Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de proiectare si executie pentru obiectivul proiectului MODUL DE AMBALARE SECUNDARA LA SEDIUL CENTRAL AL INCDMI CANTACUZINO


Detaliu pentru invitatia numarul 351199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Numar invitatie: 351199/26.07.2013
Denumire contract: lucrari de proiectare si executie pentru obiectivul proiectului MODUL DE AMBALARE SECUNDARA LA SEDIUL CENTRAL AL INCDMI CANTACUZINO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: +40 213069100, Fax: +40 3069164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069176, fax: +40 3069231, persoana de contact: Mariana Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INCDMI Cantacuzino Splaiul Independentei nr.103 sector 5 cod postal 05096 registratura institutului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare - dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de proiectare si executie pentru obiectivul proiectului MODUL DE AMBALARE SECUNDARA LA SEDIUL CENTRAL AL INCDMI CANTACUZINO
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul proiectului: ?Modul de ambalare secundara la sediul central al INCDMI Cantacuzino?. Valoarea estimata fara TVA este de 1.287.129 RON din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 1.212.484 RON, valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 74.645 RON fara TVA, iar valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de 0 RON.
II.1.6) CPV: 45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 287, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 25.000 lei- valabilitatea acesteia fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru - Garantia de participare-cursul de schimb valutar pentru orice alta moneda, va fi cel BNR din ziua publicarii prezentei invitatii de participare.Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 ? prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01, deschis la BCR SECTOR 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 19), in favoarea autoritatii contractante.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor. . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inadmisibile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. conform prevederilor art.278 1 (1) si (2) din OUG nr.76/2010
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari incheiat, se constitue in una din urmatoarele modalitati: (conform prevederilor HG 1045/2011)- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 20), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
- ordin de plata.-prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI-depunere la casierie a: a) unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) sume solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf.art.90(3*) din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 2). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), - Completare formular 22. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 3). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii), - Completare formular 33. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii) - Completare formular 44. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta (se va completa Formularul 5). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) - Completare formular 55. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Comitetul Director : Director General Dr.Radu Iordachel;Director General Adjunct dl.Antal Ovidiu, Director Economic Ec. Camelia Petrica;Director dl.Coman Cristin, Director Stiintific dna Damian Maria, Sef Departament dna.Codita Irina, Sef Departament Onu Adrian; - Completare formular nr. 6Persoanele juridice romane vor depune: Cerinta 6 : Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Cerinta 7: Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Cerinta 8: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;Note: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2) In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile/executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract;3) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile/executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.4) In etapa evaluarii ofertelor, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced de atrib, sa prezinte pentru conformitate doc in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte impuse tertilor/ asociatilor Capacitatea tehn si profesionala a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp.Daca ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehn si profesionale invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180, ale art. 181 lit.a), c1)si d), si ale art. 69?1.Cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit tehn si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca grupul benefic de sustin tehn si prof a unei terte pers, capacit tehn si prof se dem in cond prev de alin 2, art190 din OUG34/2006.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea legalizata in limba romana dupa acestea., Fisa de informatii generale In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de :2.500.000 leiNota: a) In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii.b) Curs de referinta euro: 2010 - 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4560 lei.c) In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), precum: bilanturi contabile sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri aferente anului 2012 nu se solicita bilant contabil inregistrat, in acest caz, operatorul avand dreptul de a prezenta orice fel de document relevant pentru demonstrarea cerintei.d) Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.e) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia.Cerinte impuse tertilor/ asociatilor: In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintei avand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator.Capacitatea economica si financiara a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp. Daca ofertantul isi demonstreaza capacit ec si fin invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele ec si fin invocate.Pers care asigura sustinerea ec si fin nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180, ale art. 181 lit.a), c1)si d), si ale art. 69?1.Cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit ec si fin se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca grupul benefic de sustin ec si fin a unei terte pers, capacit ec si fin se dem in cond prev de alin. 2, art. 190 din OUG34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontr, precum si inf privind proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor. La incheierea Contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta decat cu acordul autoritatii contractante., Lider de echipa? Manager de proiect, avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta;? Experienta profesionala generala de minim 5 ani;? Studii in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect sau echivalent;Expert tehnic 1: Responsabil tehnic cu executia in domeniul instalatiilor(sanitare, incalzire, climatizare, telecomunicatii), avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? Atestat in domeniul instalatiilor ;Expert tehnic 2: Inginer instalatii electrice, avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? autorizare ANRE grad II A; conform ORDIN nr. 11 din 13 martie 2013 privind aprobarea Regulamentuluipentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electriceIn temeiul prevederilor art. 96 alin. (6) din Legea energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123/2012, precum si al prevederilor art. 9 alin. (1) lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2007 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012Expert tehnic 3: Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile si industriale, avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? Atestat in domeniul constructiilor civile si industriale.Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta in domeniul tehnic;? Experienta profesionala generala de minim 5 ani in domeniul studiilor absolvite;Expert proiectare : Inginer proiectant, avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta in domeniul tehnic;? Experienta profesionala generala de minim 5 ani, in domeniul studiilor absolvite;? Experienta profesionala relevanta in cel putin 1 proiect similar.Operatorul economic participant va nominaliza persoane diferite pentru pozitiile de mai sus., Declaratie cu privire la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie, pentru partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca. Declaratia va fi data pe propria raspundere si va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Nota: Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Declaratie cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere, Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada: ? ca au prestat in ultimii 3 ani, servicii similare in domeniul contractului si in conformitate cu normele profesionale din domeniu, cu o valoare cumulata de minim 74.000 lei fara TVA.? ca au executat in ultimii 5 ani, lucrari similare in domeniul contractului si in conformitate cu normele profesionale din domeniu cu o valoare cumulata de mininm 1.150.000 lei fara TVAFisa va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se vor confirma cele de mai sus prin prezentarea unor certificari/ alte documente (scrisori de recomandare, contracte, acte aditionale, procese verbale de predare-primire, facturi, extrase de cont, etc) emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasa informatii referitoare la: ? Denumirea contractului;? Beneficiarul;? Perioada de prestare;? Valoarea serviciilor/lucrarilor prestate;? Tipul serviciilor/lucrarilor prestate;? Calitatea serviciilor/lucrarilor prestate.Aceste certif/doc se vor prez in copie lizibila ?cf cu originalul?. In cazul in care benefic este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii/executiei lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Nota: Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani/lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand val, perioade de prestare, benefic, indif daca acestia din urma sunt aut contractante sau clienti privati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevaz de art.11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul aferent contractului sau echivalent. Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere, dar NU si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere:
Durata executie proiectare
50
Descriere:
Durata executie lucrari
50
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer