Achizitie publica - Lucrari de montaj sistem de avertizare a incendiilor
Detaliu pentru invitatia numarul 333308
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333308/08.08.2012
Denumire contract: Lucrari de montaj sistem de avertizare a incendiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOVCod fiscal: 26361041, Adresa: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 0212015126, Fax: 0212015135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020085, telefon: +40 212015126, fax: +40 212015135, persoana de contact: CIPRIAN MADALIN SECU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de montaj sistem de avertizare a incendiilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de montaj sistem de avertizare a incendiilor la sediul administrativ al autoritatii contractante din Str. Mihai Eminescu nr. 226, sector 2, Bucuresti.
II.1.6) CPV: 45312100-8 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare: 2000.00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limitade depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fiprelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO29TREZ 7025 005X XX01 1255, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 26361041.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 33A.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelulminim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoareaprevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- depunere in cont pentru garantii de buna executie deschis la trezorerie, in favoarea SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV; Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.- garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de o societate deasigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Formular nr. 1; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2; 2a Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul); 2b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul); 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular nr. 4; 4. Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5 (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertaul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager General - Dr. Alis Grasu, Director Economic - Ec. Crisan Liontina, Director Medical - Dr. Grasu Cristian, Director Tehnic- Ing. Papandreia Marinel, Asistent Sef - Grama Elena, Sef Birou Tehnic - Sing. Pelteacu Dan, Sef Birou Achizitii Publice ? Ec. Secu Ciprian Madalin, Consilier Juridic ? Popovici Ioana Silvia, este exclus din procedura de atribuire). Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Certificat de atestare eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Centrul National pentru Securitatea la Incendiu si Protectie Civila din care sa reiasa caofertantul este atestat pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate OMAI nr. 87/2010 (se va prezenta in copie conforma cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Minim 1 recomandare similara dusa la bun sfarsit in ultimi 5 ani, cu o valoareminima de 100.000 lei fara TVA.Minim 1 contract dovedit cu: ?recomandari din partea beneficiarilor/ clienti pentru lucrarile ce fac obiectulcontractelor de mai sus din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilorcontractuale pe parcursul derulariicontractului care demonstreaza experienta similara? Copie procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau dupa cazproces verbal de receptie finala, intocmit in conformitate cu prevederile HG 273/1994 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine vor depune documente de receptie a lucrarii inconformitate cu legislatia in vigoare in tara in care a fost executata lucrarea -traducere autorizata/apostilata in limba romana de traducator autorizat., Listacu subcontractantiisi specializarea acestora, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de lucrari.Se vor prezenta/anexa copii dupa actele de studii si/sau atestate ale personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice aflate indotarea ofertantului pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 07:26