Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de Modernizare Strazi in localitatea Osorhei


Detaliu pentru invitatia numarul 344096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OSORHEI
Numar invitatie: 344096/21.03.2013
Denumire contract: Lucrari de Modernizare Strazi in localitatea Osorhei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSORHEICod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon: +40 259313213, fax: +40 259313213, persoana de contact: BARA RAMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Modernizare Strazi in localitatea Osorhei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Modernizare Strazi in localitatea Osorhei Se vor executa urmatoarele lucrari de modernizare: - modernizarea carosabilului strazilor solicitate de catre beneficiar- asigurarea scurgerii apelor pluviale de pe platforma strazilor prin executarea de santuri pereate sau carosabile, dupa caz- amenajarea corespunzatoare a intersectiilor cu drumurile laterale- amenajarea acceselor la locuinte prin refacerea podetelor de acces- asigurarea dirijarii apelor pluviale prin podete tubulare transversale si laterale catre vaile existente- asigurarea deplasarii in siguranta a pietonilor si copiilor prin amenajarea de trotuare de o parte si de alta a carosabilului.Linie bugetaraValoare estimata - fara TVA-Constructii si instalatii2.719.278 leiOrganizare de santier40.789 leiValoare estimata totala - fara TVA-2.760.067 leiCheltuieli diverse si neprevazute117.949 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 760, 067 - 2, 878, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 55.201 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Comuna Osorhei, cod fiscal 4641288, contul nr. RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria municipiului Oradea. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul nr. 3) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6.540 lei conform art. 2781, alin.(1) lit.b), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma de 6.540 lei in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Echivalenta garantia de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
10% din val totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia.In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declartie - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 8;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 10Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Pop Ioan - primar, Morar Meda - secretarul comunei, Gligor Ioan - viceprimar, Herlitska Mariana -contabil sef, Agoston Sandor Ianos - consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Chis Ionut - consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona - consilier inst. pub., Soanea Pavel - inspector, Ghirdan Ghizela Tunde - consilier - compartiment financiar - contabil.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 11.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12Declaratiile prevazute la pct. 3 si 4, in cazul asocierii, se vor prezenta de catre fiecare membru al asocierii in parte.In cazul in care ofertantul declara ca intentioneaza sa subcontracteze o parte a serviciilor, Declaratia prevazuta la pct. 2 va fi completata si de catre subcontractor/subcontractori.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei terte persoane aceasta va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d), si art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.1Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;5.2Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
-Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul".-Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile codificate conform CAEN din certificatului constatator emis de ORC pentru care ofertantul detine autorizatie de functionare conform legii.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) autorizat al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin de 5.520.134 leiModalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 14 "Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala din ultimii 3 ani" Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala sa fie de minim 5.520.134 lei In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 1.104.027 lei, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile in cadrul contractului pentru o perioada de 4 luni. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Nota 2: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata prin prezentarea unei singure Scrisori de confirmare de fonduri/document echivalent din partea oricarui membru al asocierii, sau mai multe Scrisori de confirmare de fonduri/document echivalent din partea mai multor membrii al asocierii a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata.Modalitatea de indeplinire: Scrisoare de confirmare de fonduri/document echivalent care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica. Valoare scrisorii de confirmare de fonduri/document echivalent va fi de 1.104.027 lei, pentru o perioada de cel putin 4 luni de la data inceperii executiei contractului de lucrari. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri/document echivalent, trebuie sa rezulte ca, suma respectiva va fi disponibilizata, urmand a fi folosita exclusiv in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri. Formula dupa care s-a calculat suma este: (valoarea estimata a contractului cu TVA / perioada de derulare a contractului, fara a se lua in calcul perioada de garantie) x perioada solicitata de autoritatea contractanta.Model Scrisoare de confirmare de fonduri/document echivalent -Formularul nr. 15, Cerinta nr. 3 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Modalitatea de indeplinire: Prezentare bilanturi contabile inregistrate la organele competente vor fi prezentate astfel: -pentru persoanele fizice/juridice romane, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul", semnata si stampilata. -pentru persoanele fizice/juridice straine, copie lizibila certificata ?conform cu originalul" insotita de traducerea autorizata in limba romana., Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa demonstreze bonitatea financiara astfel: a) Indicatorul financiar lichiditate generala atinge nivelul de 100%; b) Indicatorul financiar solvabilitate atinge nivelul de 30%;Modalitatea de indeplinire: Prezentare Formularul nr. 16 - Informatii privind situatia financiara din care sa rezulte ca: a) Indicatorul financiar lichiditate generala atinge nivelul de 100%; b) Indicatorul financiar solvabilitate atinge nivelul de 30%; Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta indicatorii de bonitate doar pentru anii scursi de la data infiintarii. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, Informatii sustinere capacitate economica si financiara: Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea Formularul nr. 17) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle intr-o situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1"Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani" insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, documente constatatoare, recomandari, din care sa rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cel putin o lucrare de aceeasi natura si complexitate, cu valoare de minim 2.760.067 lei fara TVA, insemnand reabilitare /modernizare /reparatie capitala drumuri, dintr-un singur contract.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Cerinta minima privind experienta similara este demonstrata cu un (1) contract de executie lucrari similare, a carui valoare sa fie de cel putin 2.760.067 lei fara TVA.Modalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 18 "Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani" la care se anexeaza Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor decalificare: a) certificari de buna exec. eliberate de Beneficiarii enumerati in cuprinsul formularului nr. 18.Pt contractele exec in afara Romaniei se va prez certificari de buna exec in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele/contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia.b) alte documente care sa probeze indeplinirea cerintei cu respectarea prevederilor art. 188, alin 3 lit. a din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a anului in care a fost finalizata lucrarea., Cerinta nr. 2ECHIPAMENTE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATIIAvand in vedere specificul lucrarilor de drumuri se impune necesitatea dispunerii de catre executantul lucrarilor, respectiv in proprietate/leasing/chirie/ prin angajament de punere la dispozitie a laboratoarelor si echipamentelor tehnice, respectiv a utilajelor, a instalatiilor, a mijloacelor de transport urmatoare: -O statie de preparat mixturi asfaltice -1 buc.-Un laborator pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier cu personal calificat, autorizat ISC potrivit HGR nr.808/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului nr. 1497/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, cu profile corespunztoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) -1 bucata;
-Repartizatoar de mixturi asfaltice ? 2 buc.;
-Masina multifunctionala sau alt echipament dotat cu perie mecanica ? 2 buc.;
-Incarcator-Excavator/buldoexcavator ? 2 buc.;
-Incarcator multifunctional ? 4 buc.;
-Compactor/cilindru vibrator lis- lis de 8-12 to ? 2 buc.;
-Compactor/cilindru 4-8 to ? 4 buc.;
-Compactor/cilindru 2-4 to ? 4 buc.;
-Compactor/cilindru vibrator pentru terasamente pneu ? lis de 12-18 to ? 4 buc.;
-Compactor/cilindru vibrator manual de 0, 5-1 to ? 2 buc.;
-Placa vibratoare ? 4 buc.;
-Mai compactor ? 4buc.;
-Taietor pentru asfalt ? 4 buc.;
-Masina de marcaj longitudinal ? 1 buc.;
-Masina de marcaj transversal ? 1 buc.;
-Autogudronator sau alt autoutilaj pentru raspandirea emulsiei bituminoase ? 2 buc.;
-Autobasculante cu prelate speciale pentru transport mixture asfaltice de 20-30 to ? 10 buc.;
-Autobasculante pentru transport materiale de 8-15 to ? 10 buc.;
-Autoutilitare pentru transport materiale usoare si scule ? 4 buc.;Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta echipamentelor si dotarilor declarate de ofertant. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota: G.T.F-Geotehnica i teren de fundare; M.B.M-Materiale pentru betoane i mortare; B.Ba.Bp-Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D-agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D-Materiale., Cerinta nr. 3Lista personalului cheie-Formularul nr. 22Un expert cheie nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei de personal de specialitate.Pt. fiecare expert cheie desemnat se vor prezenta: 1.CV in original si semnat pe fiecare pagina de catre expertul propus (obligatoriu va cuprinde doar experienta relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate, celelalte inf. nefiind luate in considerare). In cazul in care, in cadrul unei perioade de referinta mentionate in CV, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an. Perioadele care se suprapun se vor lua in considerare doar o singura data.2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul" ale diplomelor, autorizatiilor, certif. si atestatelor (acolo unde este cazul - ex. RTE) detinute de persoanele nominalizate in formularul nr. 22 care le confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Copii dupa actele de identitate (BI/CI/pasaport)4.Documente justificative pt demonstrarea experientei profesionale - copii "conform cu originalul" dupa carnetul de munca/contract individual de munca/documente echivalente sau contracte de colaborare din care sa reiasa perioadele mentionate in CV..5. In cazul in care, expertul nu are relatii contractuale cu ofertantul, se va face dovada disponibilitatii. Pentru persoanele care nu sunt angajati cu contract individual de munca ai ofertantului se va prezenta Declaratie de disponibilitate - formularul nr. 22.2. si documente privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale emise de autoritatile si/sau organismele competente, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru personalul angajat cu contract individual de munca se va prezenta Extras din registrul Revisal (informatiile cuprinse in extras trebuie sa fie reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)., Cerinta nr. 3.1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Manager proiect avand experienta specifica: a)implicarea intr-un proiect similar de executie de lucrari reabilitare /modernizare/reparatie capitala drumuri, de nivelul de complexitate al proiectului care face obiectul achizitiei.b)experienta in activitatea de Manager de proiect, Cerinta nr. 3.2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Manager proiect adjunct, avand experienta specifica: a)implicarea intr-un proiect similar de executie de lucrari reabilitare /modernizare/reparatie capitala drumuri, de nivelul de complexitate al proiectului care face obiectul achizitiei.b)experienta in activitatea de Manager de proiect sau Manager proiect adjunct, Cerinta nr. 3.3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Manager al Sistemului de Management al Calitatii in vederea implementarii Sistemului de Management al Calitatii (conducere si asigurarea calitatii in constructii) al Ofertantului, aplicat la conditiile concrete ale Contractului., Cerinta nr. 3.4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie - Responsabil tehnic cu executia, inginer constructor, atestat in lucrari de drumuri si poduri, pt care se va prezenta atestatul emis in conformitate cu prevederile Legea10/1995, HG925/1995, Ordin MLPAT 777/2003., Cerinta nr. 3.5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Persoana responsabila cu Controlul Calitatii: inginer CFDP cu minim 3 ani experienta., Cerinta nr. 3.6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil de mediu pentru supravegherea indeplinirii activitatilor de mediu si a performantelor privind cerintele de mediu pe santier., Cerinta nr. 3.7Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Inspector protectia muncii (abilitat conform Legii 319/2006 si H.G. 1425/2006) pentru supravegherea indeplinirii pe santier a activitatilor prevazute in Planul de securitate si sanatate propriu, ca aplicare a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii al Ofertantului la conditiile concrete ale Contractului, Cerinta nr. 3.8Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: inginer topograf pentru materializarea in teren a punctelor importante de pe planuri si supravegherea respectarii cotelor, pozitiei si caracteristicilor fizice si geometrice ale constructiilor, Cerinta nr. 3.9Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de doi sefi de formatie/de echipa ? maistru sau technician de drumuri, Cerinta nr. 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Completare Formularul nr. 23, Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala: Art. 190 - O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (a se vedea Formularul nr. 24 si anexele 1 si 2 ale acestuia) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), cA1) si d)din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere:
Perioada de garantie de buna executie
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 22:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer