Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de proiectare si executie acoperis tip sarpanta - cladire sediu administrativ SC Modern Calor SA Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 349004
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. MODERN CALOR S.A. BOTOSANI
Numar invitatie: 349004/20.06.2013
Denumire contract: Lucrari de proiectare si executie acoperis tip sarpanta- cladire sediu administrativ SC Modern Calor SA Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. MODERN CALOR S.A. BOTOSANICod fiscal: RO 26892574, Adresa: str, Pacea nr. 43, , Botosani, Telefon: +40 231537100, Fax: +40 231516446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str, Pacea nr. 43, , Botosani, Romania, cod postal: 710014, telefon: +40 231537100, fax: +40 231516446, persoana de contact: CRISTIAN NECHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC MODERN CALOR SA Botosani, strada Pacea nr. 43, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Producere, transport si distributie energie termica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de proiectare si executie acoperis tip sarpanta- cladire sediu administrativ SC Modern Calor SA Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie acoperis tip sarpanta- cladire sediu administrativ SC Modern Calor SA Botosani
II.1.6) CPV: 45261100-5 - Lucrari de sarpanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. - 2% din val. estimata, dar cel putin egala cu suma ce ar trebui retinuta in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 adica 3400, 00 lei, respectiv 1700, 00 lei pentru IMM. Per. de valab. a G.P.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor. In cazul extinderii per. de valab.a ofertei perioada de valab. a garantiei ptr participare va fi prelungita in mod coresp. In cazul unei asoc, G.P. va fi emisa fie in numele asoc. fara a se crea o noua pers juridica, in numele Liderului asocierii (se va atasa la scris de garantie aceasta imputernicire semnata de asociati) sau in numele oricarui membru al asocierii. G.P. se constituie prin: 1. - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire . G.P.trebuie sa fie irevocabila. Instr. de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform cu prevederile art. 86 alin. 3 lit. a) si lit. b) din HG 925/2006 2. - O.P. in contul achizitorului (cont RO 83BRDE070SV26056530700 deschis la BRD Botosani, CUI-26892574). In cazul IMM-lor , acestea pot beneficia de preved.Legii nr.346/2004, art.16, alin.2, dar nu mai putin de 1700, 00 lei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre sit.prevazute la art. 87 din HG 925/2006 .Daca CNSC respinge contestatia - ca nefondata a.c. retine din G.P. a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin (1) , lit a) din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare (modificata prin Legea nr.279/07.12.2011), in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1700, 00 lei. In cazul in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta se va considera cursul BNR leu/valuta din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA si se constitui: Printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei de Stat un cont conform HG nr.1045/19.10.2011. Suma initiala sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra G.B.E., in limita prejud creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste oblig asumate prin contract. In cazul ofertantilor care sunt IMM pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004. Restituirea GBE: - 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, in baza unei solicitari scrise din partea executantului; - restul de 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV finala;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1. Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare /puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare /puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 6 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Florin Sandu ? Director generalDenisia Agapie- Director economicIon Diaconu ? Director tehnicBosovici Calin Georgesef departamentUrsache Claudiu sef serviciuCretu Dorin ? inginerOnofrei Dragos ? inginerCatarau Veronica - subinginerCristian Nechita ? sef serviciuAmbrus Nicoleta ? consilier juridicPurav Cristian sef birouAtentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca : a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmiterea comunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor2. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani , sa fie cel putin egala cu suma de 340.000 lei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte . Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul2010 este 4, 2099 lei, ptranul 2011 este 4, 2379 lei, ptr . anul 2012 este 4, 4560.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004., Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati pentru care s-a prezentat cifra de afaceri, conform art.185 alin.(1), lit.b din OUG 34/2006 sau orice alt document edificator, in masura in care acesta reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiara a candidatului ?conform art.185 alin.(2) din OUG 34/2006 .Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. b. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul?insotite obligatoriu de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea ca experienta similara a listei lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit maxim 3 contracte de lucrari similare in valoare de minim 170000 lei (individual sau cumulat), lista ce va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Declaratia privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratia va fi insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului. Atentie! In cazul asociatiilor, Formularul 11+ Lista trebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Informatii privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie privind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pentru executia si indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri;Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarilor sa se regaseasca cel putin: -Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) - atestat in dom ? constructii civile si industriale; Pentru acestia ofertantul va prezenta: (RTE)- copie dupa atestat emis de MLPAT - copie semnata si stamp de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-copie dupa diploma din care sa reiasa specializarea solicitata- copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare, CV -originalResponsabil cu controlul tehnic de calitate- in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, pentru care ofertantul va prezenta : a)-copie dupa decizia de numire-copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?; b)- Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare. Declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original, Informatii privind asocierea (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante la data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asociatilor pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie constituita pe intreaga durata a contractului.Acordul va indica participarea in procente la prestarea lucrarilor si tipul de lucrari pentru fiecare asociat., Infomatii privind subcontractarea (daca este cazul) Lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare-Formularul 17- Acord de subcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, Informatii privind Standardele de protectia mediului Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer