Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de procurare, montare si punere in functiune echipamente in centrala termica, inclusiv instalare statie de dedurizare a apei, U.P.P.A.S. Snagov


Detaliu pentru invitatia numarul 327453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 327453/23.05.2012
Denumire contract: Lucrari de procurare, montare si punere in functiune echipamente in centrala termica, inclusiv instalare statie de dedurizare a apei, U.P.P.A.S. Snagov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: imobil B.N.R. str. Lipscani nr. 16, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de procurare, montare si punere in functiune echipamente in centrala termica, inclusiv instalare statie de dedurizare a apei, U.P.P.A.S. Snagov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea cazanului, montarea si racordarea arzatorului, inlocuirea boylerului, a statiei de dedurizare, a tabloului electric sia pompelor de circulatie.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 273 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.600 lei.Garantia pentru participarea la procedura de achizitie va fi valabila timp de 95 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf. HG 925/2006, Art 87 ? (1), la care se va adauga prevederile Art 2781 ? (1) : in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participa suma de 1.332, 73 lei, reprezentand 1% din valoarea estimata.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2 ani de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Din valoarea fiecarei facturi (fara TVA) se va retine o garantie de buna executie de 10% pana la atingerea cotei de 10% din valoarea fara TVA contractata. Garantia de buna executie va fi virata intr-un cont de garantie ce va fi deschis de catre operatorul economic si va fi comunicat, in scris, autoritatii contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului, cu respectarea prevederilor HG 1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509 / 2011 emis de presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006-Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, implicate in procesul de organizare, derulare si finalizare a procedurii: Comisia de evaluareEugen Constantin TeodorescuValentin UrlanFlorentina BanCatalin Mihai EftodeStefan ZahariaMembri inlocuitoriDan DurleciGeorge Adrian RatoiuSorin StanoiuCristina Mihaela RaducanLiliana Moroe Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straineEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiului financiar la 31 decembrie 2010? Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie.Declaratie privind lista principalelor lucrari de montare si instalare echipamente aferente centralelor termice executate in ultimii 5 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE., Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, montare si punere in functiune cazan minim 150Kw echipat cu arzator gaz/motorina, insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar, inclusiv proces verbal de receptie si punere in functiune.Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE., Declaratie referitoare la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, Autorizatie ISCIR ? ICPTA1 tip A : pentru montaj-instalare, M/I, aparate consumatoare de gaze naturale, cazane cu montaj pe pardoseala sau murale, pentru incalzire centrala cu tiraj natural/fortat avand puterea termica nominala PnIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer