Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE STRADA STEFAN CEL MARE DIN ORASUL OCNA MURES
Detaliu pentru invitatia numarul 332570
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332570/27.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE STRADA STEFAN CEL MARE DIN ORASUL OCNA MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Ocna MuresCod fiscal: 4563228, Adresa: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Telefon: 0258/871257; 0733670584, Fax: 0258/871217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700, telefon: +40 0258871217, fax: +40 0258871217, persoana de contact: SANISLAV NICOLAIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE MODERNIZARE STRADA STEFAN CEL MARE DIN ORASUL OCNA MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZAREA STRAZII PRIN ASTERNEREA URMATOARELOR STRATURI: PIATRA SPARTA, BINDER DE CRIBLURA, STRAT DE UZURA DIN BETON ASFALTIC; RIDICAREA LA NIVEL A CAPACELOR DE VIZITARE SI A GURILOR DE AERISIRE;
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 173.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum - 8700 lei. perioada de valabilitate a garantiei de participare: 1 luna de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin virament cu ordin de plata in contul RO94TREZ0045006XXX001319 deschis la Trezoreria Aiud sau in numerar la casieria primariei. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Daca operatorul economic are calitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de participare si va depune dovada ca are aceasta calitate prin completarea formularului Anexa1 din Ordonanta 27/2006. In conformitate cu prevederile art. 278^1 alin 1. lit. b) din OUG 34/2006, in casul in care vreunul dintre ofertanti depune contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4216.17 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul acestuia fara TVA; Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, aceasta devine anexa la contract, iar in cazul in care garantia se va constitui prin retineri succesive din facturile inaintate la plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea de Trezorerie a statului pe raza careia contractantul isi are sediul, iar suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Daca operatorul economic are calitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"3. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: prof. Iosif Augustin Dragut - Primarec. Onac Aida - sef serviciu buget - contabilitateCristea Emilia - controlor CFIJur. Pandor Simion Nicusor - sef serviciu juridic - administrativec. Serbu Ioan - sef serviciu VITLjur. Botezan Ioan - jurist in cadrul serviciului juridic - administrativing. Biris Sorina - inspector in cadrul serviciului urbanism - investitiiec. Morar Viorel - responsabil achizitii in cadrul Primariei Ocna MuresAron Marin - consilier localSanislav Maria- consilier localMan Florin- consilier localFekete Dionisie- consilier localOltean Dan Gligor- consilier localLeahu Mircea- consilier localIspas Aurel Costica- consilier localPacurar Valeria- consilier localCarunta Elena- consilier localSilip Nicolae- consilier localStoica Alin- consilier localPodariu Paul- consilier localPopa Florin- consilier localIacob Cristel- consilier localPopa Ioan- consilier localStanescu Vasile- consilier localVinteler Ioan- consilier local4. Certificat pentru participare cu oferta independenta - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"5. Certificate fiscale privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de ORC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta originalul certificatului constatator (sau copie legalizata) in cazul in care a prezentat initial documentul in copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de maxim 3 contracte de natura similara in ultimii 5 ani (se vor prezenta procesele verbale de receptie - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant) sirecomandari/certificari de buna executie la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale in relatiile cu tertii de la minim 2 beneficiari (se vor prezenta recomandarile - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant) SREN ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 14:39