Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de modernizare strazi in loc. Ardud, jud. Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 331476
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Ardud
Numar invitatie: 331476/11.07.2012
Denumire contract: lucrari de modernizare strazi in loc. Ardud, jud. Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ArdudCod fiscal: 3897173, Adresa: str. Stefan cel Mare, nr. 37, Ardud, Telefon: 0261767130, Fax: 0261771016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Noua, nr. 1, Ardud, Romania, cod postal: 447020, telefon: +40 261767130, fax: +40 261771016, persoana de contact: Ovidiu Marius Duma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Ardud, str. Noua, nr. 1, judetul Satu Mare, cod postal: 447020, telefon: +40 261767130, fax: +40 261771016, persoana de contact Sabou Ramona
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de modernizare strazi in loc. Ardud, jud. Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea urmatoarelor strazi: Miorita, Gheorghe Doja, Dragos Voda, Bartolomeu Drag, Sandor Karolyi, Florilor, Sportului, Horea, Morii si incinta piata loc. Ardud, jud. Satu Mare- Lungimea estimata a traseului: 2.913, 5 m- Structura rutiera - 4 cm strat de uzura BA16
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 404, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 8091 RON (50% pentru IMM conform L346/2004)Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a oferteiGarantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO07TREZ54621300205XXXXX beneficiar Orasul Ardud, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partial sau prin depunerea la casierie a unor sume in numera in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redus
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl privind eligibilitatea-Decl neincadrare art 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anteroara lunii in care se depun ofertele.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anteroara lunii in care se depun ofertele.-Decl. privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independent-Decl neincadrare art 69^1 din OUG 34/2006 (persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Orasului Ardud sunt Duma Ovidiu Marius-primar, Micle V. Cristian-secretar, Bartok Gurzau Ioan- dir. ec. si Sabou Ramona -cons juridic) conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012 componenta Consiliului Local Ardud este: Barbul Tudor, Bud Ioan, Pop Gheorghe, Silaghi Ioan, Pomian Emil, Szakacs Emeric, Fetz Stefan, Boba Mircea, Vasil Cristian, Avram Gheorghe, Coasa Viorel, Danciu Sorin Cosmin, Sighiartau Vasile, Lukacs Gyongyi, Cizmar Claudia. - Certif. const. ORC org sau conf cu org- Dovada formei de inregistrare ca pers fizica sau jurid copie conf cu org.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Decl. informatii gen. sit. ec si financiara- Bilant 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Decl. principale lucrari exec.- Minim un ctr similar cu valoare de minim 404550 RON- Decl efectiv mediu anual al pers angajat- Decl personal tehnic de specialitate si de asig a calitatii- Decl privind utilaje si instalatii- Decl cu privire la subcontractanti daca este cazul - certif ISO 9001/2000 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente- certificat ISO 14001 in domeniul constructii drumuri sau orice alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - de pe SEAP, - de la sediul autoritatii contractante, cuantum garatie de participare 8091 RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer