Achizitie publica - Lucrari de proiectare si de inlocuire a instalatiei de incalzire si executie a unei centralei termice de 250 Kw care va deservi pavilionul administrativ al DSVSA Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 336241
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336241/27.09.2012
Denumire contract: Lucrari de proiectare si deinlocuire a instalatiei de incalzire si executie a unei centralei termice de 250 Kwcare va deservipavilionul administrativ al DSVSA Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ConstantaCod fiscal: 4707706, Adresa: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Constanta, Telefon: 0241682417, Fax: 0241682119
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900111, telefon: +40 241682417, fax: +40 241682119, Secretariat DSVSA C-ta/Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA Constanta, Sos.Mangaliei nr. 78, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de proiectare si deinlocuire a instalatiei de incalzire si executie a unei centralei termice de 250 Kwcare va deservipavilionul administrativ al DSVSA Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de proiectare in vederea elaborarii poiectului tehnic pentru lucrari de executie in vederea montarii unei centrale termice de 250KW si a lucrarilor de instalatie termica in pavilionul administrativ al D.S.V.S.A Constanta, intocmirea documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizarii ISCIR, obtinerea tuturor avizelor conform certificatelor de urbanism, obtinerea cotei de gaz.
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 661 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.800, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: sub orice forma prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Contul in care se va depune garantia de participare: RO29TREZ2315009XXX005046, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal :4707706- perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei)Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine, in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorului economic in cauza, din garantia de participare, urmatoarea suma: 1.406, 61 lei.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? ? Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA.Se poate constitui in oricare dintre formele art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006.Se vor avea in vedere preved. HG 1045/2011.Perioada pt. care se constituie garantia este de 24 luni de la semnarea PV la terminarea lucrarilor.Garantia se constituie prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.In acest cont contractantul va vira o prima suma care reprezinta 1% din valoarea contractata.Alimentarea acestui cont va fi realizata de beneficiar, prin retineri succesive din situatiile de plata a unui procent de 4%.Garantia se va restitui in procent de 70% la receptia la terminarea lucrarilor, daca PV de receptie se semneaza fara obiectiuni, 30% se va restitui dupa efectuarea receptiei finale.Garantia se va retine de catre Autoritatea Contractanta in cazul in care contractantul nu-si indeplineste obligatiile contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare formular 12A, document semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Se completeaza Formularul 12B -Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz); In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se completeaza Formularul 12 C, semnat, stampilat si datat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010.Se completeaza Formularul 9-Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul D -Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Lazar Romeu - director executiv, Dinca Gheorghe-director executiv adjunct, Tolea Vera-sef serviciu economic, Turineac Sorin -consilier juridic.- Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul).Prezentare Formular B10. Declaratie pe propria raspundere a reprezentantilor legali pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri anuala neta, numarul mediu anual de salariati si activele totale.- Acord de asociere. Mai multi agenti economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.In cazul asocierii mai multor ofertanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si situatia economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se folosesc prescurtari. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Antreprenorul general va avea ca specific al activitatilor desfasurate COD CAEN 4322 ? Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrareca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente vor fi traduse in limba romanaDocumentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertei.-Ofertantul va prezenta Autorizatie ISCIR. Autorizatie ISCIR conform PT C9 ? 2010 pentru montare, instalare, reparare si punere in functiei centralei termice si Autorizatie ISCIR conform PT A1-2010-pentru instalare, reparare, intretinere si verificare tehnica in utilizare centrale termice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil pentru anii 2009, 2010, 2011, Media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani de activitate (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin de 280000 lei., Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte disponibilitatea financiara, suma disponibila si perioada acoperita de disponibil, prin aceasta ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la / sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau la alte mijloace finaciare sufiecnte pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in cuantumul minim de 50000 lei pentru o perioada de minim 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Recomandare din partea beneficiarului, Se va prezenta curriculum-vitae pentru personalul de conducere si pentru responsabilul tehnic cu executia. Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta o copie dupa autorizatie, vizata la zi.Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Solicitare de sudori autorizati ISCIR, Personal autorizat RVT, RSL, RADTP conform PT C9-2010, Informatii privind subcontractantii., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor si o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Fisa de informatii privind experienta similara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara.Informatii despre alocarea punctajului se regasesc la cap.IV.4.2)Modul de prezentare a propunerii financiare
Termen de executie
20
Descriere: Componenta tehnica.Informatii despre alocarea punctajului se regasesc la cap.IV.4.1)Modul de prezentare a propunerii tehnice. O durata a termenului maxima acceptata este de 60 de zile ( peste care oferta va fi declarata neconforma), iar durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional este de 30 de zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare. Adresa: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 13:30