Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de proiectare si executie de ?Sistem de canalizare in comuna Calinesti, judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 320561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Calinesti (Primaria Comunei Calinesti)
Numar invitatie: 320561/22.02.2012
Denumire contract: Lucrari de proiectare si executie de ?Sistem de canalizare in comuna Calinesti, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calinesti (Primaria Comunei Calinesti)Cod fiscal: 5050611, Adresa: Com. Calinesti sat Gorganu, Calinesti, Telefon: 0248651893, Fax: 0248651893
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Calinesti sat Gorganu, Calinesti, Romania, cod postal: 117195, telefon: +40 248651893, fax: +40 248651893, persoana de contact: Sidonia Bercu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Calinesti sat Gorganu, Calinesti, Romania, cod postal: 117195, telefon: +40 248651893, fax: +40 248651893, persoana de contact: Sidonia Bercu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de proiectare si executie de ?Sistem de canalizare in comuna Calinesti, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari cuprinde: servicii de proiectare: fazele PT, DE, precum si lucrari de executie pt obiectivul ?Sistem de canalizare in comuna Calinesti, judetul Arges"
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 100, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 62.000 lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pt. dep.ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 6.880 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , faraTVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa siatasa Formular nr. 1 - DECLARATIE privind eligibilitateaPrezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.2)Se va completa siatasa Formular nr. 2 - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se vor atasa certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici de alta nationalitate decat cea romana, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese).Se va completa siatasa Formular nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese).Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Gavrilescu NicolaeViceprimar ? Meilescu VasileSecretar ? Trutulescu CameliaContabil ? Rosu SidoniaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa siatasa Formular nr. 4 - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: - sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
- sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
- sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
- intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Fiecare ofertant va prezenta o declaratiepe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completaFormularul 266)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat- Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul localPentru persoane juridice/fizice romane-Operatorul economic are obligatia sa prezinte in original sau copiicertificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice/fizice straine-Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Se precizeaza ca, pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, in forma solicitata, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, fara datorii la bugetul de stat si local.Se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura de atribuire: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificat de atestare fiscala prin care se individualizeaza sumele care vor face obiectul amanarii la plata; documetele se vor prezenta in original sau copie certificata cu ?conform cu originalul?.Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage repingerea ofertei. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Nerespectarea cerintei conduce la descalificarea ofertantului. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1)Persoane juridice/fizice romane.Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in forma completa , valabil la data deschiderii ofertelor), in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul (conform art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri.Autoritatea contractanta, in procesul de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2)Persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original, copie legalizata copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani ( 2008, 2009, 2010). Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 6.200.312 lei. Cifra de afaceri este globala in conf. cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006.Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - Anul 2008:3.6827 lei- Anul 2009:4.2373 lei- Anul 2010:4.2099 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara.Se vor prezenta declaratii privind lista princip. lucr. executate in ultimii 5 ani si Fisa de experienta similara. Autoritatea contractanta va respecta prevederile art.14 alin. 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin.1, art. 14 din Ord.509./2011.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de canalizare - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 3.100.156 lei, din care: -Pentru proiectare :74.644 lei-Pentru executie: 3.025.512 lei`In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Recomandarea/Certificare din partea beneficiarului se va prezenta in una din formele original/copie conform cu originalul. (conform art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)., Informatii privind dotarea tehnica - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind capacitatea profes.Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum sipersoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Nominalizarea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului se face in scopul asumarii indeplinirii obligatiilor din contractul ce urmeaza a fi atribuit., Informatii privind asocierea - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii - daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Comp. teh: Pentru cea mai mica durata de exec. a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare resp.Pentru celelalte durate de exec. a lucrarii punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = DEmin / DE(n) x 20 puncte Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarii?;DEmin-cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata in cadrul procedurii;DE(n) -durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de executie se va prezenta in luni, durata maxima acceptata fiind de 24 luni; peste acest termen oferta va fi declarata neconforma, iar durata minima va fi de 12 luni, sub acest termen oferta nu va fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Durata de executie va fi insotita de graficul de exec. si de descrierea detaliata a lucr. d.p.d.v. tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal, cu respectarea legisl. in vigoare.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Pct pentru factorul de evaluare ? Perioada de garantie acordata lucrarilor? se acorda astfel: Nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice;Pentru ofertele care prevad garantia minim acceptata de 24 de luni se acorda 0 puncte;Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : P(n) =( G(n) / Gmax.) x 20 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii ?; G(n)- Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pt. care se calc. punctajul; Gmax- Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucr.Perioada maxima de garantie a lucr. va fi de 60 luni, peste aceasta oferta nu va fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer