Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare strazi de pamant aferente a doua proiecte finantate POR


Detaliu pentru invitatia numarul 339458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 339458/15.11.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare strazi de pamant aferente a doua proiecte finantate POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, cod postal 440026, jud. Satu Mare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare strazi de pamant aferente a doua proiecte finantate POR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Lucrari de modernizare a drumurilor, pe o lungime totala de 1881, 89m, prin realizarea partii carosabile inclusiv a parcarilor aferente, a trotuarelor si a zonelor verzi, modernizarea retelelor de canalizare, modernizarea retelei de apa potabila, realizarea retelei de apa pluviala si canale tehnice, semnalizarea rutiera orizontala si verticala si statii de autobuz pentru urmatoarele strazi din municipiul Satu Mare: Str. I. L. Caragiale 758, 89m, Str. Crivatului 490m, Str. Orientului 280m, Str. Plevnei 180m si Str. Vaii 173m.Lot 2: Lucrari de modernizare a drumurilor, pe o lungime totala de 2036m, prin realizarea partii carosabile inclusiv a parcarilor aferente, a trotuarelor si a zonelor verzi, modernizarea retelelor de canalizare, modernizarea retelei de apa potabila, realizarea retelei de apa pluviala si canale tehnice, semnalizarea rutiera orizontala si verticala si statii de autobuz pentru urmatoarele strazi din municipiul Satu Mare: Str. Albatros 151m, Str. Berei 76m, Str. Cocorilor 237m, Str. Deltei 448m, Str. Doina 163m, Str. Fagetului 200m, Str. Izvorului 94m, Str. Izvorului + 217m, Lacului 183m, Str. Pescarusilor 119m si Str. Salciilor 148m.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 413, 743.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:49000 lei; Lot 2:74000 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.3.Conform art.86, alin.(1) HG 925/2006 actualizata garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: sa fie prezentat in original;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cont pt. garantia de participare: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, beneficiar, Municipiul Satu Mare, CUI 4038806.Conform art.86, alin.(6), din HG 925/2006, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.4.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiilr art.278^1 din OUG 34/2006 este conform alin.(1), lit.c) din respectivul art.5.Ofertantii care vor constitui garantia de participarein conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/ 2004 actualizata, privind stimularea IMM-urilor, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: Lot 1:10% din valoarea contractului de executie lucrari fara TVA aferent Lotului 1; Lot 2:10% din valoarea contractului de executie lucrari fara TVA aferent Lotului 22.Garantia de buna executie se va constitui inconformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006. NOTA: Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004 actualizata, privind stimularea IMM-urilor, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie, ceruta in achizitiile publice. In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare privind incadrearea in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare solicitate pentru Lot 1 si Lot 2:1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire. Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere.2.Declaratia privind eligibilitatea potrivit Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 actualizata.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata potrivit Formularului 12B ? pentru ofertant /ofertant asociat si respectiv daca e cazul potrivit Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 acualizata, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006 actualizata.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura potrivit Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 potrivitFormularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire. Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intruna din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Ioan, Ardelean Octavian Iulian, Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu , Kereskenyi Gabor, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Director economic: Ursu Lucica; CFP: Ratiu Anca; Sef Birou Achizitii Publice: Manoliu Mihaela; Birou Achizitii Publice: Biris Gavril (Responsabil achizitii Lot 1), Caras Antonela (Responsabil achizitii Lot 2);Sef Serviciul juridic: Racolta Mihaela; Sef Serviciul A.D.P.P.S.P. Munteanu Gheorghe (Manager proiect Lot 1); Sef Birou pentru Proiecte cu Finantare Internationala: Koncz Andrea (Manager proiect Lot 2); Serviciul A.D.P.P.S.: Stancel Toader Dan (Responsabil tehnic Lot 1), Motiu Horea (Responsabil tehnic Lot 2); presedintele si membrii comisiei de evaluare. Nota 1: Actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componensa acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste datadeschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune autoritatea contractanta).Nota 2: In conformitate cu prevederile art. 5, alin.(3) din Ordinul 509/2011 toate documentele intocmite sau emise de catre ofertant pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor prezenta in original. Cerinta de calificare solicitata pentru Lot 1 si Lot 2:1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei. Nota: In cazul in care in cadrul ofertei, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2)RESURSE UMANE: Cerinta de calificare solicitata pentru Lot 1 si Lot 2: Se solicita ?Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani?, potrivit Formularul 12I dinfisierul "Formulare" al Documentatia de atribuire., 3)RESURSE UMANE ? CERINTA MINIMA: Cerinta de calificare solicitata pentru Lot 1 si Lot 2: Ofertantul va nominaliza un Responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii drumuri (II) si un Responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pe domeniul constructii edilitare (IX), pentru care se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? atestatul si legitimatia vizata la zi. Cerinta este indeplinita si daca se nominalizeaza un Responsabil tehnic cu executia atestat pe ambele domenii., (continuare 1): Daca Responsabilul / Responsabilii tehnici cu executia fac parte din personalul angajat al ofertantului, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens. Daca pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut profesional de o alta persoana (tert sustinator), ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm, potrivit Anexei 20 si 22 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, incheiat in forma autentica la notar, cu acea persoana care asigura sustinerea, cat si Formularele 12A, 12B^1 si D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, pentru respectiva persoana. Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? un contractdeprestari servicii, valabil la data deschiderii ofertelor indicata in invitatia de participare, pentru servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniile solicitate., (continuare 2): Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta angajament de participare, conform art. 188, alin. (3), lit. b) din OUG34/ 2006 actualizata, pentru asigurarea de servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniile solicitate. ?Angajamentul de participare? se va prezenta potrivit modelului Formularului 2 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire., 4)CRESURSE TEHNICE- CERINTA MINIMA: Cerinta de calificare solicitata pentru Lot 1 si Lot 2: Ofertantul va asigura utilajele: a) Statie de preparare a betoanelor de ciment.b) Vibrofinisor pentru asternerea balastului stabilizat cu ciment.c) Statie de preparare a mixturilor asfaltice la cald.d) Repartizator de mixturi asfaltice.e) Laborator de analiza si incercari autorizat, gradul II, pentru betoane de ciment si pentru mixturi asfaltice, agreat de MDLPL (MTCT) sau de institutii echivalente din tara de origine a ofertantului.f) Excavator, g) Autogreder, h) Compactor., (continuare 1): Ofertantul va face dovada indeplinirii tuturor cerintelor referitoare la punctele a)?h). In acest sens ofertantul va declara pe propria raspundere prin ?Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentale tehnologice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? potrivit Formularul 12H din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, ca detine in dotare proprie, are inchiriate sau puse la dispozitie prin alte forme utilajele solicitate la lit. a)-h). In acest sens se vor prezenta dupa caz, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? contractele de inchiriere / colaborare, aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare., (continuare 2): Daca pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut tehnic de o alta persoana (tert sustinator), ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm, potrivit Anexei 20 si 21 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, incheiat in forma autentica la notar, cu acea persoana care asigura sustinerea, cat si Formularele 12A, 12B^1 si D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, pentru respectiva persoana.Cerintele privind asigurarea Statiei pentru prepararea betoanelor de ciment respectivasigurarea Statiei pentru prepararea mixturilor asfaltice la cald, vor fi indeplinite si daca ofertantul prezinta un precontract sau antecontract de furnizare betoane de cimentrespectiv un precontract sau antecontract de furnizare mixturi asfaltice valabile la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare., (continuare 3): Pentru Laborator grad II betoane de ciment si mixturi asfaltice, se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si Autorizatia laboratorului valabila la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare. Cerinta privind asigurarea Laborator grad II betoane de ciment si mixturi asfaltice, va fi indeplinita si daca ofertantul prezinta un precontract sau antecontract de prestari servicii pentru analize si incercari de laborator grad II betoane de ciment si mixturi asfaltice, valabil la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare, cat si Autorizatia laboratorului (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabila la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare., 5)INFOMATII SUBCONTRACTANTI: Cerinta de calificare solicitata pentru Lot 1 si Lot 2: Se solicita prezentarea de ?Declaratiei privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora" potrivit Formularul 12G din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire. In situatia in care ofertantul nominalizeaza subcontractant / subcontractanti se va prezenta pentru acesta / acestia ?Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006 actualizata, art. 90 si art. 93 din Legea 16/ 2003" potrivit Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire., 1)EXPERIENTA SIMILARA ? CERINTA MINIMA: a)Cerinta de calificare solicitata numai pentru Lot 1: Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare de constructii drumuri, duse la bun sfarsit si care au fost obiectul unui singur contract, in valoare de minim 3.000.000 lei fara TVA. In acest sens se va prezenta un tabel, potrivit ?Formularului T1? din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire in care se va indica lucrarea de constructii drumuri executata de ofertant. Anexat tabelului se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si care sa precizeze daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., (continuare): In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de lucrari executata de ofertant. In acest caz din documentele doveditoare prezentate trebuie sa reiasa ca valoarea aferenta partii de lucrari executata de ofertant este de minim 3.000.000 lei fara TVA., 1)EXPERIENTA SIMILARA ? CERINTA MINIMA: b)Cerinta de calificare solicitata numai pentru Lot 2: Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare de constructii drumuri, duse la bun sfarsit si care au fost obiectul unui singur contract, in valoare de minim 5.000.000 lei fara TVA. In acest sens se va prezenta un tabel, potrivit ?Formularului T2? din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire in care se va indica lucrarea de constructii drumuri executata de ofertant. Anexat tabelului se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si care sa precizeze daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., (continuare): In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de lucrari executata de ofertant. In acest caz din documentele doveditoare prezentate trebuie sa reiasa ca valoarea aferenta partii de lucrari executata de ofertant este de minim 5.000.000 lei fara TVA. STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII ? CERINTA MINIMA: Cerinta de calificare solicitata pentru Lot 1 si Lot 2: Autoritatea contractanta solicita in conformitate cu prevederile art. 191 din OUG 34/2006 actualizata, in vederea demonstrarii asigurarii calitatii lucrarilor, prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, aflata in perioada de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in format electronic este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer