Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE PRESTATII PRIN INCHIRIERE UTILAJE DE INCARCARE -INCARCATOR FRONTAL CU CUPA-


Detaliu pentru invitatia numarul 341285
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 341285/20.12.2012
Denumire contract: LUCRARI DE PRESTATII PRIN INCHIRIERE UTILAJE DE INCARCARE -INCARCATOR FRONTAL CU CUPA-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC CEO SA-SDM Tg-Jiu, str. T. Vladimirescu, nr. 1-15, et. 3, Dep. Achiz.Publice-SALA DE LICITATII, pers. de contact: Ciucu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CEO SA-SDM Tg-Jiu, str. T. Vladimirescu, nr. 1-15, et. 3, Dep. Achiz. Publice-SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE PRESTATII PRIN INCHIRIERE UTILAJE DE INCARCARE -INCARCATOR FRONTAL CU CUPA-
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE PRESTATII PRIN INCHIRIERE UTILAJE DE INCARCARESe vor executa urmatoarele lucrari: - lucrari pentru colectarea si evacuarea apelor;
- lucrari de amenajare a terenului;
- lucrari pentru executarea si amenajarea drumurilor tehnologice;
- lucrari de gospodarire a sectiilor;
- lucrari de interventii la liniile CF, locomotive, utilaje.
II.1.6) CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul in lei al garantiei de participare, este de 3.220 lei.Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR-Agentia Gorj.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; sau-depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC). Suma care se va retine este de 1.789, 40 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia, fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire: -conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (2) din HG 925/2006; sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare ? formular model;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular model;
-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formular model;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - formular model;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director Sucursala Divizia Miniera - Ogarlaci Vasile, Director Strategie Dezvoltare - Davitoiu Lesu Gheorghe, Director Economic - Viasu Nicolae, Director Tehnic - Paraschivu Gheorghe, Director Adjunct Achizitii Publice - Rebedea Ion, Sef Birou Atribuire Contracte Lucrari - Ghioc Stefan, Sef Birou Legislatie Comerciala si Contecios - Mihaela Lazar Andrei, Biroul Legislatie Comerciala si Contecios - Uzuru Liliana, Birou Atribuire Contracte Lucrari - Ciucu Adrian, formular model. Pentru persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii generale, inclusiv cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 340.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara - executia de lucrari similare duse la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, in valoare de cel putin 175.000 lei. Ofertantul va prezenta cel putin undocument/contract/procesverbal de receptie care sa confirme executia de lucrari similare duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor), care sa confirme executia de lucrari similare in valoare de cel putin 175.000 (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte). Pentru echivalenta leu/valuta (daca este cazul), se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei., Cerinta nr. 2 - Informatii privind personalul. Se va prezenta o declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3 - Informatii privind subcontractarea, conform art. 45 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (dupa caz) formularul model, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile de subcontractare (formular model), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere a subcontractantilor propusi. Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul., Cerinta nr. 4 - Informatii privind dotarea tehnica solicitata. Se va completa formularul model-DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE, DECLARATIE CU DOTARILE TEHNICE SPECIFICE, precum si formularele RT1 (parc activ ofertat pentru exploatare) si RT2 (parc activ de rezerva, ofertat pentru inlocuireutilaj defect din parcul de exploatare).Se accepta sustinerea capacitatii tehnice in conformitate cu art. 190 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1 - Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara., Cerinta nr. 2 - Certificare a sistemului de management al mediului ISO14001 sau similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca din SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer