Achizitie publica - Lucrari de racordare canalizare menajera a Spital Municipal « Anton Cincu » la reteaua de canalizare menajera a Municipiului Tecuci
Detaliu pentru invitatia numarul 328741
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328741/06.06.2012
Denumire contract: Lucrari de racordare canalizare menajera a Spital Municipal « Anton Cincu » la reteaua de canalizare menajera a Municipiului Tecuci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ANTON CINCU TECUCICod fiscal: 4322270, Adresa: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Tecuci, Telefon: 0236/811608, Fax: 0236/811608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236/811608, fax: +40 236/811608, persoana de contact: Barbalata Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul municipal "Anton Cincu", la sala de sedinta din corpul administrativ, str.Costache Conachi, nr. 35, jud. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de racordare canalizare menajera a Spital Municipal « Anton Cincu » la reteaua de canalizare menajera a Municipiului Tecuci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de racordare canalizare menajera a Spital Municipal « Anton Cincu » la reteaua de canalizare menajera a Municipiului Tecuci, in vederea reglementarii evacuarii apelor uzate din raul Barlad in canalizarea orasului.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6320 lei(pt.IMM-uri: 3160 lei). Se va constitui in una din formele: scrisoare de garantie bancara, numerar lacasieria AC, ordin de plata in contul autoritatii contractante: SPITALULUI MUNICIPAL "ANTON CINCU" TECUCI, contul nr.RO27TREZ3075006XXX002266deschis la Trezoreria Tecuci, sau un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate deasigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, AC va retine suma de 3160lei, conform art. 278¹, din OUG 34/2006 cu modif.si compl.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 %(pt.IMM-uri 5%), din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia delucrari. GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexala contract. AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBEse poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide la TrezoreriaStatului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschisnu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive dinsumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratie privind eligibilitatea, art.180 din OUG.34/2006.Nota: a.Acest doc. nu se solicita eventualilor subcontractanti, b.Incazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, c.in cazul depunerii unei oferteindividuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstraindeplinirea cerintei;Cerinta nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006; Cerinta nr.3. Certificat de atestarefiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si Certificat deatestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a imp., taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat de laAgentia de Administrare Fiscala - formulare tip, din acestea sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele/candidaturile. Doc. se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;Cerinta nr.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Of. nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/of.individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candid./of. incauza; b) sa depuna of. individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontr. in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderiiof.individuale sau, dupa caz, a celei in care este of. asociat; c) sa depuna of. individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator incadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii of. individuale sau, dupa caz, a celei in care este of. asociat;Cerinta nr.5.Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta nr.6.Declar. pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 dinOUG.34/2006. Ofertantul/ candidatul/ of.asociat/ subcontr./ tertul sustinator, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la grad IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prev. la art.69 lit.a), din OUG.34/2006, cu pers.ce detin functii de decizie incadrul AC este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - Dr.Dragos Teodoru, Director medical-Dr.Mircea Daniela, Director economic - Sima Mihaela, consilier juridic Av.Scutaru Alis, sef serv.administrativ-Barbalata Florin. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC ? in original/copie legalizata/copie conf.cu originalul, din care sa rezulte caobiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certif. constat. si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, valabil la data deschiderii ofertei. Nota: AC ii va solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pt. conformitate adocumentului in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf. cu prev. legale din tara in care of.este stabilit, in original/ copie legalizata/ copie ?conf. cu originalul.?Doc. prezentate trebuie sa ateste ca of.are dreptul sa desfasoare activitatieconomice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii si sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 600.000 lei, Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani., Inf.privind subcontractarea/Inf.privind asocierea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip.lucrari similare ex.in ultimii 3 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista va fi insotita de celputin un contract de ex.lucrari similare, in care participarea of. sa fi fost in valoare de minim 316.031 lei fara TVA., Dotare tehnica minima, considerata strict necesara pentru indeplinireacontractului de lucrari, respectiv: cilindru compactor, masina de taiat beton, motocompresor, buldoexcavator dotat cu picon, placa vibratoare si nivela cu laser., a)Personal de specialitate: sef santier ? inginer constructor, trebuie sa faca dovada ca a detinut aceastafunctie in cel putin un proiect similar. Dovada se face prin prezentare decopie dupa contract si decizia in care a avut functia de sef lucrare; un RSSM-responsabil securitate si sanatate in munca si un CQ-responsabil controlulcalitatii.b)Personal calificat: mecanici utilaje. ISO9001 sau echivalent pentru lucrari de drumuri si ISO14001 sau echiv., pentru lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:33