Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de proiectare si executie pentru obiectivul ?Retea de canalizare menajera in comuna Panet, judetul Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 332750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PANET (PRIMARIA PANET)
Numar invitatie: 332750/31.07.2012
Denumire contract: Lucrari de proiectare si executie pentru obiectivul ?Retea de canalizare menajera in comuna Panet, judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PANET (PRIMARIA PANET)Cod fiscal: 4375887, Adresa: com.Panet str.Principala nr.191, jud Mures, Panet, Telefon: 0265322112, Fax: 0265322112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Panet str.Principala nr.191, jud Mures, Panet, Romania, cod postal: 547450, telefon: +40 265322112, fax: +40 265322112, persoana de contact: SANDOR GALFI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Panet, str Principala, nr. 191, jud. Mures - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de proiectare si executie pentru obiectivul ?Retea de canalizare menajera in comuna Panet, judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include lucrari de proiectare ?i execu?ie pentru obiectivul ?Re?ea de canalizare menajera in comuna Panet, jude?ul Mure??.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 179, 862 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de participare va fi de33.000 RONModul de constituire al gar de participare: Gar de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt per prevazuta in doc de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata gar se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.In conf cu prevederile art. 278?1, lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.959, 86 lei.Gar de participare se va exprima in lei.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii, este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. De asemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a gar de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul nr. 3Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO48 TREZ 476 5006 XXX 000 237deschis la Trezoreria Tirgu Mures.Codul Fiscal al Autoritatii Contractante este: 4375887
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna executie este de 5 % din pretul contractului.Modul de constituire: - Printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la ctr- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf HG 1045/2011.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea gar de buna executie conform Legii nr.346/2004 - Se va completa Formular nr. 3.AC are obligatia de a elibera/restitui gar de buna executie in conf. cu Art. 92, alin. 2), din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Formular nr. 62. Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formular nr. 7, - Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Din cert fisc trebuie sa rezulte sit oblig. scadente in luna ant. celei in care se depun ofertele3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formular nr. 44. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 215. Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 22Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bartha Mihaly ? primar, Galfi Sandor ? viceprimar, Csiszer Jolan - contabila, consilieri locali: Nagy Arpad, Nagy Balazs, Kelemen Melinda 1. Certificatul constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul jude?uluiin care este inregistrat operatorul economic - Emis cu max. 30 de zile inainte de datalimita de deschidere a ofertelor. Se va prezenta in original /copie legalizata / xerocopie lizibila stampilata ?Conform cu originalul? si semnat de reprezentantul operatorului economic.2. Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acestea se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata in limba romana. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta bil cont pe ult ani fin incheiati, insotite de anexele expl, vizate si/sau inreg de org comp si/sau dupa caz, rap an, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor soc rec de audit fin si cont precum si orice alte doc prin care of isi poate dovedi cap econ-fin.2.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 4.359.724 lei.In cazul asoc crit de cal priv sit econ-fin si cap tehnico-economica vor fi indepl prin cumul.Op econ sustinuti de o alta pers jur vor dovedi sustinerea prin prez unui angaj ferm al pers resp care pune la dispozitie resursele fin pe durata derularii ctr, cf prevederilor legisl in vigoare.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicatde catre BNR, respectiv 2009:1 euro = 4.2373 lei; 2010:1 euro = 4.2099 lei, 2011:1 euro = 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista prin. lucr exec in ult. 5 ani.2.Of/gr. de ofert trebuie sa dem ca in ult 5 ani are real ctr sim, cu o val min cum.de 2.179.862 lei, fara TVA (proiec si exec).Se per OP sa dem indepl ac cer prin prez.de ctr distincte?ctr/e avand ca ob ser. de proiec sim, resp ctr/e avand ca ob exec de lucr sim.Val cum a ctr va fi de min 2.179.862lei fara TVA - Copie/copii dupa partile rel ale ctr/elor(primele 2 pag si ult pag)- Proces verbal de rec part./la term. lucr.sau de rec fin- Recom. din partea benef.3.Oblig ctr.in desf daca ex.4.Decl priv pers propus pt indepl ctr, infor ref la stud, preg prof. si calif;se anex CV-uri, copii dupa dipl, atest sau autoriz in termen de val, pt pers de cond si pers resp de indepl ctr5.Decl priv ef mediu anual al pers ang. si al cadr de cond.-sef proiect?min 3 ani exp in special;
-ing proiectant canaliz?3 ani exp-ing proiectant electrice-3 ani exp-sef de santier-RTE-CQ6.Decl.ref la util afl in dot prop/inchir/alte forme de pun la disp. 1. Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea unui Certificat ISO9001:2008sau echivalent transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta, valabil la data deschiderii ofertelor.2. Standarde de asigurare a calitatii si a mediuluiSe solicita prezentarea unui Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata realizarii serviciilor de proiectare
20
Descriere: a) pentru cea mai mica durata de execu?ie se acorda punctajul maxim alocat acestui factor deevaluare (20 puncte)b) alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Dn = (durata minima/durata n) x punctajul maxim alocat (20 puncte).Durata minima acceptata de autoritatea contractanta pentru realizarea serviciilor de proiectare este de 5 zile, iar durata maxima este de 3 luni de zile, astfel incat ofertele depuse care nu respecta durata minima sau depasesc durata maxima, vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer