Achizitie publica - Lucrari de modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui ?Centru de servicii de asistenta sociala pentru persoane varstnice?
Detaliu pentru invitatia numarul 324869
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324869/26.04.2012
Denumire contract: Lucrari de modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui ?Centru de servicii de asistenta sociala pentru persoane varstnice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: 0255255000, 0255216627, Fax: 0255255000, 0255216627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 355080262/ +40 255255000, fax: +40 255255000, persoana de contact: Chis Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui ?Centru de servicii de asistenta sociala pentru persoane varstnice?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru acest centru de asistenta pentru batrani se modernizeaza si se doteaza o cladire existenta, fosta baie comunala din Resita, amplasata in cartierul Muncitoresc, pe strada Teilor nr.1.Terenul ocupat de constructia existenta a fostei bai comunale si cladirea ce se refunctionalizeaza, se consolideaza, se modernizeaza si se doteaza pentru infiintarea unui Centru de servicii de asistenta sociala pentru persoane varstnice sunt proprietate a Consiliului LocalResita.Acest corp se refunctionalizeaza, se consolideaza, se modernizeaza si se extinde partial prin realizarea unui lift pentru persoane.Prin modernizarea propusa rezulta o cladire cu urmatoarele caracteristici: Regimul de inaltime demisol+ parter+etaj1Suprafata construitaA.C.= 403, 26mp;Suprafata desfasurata A.D.= 1.209, 78mpInaltimea demisol h= 3, 50mInaltime parter h = 4, 00mInaltime parter h = 3, 60mInaltime streasina h= 7, 90mInaltime coama, h= 10, 40mVolumul 4.600mcFunctiunile acestui Centru, solicitate prin tema de proiectare si rezolvate prin proiectul propus, sunt urmatoarele: La demisol: Hol acces , cu lift si casa scariiGrupuri sanitare, separate pe sexe, inclusiv o cabina pentru persoane cu handicapSala de mese, pentru 40 de persoaneBucatorie, cu spalator vase si vesela, cu preparari (legume, carne)depozite alimenteAcces de aprovizionareVestiar, wc si dus pentru personal;Vestiar, wc, dus pentru persoane varstnice, care necesita servicii special de curatenieSpalatorie/ uscatorieCentrala termica pe gaz.La parter: Acces public, cu hol , lift si casa scarii, conform cerintelor functiunii propusesala multifunctionala ( conferinte/ intruniri/dans)cabinet medicalgrupuri sanitare separate pe sexe si inclusiv pentru persoanele cu handicap locomotorasteptare cabinet medical;birou asistenti socialivestiar personal si grup sanitar personalsala lectura/ biblioteca / audiotecadepozit material;La etaj: Acces public, cu hol , lift si casa scarii, accese separate , conform cerintelor functiunii propusesala activitati ocupationale, actiuni de recreere si petrecerea timpului liber (vizionare TV si proiectii video, jocuri de societate), dotata cu mobilier zona video+audio (dimensionata pentru TV cu ecran mare, plat, video-player, combina radio+CD, inclusiv vitrina pentru materiale audio-video si echipamentele mentionate), mese, scaunesala ITsala jocuri de societatedepozitareBirou consiliere psihologica/ sociala/ juridica, Birou administrator, grupuri sanitare separate pe sexe si inclusiv pentru persoanele cu handicap locomotor.Toate aceste spatii vor fi utilate si dotate corespunzator unei bune functionari.Pe fiecare nivel se prevad cate 2 hidranti interiori de incendiu.In curtea imobilului se vor amenaja, in zona intrarii de serviciu, o platforma pentru depozitarea pubelelor de colectare a deseurilor menajere.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 952, 388.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 39.000, 00 lei;Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile;Garantia de participare se constitue in formele prevazute de catre HG 925/2006 la art. 86.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituii conform prevederilor HG 1045/2011, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut de Ordinul nr.314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autoritatii contractante de a solicita legalizarea asocierii);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Pentru completarea declaratiei persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mihai STEPANESCU-primar, Sorin SIMESCU si Cristian PANFIL-viceprimari, Lucian BUCUR-secretarul primariei; respectiv: Maria Asofroniei Uzun, Titiana Catana, Bianca Bozu, Titus Draghita, Augustina Lotorosanu, Geanina Catrina, Lucian Chis - persoane care au legatura cu procedura de atribuire. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau casocietatea se afla in incapacitate de plata;? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copiilegalizate si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducerelegalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind bilanturile contabie pe ultimii 3 ani financiari incheiati;
- Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani - sa fie mai mare dect 3.800.000 lei fara TVA;
- Dovada asigurarii de cash-flow sa fie min. 500.000, 00 lei pt. sustinerea lucarilor pe o perioada de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) un contract similar sau maxim 3 contracte similare a caror val. cumulata sa aiba o val. egala sau mai mare dect o valoare minima impusa de 1.850.000, 00 lei fara TVA;2. Lista cu contractele in derulare;3. Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;4. Informatii privind personalul tehnic si de specialitate de care ofertantul dispune in vederea realizarii obiectului contractului;5. Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are intentia sa o /sa le subcontracteze;6. Informatii privind asociatii, Cerinta privind personalultehnic si de specialitate pentru executia corespunzatoare a lucrarilor: 1.Sef santier, 2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii; 3.Responsabil CQin domeniul constructii civile, 4.Operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor autorizat ISCIR; 5. Macaragiu autorizat ISCIR; 6. Personal calificat ? ptr. lucrarile specifice contractului - dulgher, zidar, instalator, electricieni, mecanic utilaje grele (pentru excavator, buldozer si macara) , etc. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Standarde de asigurare a calitatiiSR EN ISO 9001 sau echivalentul corespunzatoare codului CAEN 4120SR EN ISO 14001 sau echivalentul corespunzatoare codului CAEN 4120Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica (Unitate de masura - luni)
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: Componenta tehnica (Unitate de masura - ani)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila pe www.e-licitatie.ro atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 15:52