Achizitie publica - Lucrari de proiectare, achizitie, constructii-montaj si punere in functiune instalatii de prevenire a exploziei si stingere incendiu la transformatoarele de putere 1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda
Detaliu pentru invitatia numarul 343525
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343525/06.03.2013
Denumire contract: Lucrari de proiectare, achizitie, constructii-montaj si punere in functiune instalatii de prevenire a exploziei si stingere incendiu la transformatoarele de putere 1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038235, fax: +40 212031315, persoana de contact: Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Nationala Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de proiectare, achizitie, constructii-montaj si punere in functiune instalatii de prevenire a exploziei si stingere incendiu la transformatoarele de putere 1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare instalatie de prevenire a exploziei si stingere incendiu la transformatoarele de putere 1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda?Fabricatie instalatie de prevenire a exploziei si stingere incendiu, conform proiectului, la transformatoarele de putere 1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda;?Executare lucrari de constructii- montaj instalatie de prevenire a exploziei si stingere incendiu latransformatoarele de putere1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda si activitati de reconditionare si degazare ulei dupa montaj;?Punere in functiune instalatie de prevenire a exploziei si stingere incendiu la transformatoarele de putere1-5144-T03, 1-5144- T04, 1-5134-T05 si 1-5134-T06 de la CNE Cernavoda.
II.1.6) CPV: 45343200-5 - Lucrari de instalare de dispozitive de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 45.000 Lei, sau echivalentEuro, la cursul de schimb licitat de BNR (publicat de site-ul BNR www.bnro.ro) dupa ora 14, 00, din data publicariiin SEAP a invitatiei de participare si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.ContulSN Nuclearelectrica SA este: - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB007204971852001, BCR Sector 1Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept, ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1.- III.1.1.5., dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 6.040, 80 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formular III.1.1.b.contractul garantat; sauOfertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completariNota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Se completeaza Formularul III.2.1.a si se depune in original.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificari si completariNota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Se va completa Formularul III.2.1.b si se depune in original.La Formular se vor anexa: a) pentru persoane juridice / fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Se va completa Formularul III.2.1.c si se depune in original.4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c)Acest Formularse va completa si de catre eventualiisubcontractanti.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe propria raspundere, dupa caz, aOfertantului / a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹, din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Se va completa Formularul III.2.1.d si se depune in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Dumitru Dina ? Director Directia Dezvoltare Strategie si inlocuitorul sau Mircea MetesEc. Elena Negulici ? Director Economic si inlocuitorul sau Mihai-Dan GheorghieviciCristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii si inlocuitorul sau Dana BaneaComisia de evaluare: Rodica Boboc, Mirela Stamatin, Dorina Gherlan, Alexandru Selaru, Georgeta Ionescu, Elena Ionescu, Paul Rosoga, Dorina Barbulescu, Adina Stoian.5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) Acest formular se completeaza de catre ofertant, pentru fiecare subcontractant / tert sustinator declarat, daca este cazul.Se va completa Formularul III.2.1.e si se depune in original. 1. Demonstrarea inregistrarii ca persoana juridica , pentru lucrarile solicitate.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care confirma e inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor..Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata notarial sau copie lizibila certificata cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.2. Autorizatie CNCAN conform legii nr. 111/1996 si Ordinului presedintelui CNCAN nr. 71/2003 NMC -07, clasa 4, sau echivalent pentru fabricantul echipamentelor din import: panou/ dulap pentru comanda, control si semnalizare instalatie, dulap pentru butelia de gaz inert, set de depresurizare pentru cuva trafo, vane de separare si injectie gaz inert;3. Autorizatie CNCAN conform legii nr. 111/1996 si Ordinului presedintelui CNCAN nr. 72/2003 NMC-08 sau echivalent pentru lucrari de constructii -montaj si punere in functiune.Nota: Cerintele privind standardul de asigurarea calitatii vor fi indeplinite, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul va prezenta copie dupa documentele valabile la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Cerinta minima: lichiditatea generala este de cel putin 90%.Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertantsau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani. Se accepta ofertanti care au cifra medie de afaceri pentru anii 2010-2012, in domeniul de activitate minim 4.000.000 lei.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre: - Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul uneioferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere., 3. Sustinerea financiara, dupa caz.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69, indice 1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valorile contractelor, obiectul, perioada de prestare, beneficiari, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Lista contractelor va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor/clientilor privati mentionati in lista.Lista va fi insotita fie de 1 (un) contract din lista avand ca obiect proiectare si executie de lucrari similare, fie de cate un 1 (un) contract din lista avand ca obiect proiectare si 1 (un) contract din lista avand ca obiect executie de lucrari similareSe accepta ofertantii care fac dovada ca in ultimii 5 ani au derulat contracte de executie de lucrari similare, a caror valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu 2.260.802, 40 lei, fara TVA. Cerinta poate fi indeplinita si daca se face dovada ca in ultimii 3 ani s-au derulat contracte de servicii de proiectare instalatii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu84.122, 40lei fara TVA si ca in ultimii 5 ani s-au derulat contracte de executie de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu2.176.680 lei fara TVA (inclusiv furnizare, instalare, punere in functiune).Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.Pentru acestea ofertantii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul., 2.Lista personalului nominalizat pentru executia lucrarii.Se anexeaza CV-urile persoanelor propuse in care se vor mentiona: experienta in activitati/ lucrari similare, calificarile si autorizarile acestora., 3. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia, 4. Sustinerea tehnica, dupa caz.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel: - cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent pentru ofertant, Nota: Cerintele privind standardul de asigurarea calitatii vor fi indeplinite, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pret oferta?? se acorda astfel :
Perioada de garantie acordata lucrarilor, cu valoarea minima impusa = 60 luni
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie acordata lucrarilor?? se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 14:47