivca Sef de Santier lucrari de drumuri?pentru functia de Sef Santier Constructii, ?minim 1 absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta generala ca inginer in aceasta specialitate de minim de 5 ani. Acest specialist trebuie sa faca oblig. dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pt exec. a cel putin un contract de lucrari de drumuri ? pt functia de specialist topo. minim 1 specialist RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echiv., pt lucrari de Constructii Drumuri ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Drumuri;Minim 1 (un) absolvent studii superioare, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate. Minim 1 (un) absolvent studii superioare, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu, Cerinta nr. 5: Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/ prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: Autobasculante ? minim 1 buc., Autocamion pentru transport materiale ? minim 1 buc, Buldoexcavator ? minim 1 buc, Echipament taiere asfalt ? minim 1 buc, Finisoare asternere asfalt in carosabil ? minim 1 buc, Cilindri Compactori lis ? lis peste 8 to ? minim 1 buc, Echipament trasare marcaj ?minim 1 buc, a. Laborator autorizat grad II., Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face numai prin inscrisuri (copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/conventie/leasing/ alte forme de punere la dispozitie) prezentate in fotocopie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 6: Informatii privind subcontractantii.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006., Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, of. are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- of. trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontract. propusi;
- of. trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontr. nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.La incheierea Contr. de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prez. contr. incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in of..Pe parcursul derularii contr., contr. nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in of. fara acceptul a.c, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop. tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1: Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor de drumuri ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management. Certificatul/certificatele se va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificatele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate. ATENTIE: Conform art. 193 din O.U.G. 34/2006 actualizata, in cazul in careop. ec. nu au inca eliberat certificatul care atesta implementarea standardului ISO 9001, sau echivalent, se accepta ca dovedire a implementarii acestui standard de calitate, inscrisuri care sa confirme finalizarea auditului, din care sa reiasa ca se va primi certificarea, Cerinta nr. 2: Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor de drumuri ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti. Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. ATENTIE: Conform art. 194 din O.U.G. 34/2006 actualizata, in cazul in careop. ec. nu au inca eliberat certificatul care atesta implementarea standardului ISO 14001, sau echivalent, se accepta ca dovedire a implementarii acestui standard de mediu, inscrisuri care sa confirme finalizarea auditului, din care sa reiasa ca se va primi certificarea, In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidatura comuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilor se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului., Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare - nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv.Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pretul ofertat pentru executia integrala a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului. a)Pentru cea mai scazuta valoare a lui Pofertatse acorda 75 de puncte. b)Pentru orice alta valoarea luiPofertat decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: P (n) = [Pofertat minim / Pofertat (n)] x punctajul maxim alocat [75]
Durata de garantie acordata de catre constructor pentru lucrarile de drumuri executate
25
Descriere: Durata de garantie a lucrarilor executate se oferteaza in luni calendaristice. pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executatese acorda 25 puncte; pentru orice alta durata de garantie acordata lucrarilor executate mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [25]. Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor drumuri, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Ofertarea uneidurate de garantie a lucrarilor, pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mare de 60 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 25 puncte acordate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 19:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer