Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de prelungire foraj pentru retea apa de incinta in cadrul obiectivului construire cladire centru de cercetare mecatronica


Detaliu pentru invitatia numarul 354069
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 354069/25.09.2013
Denumire contract: Lucrari de prelungire foraj pentru retea apa de incinta in cadrul obiectivului construire cladire centru de cercetare mecatronica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: Bar Marius (Biroul Achizitii)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: Bar Marius (Biroul Achizitii)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de prelungire foraj pentru retea apa de incinta in cadrul obiectivului construire cladire centru de cercetare mecatronica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prelungirea forajului de absorbtie cu 48 m precum si echipamentele necesare, montarea a 2 buc. pompe submersibile si sistemul de automatizare aferent, pozarea conductelor de alimentare intre foraj si pompa de caldura.Valoarea estimata a achizitiei este de 124282 RON, fara TVA si anume 118364 RON, fara TVA valoarea lucrarii care urmeaza a fi executata si 5918 RON, fara TVA reprezentand cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general (5% din valoarea contractului care urmeaza a fi atribuit).
II.1.6) CPV: 45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2300 RON sau echivalentul in valuta calculat la cursul de schimb al BNR publicat cu 3 zile calendaristice anterior datei limita stabilita pt. depunerea ofertelor, constituita conform art.86 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legiinr.346/2004).Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Plata cu ordin de plata se face in contul RO05RNCB0032046498350001, BCR Oradea. Autoritatea are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in una din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(conform art.90 din HG 925/2006).Acestea trebuie sa fie irevocabile. Nu se vor aplica prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 privind retinerile succesive(autoritatea contractanta nu accepta o astfel de modalitate). Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1.3. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUGnr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1.4 ? in original. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor lua in considerare atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se face la inexistenta datoriilor fata de bugetul local la o datacorelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor lua in considerare atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente indomeniu.Raportarea se face la inexistenta datoriilor fata de bugetul de stat la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local in luna anterioara celei in care se depunofertele.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita inmod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar. Toatecertificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/20065.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.d) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 5.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 1.5.5.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punderea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 1.9.5.3. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic si din partea subcontractantului (daca este cazul) din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 1.6.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA sunt urmatoarele: - Primaria Municipiului Oradea (Consiliul Local): Bolojan Ilie Gavril - Primar Primaria Municipiului OradeaMalan Mircea - Viceprimar Primaria Municipiului OradeaMuresan Ionel Ovidiu - Viceprimar Primaria Municipiului OradeaUnita Lucian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Ritli Laszlo Csongor - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Felea Adrian Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Negrean Daniel Dumitru - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Bonchis Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Vulcu Daniel Sorin - Consilier Local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Dan Octavian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Mohan Aurel George - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Campan Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Lascu Tudor Sebastian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Debelka Boglarka Lilla - Consilier local(Consiliul Local al Municipiului Oradea)Dulca Camelia Mariana - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Popa Dan Lucian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Filimon Teofil Laviniu - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Manea Mihai - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Tau Ioan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Pasztor Sandor - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Huszar Istvan Eric - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Delorean Ion Iulius - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Szabo Jozsef - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Sarkozi Zoltan - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Corches Dorin Octavian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Ile Cristian - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Coste Marina Adelina - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)Gal Sorin Calin - Consilier local (Consiliul Local al Municipiului Oradea)- Consiliul de Administratie SC Oradea Transport Local SA: Csuzi Istvan - Membru C.A.Gogoneata Emilia - Membru C.A.Miclaus Sorin Dan - Membru C.A.Nica Romeo-Emilian - Membru C.A.Pacurar Calin - Membru C.A.Pop Viorel Mircea - Presedinte C.A.Urdea Florin - Membru C.A.- Membrii Comisie C.M.M.A.P. (Comisia Municipala de Monitorizare a Achizitiilor Publice): Muresan Ioan - Presedinte C.M.M.A.P.Giurea Mina - Membru C.M.M.A.P.Andrica Liviu - Membru C.M.M.A.P.Bara Octavian - Membru C.M.M.A.P.Lezeu Ioan - Membru C.M.M.A.P.- Membrii A.G.A. ai SC Oradea Transport Local SA: Mohan Aurel George - Consilier localDulca Camelia Mariana - Consilier localSzabo Jozsef - Consilier localIle Cristian - Consilier localTau Ioan - Consilier local- Persoane care detin functii de decizie in cadrul SC Oradea Transport Local SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire contract lucrari de prelungire foraj pentru retea apa de incinta in cadrul obiectivului construire cladire centru de cercetare mecatronica: Csuzi Istvan ? Director GeneralPurge Ioan ? Director EconomicPop Viorel-Mircea ? Director TehnicMalita Mihaela Simona - Consilier JuridicFodre Gabriela - Sef birou achizitiiBar Marius-Dan ? Expert achizitii publiceMocanu Georgeta-Tania - Sef birou tehnicMarc Nicolae - SubinginerNica Octavian - InginerKajtor Vasile ? Sef sectia nr.3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Declaratia conform art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 se va prezenta atat de ofertant cat si de ofertantul asociat, de subcontractor si de tertul sustinator, dupa caz. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. 1.Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/autorizatia de functionare/altele echivalent.Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).- Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original/copie legalizata certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.2.Autorizatie emisa de catre Autoritatea Feroviara Romana (AFER)conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr.290/13.04.2000.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (minim 200000 RON).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.O asociere ai carei membrii individual sunt IMM se incadreaza in categoria IMM.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Informatii privind sustinerea acordata. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara/tehnica si profesionala se demonstreaza prin dovedirea sustinerii de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei/persoanelor respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 (literele a, c1 si d) din OUG nr.34/2006 si nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art.69^1 dinOUG 34/2006. Sustinatorul va prezenta fisa de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara (unul sau mai multe lucrari similare - lucrari de foraj, cu o valoare cumulata de minim 100000 RON).Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se solicita urmatoarele documente: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formular 2.0 in original. Executia de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic.Daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar executiile de lucrari din aceasta perioada., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate.Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate care sa aiba cel putin urmatoarele certificari: - inginer instalatii (electrice, termice).- electrician: care sa detina atestat ANRE (Agentia Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei) sau echivalent;
- responsabil cu calitatea in constructii (CQ).Personalul de specialitate si/sau atestatele pot fi prezentate de catre subcontractant pentru partea de implicare in contract in conditiile in care executa acea parte in totalitate, conform acordului de subcontractare.Pentru persoanele pentru care se solicita atestat (electrician cu atestat ANRE) se solicita doar atestatul si declaratia de disponibilitate., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic.Se va prezenta Formularul 2.5.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza ca poate dispune (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) deprincipalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului, conform listei privind resurse, utilaje si echipamente necesare (din deviz) sau contract de chirie pentru cele care nu sunt in proprietatea ofertantului sau al subcontractantului, in copie conforma cu originalul. Informatii privind asigurarea calitatii. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care seatesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirmaasigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Informatii privind protectia mediului. Certificatul trebuie sa fie emis pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 07:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer