Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de protejare a imobilului din strada Gloriei nr. 4, impotriva infiltratiilor din ape pluviale si amenajare galerie subterana


Detaliu pentru invitatia numarul 340506
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 340506/04.12.2012
Denumire contract: lucrari de protejare a imobilului din strada Gloriei nr. 4, impotriva infiltratiilor din ape pluviale si amenajare galerie subterana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240502235, fax: +40 240516538, persoana de contact: Mona Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, cam.405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de protejare a imobilului din strada Gloriei nr. 4, impotriva infiltratiilor din ape pluviale si amenajare galerie subterana
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de protejare a imobilului din strada Gloriei nr. 4, impotriva infiltratiilor din ape pluviale si amenajare galerie subterana la obiectivul de investitii ?Reparatie capitala, reabilitarea si modernizarea imobilului din strada Gloriei nr. 4, pentru functionarea Centrului National de Informare si Promovare Turistica Tulcea?
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 8.870 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 4223.55lei.Echivalenta leu/euro se va face la data de 10.12.2012.
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea contractului, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante catre Bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Teodorescu Horia - presedintele Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaConstantin Cabuz ? secretar al judetului TulceaMihai Nicu ? director executiv al Directiei Lucrari PubliceSirma Caraman ? director executiv al Directiei Economice, Buget-FinanteZaharia Fatu ? director executiv al Directiei Contencios Juridic si Administratie LocalaMioara Galateanu ? director executiv adjunct al Directiei de Urbanism si Amenajarea TeritoriuluiMihaela Lungu ? sef serviciu - Serviciul Managementul ProiectelorConstantin Parciog ? sef serviciu ? Serviciul Resurse Umane, Asigurarea Calitatii, Sanatatea si Securitatea MunciiMihai Marius Cristi ? sef serviciu ? Serviciul Contencios Juridic, Administratie Publica si Relatii PubliceComsa Luminita ? sef serviciu ? Serviciul Buget, Finante, ContabilitateConsilieri judeteni: Badea PetreBalan Lucian DanielBejan Corneliu SilviuBoiangiu Cosmin-CalinCazacu CristinelCaprita Doru MarianChichi NicolaeCorbeanu Bogdan GeorgeDiacencu Romeo CosminDragomir Brindusa DanielaGavrus StelianGudu MichaelMalenda IonelMarinescu LilianaFurdui LucianMergeani DumitruMoscu DoruMotoc OctavianNane AurelOprea AuroraPopovici NicolaeRadu AnisoaraStan IonelStoian MirceaTarhon VictorZibileanu StefanaMarilena BojianDache Dumitru Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani; media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 880.000 lei; Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Prezentarea rezultatului exercitiilor financiare in ultimii 3 ani: bilanturile contabile din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente;Se completeaza formularul nr. 2 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii a cel putin 1 lucrare similara de consolidari de teren prin injectii in sol cu suspensii stabile autointaritoare de ciment - bentonita pentru cladiri monument istoric.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea in copie (cu mentiunea , ,Conform cu originalul? semnata si stampilata de operatorul economic care depune oferta) a contractului de lucrari insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari din partea beneficiarului., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Pentru indeplinirea contractului de lucrari ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)va face dovada detinerii cu contract de munca sau alta forma legala de angajare, urmatorul personal minim de specialitate: -1 sef santier-studii de spec/atestat MCC?domeniul E-experientaminim5ani;
-1 responsabiltehniccuexecutiacontractului(R.T.E)atestatindomeniulconstructiicivile-emitent autorizatie MDRT , emisa in baza urmatoarelor acte normative : Legea 10/1995, H.G. 925/1995, Ordin MLPTL 77;
-1 responsbil cu controlultehnicdecalitateinconstructii(CQ)posesor al decizieiindomeniulconstruct;
-1specialist resp cu protectia muncii cu exp in domeniu, cfart. 23 alin. (3)din Norma metodolog, CONTINUARE CERINTA NR.3de aplicare a prevederilor Legii 319/2006.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: formularul 7, CV persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii, copii atestate/autorizatii, decizie de numire, copii dupa contracte de munca/ prestari de servicii/de colaborare, angajamente dupa caz. Pentru fiecare specialist propus, care nu este salariat propriu, se va prezenta in original o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia.Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Se va prezenta dovada autorizarii pentru R.T.E iar pt CQ se va prezenta decizia de numire, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul- va prezenta utilajele din dotare necesare executarii lucrarilor, utilajul de foraj si injectat.Pentru a face dovada ca ofertantul detine dreptul de utilizare/ folosinta/ disponibilitate asupra utilajelor, echipamentelor / instalatiilor solicitate, va trebui sa prezinte dupa caz: a) copii dupa actul de proprietate/certificate de inmatriculare etc sau b) orice document care face dovada dreptului de folosinta asupra acestora., CONTINUARE CERINTA NR.4 In cazul in care echipamentele /utilajele / solicitate nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi puse la dispozitie prin contracte de inchiriere /comodat, ofertantul trebuie sa nominalizeze proprietarul/ detinatorul acestora si sa prezinte, in original, un angajament ferm al acestuia, valabil pe toata perioada de executie a contractului, precum si dovada ca acesta detine utilajele, echipamentele, instalatiile prevazute in angajament si solicitate de autoritatea contractanta. Ofertantul (operatorul economic sau fiecare membru al asocierii de operatori economici) va face dovada certificarii in domeniul calitatii (ISO 9001), Protectiei mediului (ISO 14001).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer