Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de racordare centrala fotovoltaica la Sistemul Energetic National in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 342277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASULMIZIL
Numar invitatie: 342277/31.01.2013
Denumire contract: Lucrari de racordare centrala fotovoltaica la Sistemul Energetic National in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULMIZILCod fiscal: RO15562570, Adresa: B-dul. Unirii nr.12, Mizil, Telefon: 0244/251373, Fax: 0244/251373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Unirii, nr. 14, Mizil, Romania, cod postal: 105800, telefon: +40 244250027, fax: +40 244251120, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mizil, bd. Unirii, nr. 14, Mizil, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de racordare centrala fotovoltaica la Sistemul Energetic National in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in racordarea centralei fotovoltaice la Sistemul Energetic National, prin realizarea lucrarilor pe tarif de racordare si lucrari pe cheltuiala utilizatorului, conform Avizului tehnic de racordare emis de Operatorul de distributie. Valoarea estimata a achizitiei este de 1.466.143 lei, din care 69.618 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 466, 143 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei - 27.930 LEI. Perioada de valabilitate ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se va constitui, conform HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1), prin virament bancar in contul Orasului Mizil (CUI 15562570) cod IBAN RO12TREZ5245006XXX000043 deschis la Trezoreria Mizil sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, de preferat de o banca ce are corespondent in Romania (Formularul 15) ori de o societate de asigurari. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de/emisa pe numele liderului asocierii. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor trebuie sa prezinte Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conform Anexei 1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor. Garantia va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia prezentata in alta limba decat romana, va fi insotita de traducerea autorizata in romana, legalizata la notariat. Echivalen?a pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile sau, in cazul in care aceasta zi este nelucratoare, cursul BNR din ultima zi lucratoare inainte de termenul mentionat anterior. Restituirea garantiei - conform H.G. 925/2006, art.88. Daca CNSC va respinge o contestatie depusa de un ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1*) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 89 din H.G. nr. 925/2006. Garantia se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) sau (3), avandu-se in vedere si prevederile HG 1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei prin emiterea unui instrument de garantare atunci este de preferat ca acesta sa fie emis de catre o banca ce are corespondent in Romania. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor trebuie sa prezinte Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conform Anexei 1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie: Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, daca este cazul. In cazul in care un operator economic este sustinut de un tert, atunci tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2A. In cazul in care un operator se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si competarile ulterioare, atunci acest operator va fi exclus din procedura.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Declaratia va fi prezentata si de subcontractant (daca este cazul).- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4.- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante care intra sub incidenta art. 691, mentionate in Anexa 1 la Formularul 5, sunt urmatoarele: Proscan Emil, Pasol Nicolai, Stefan Marcel, Dinu Daniela, Nicolae Maria, Pricop Silvia Cristina, Alexe Ilie, Badulescu Valeriu, Cazanescu Gheorghe, Ciobanu Marian, Craciun Nicolai, Dragan Mihai, Ilie Gigel, Leescu Dumitru, Mares Vasilica, Margarit Romeo, Minea Victor, Radulescu Mihail, Radulescu Nicusor, Ranceanu Justin Laurentiu, Stoicescu Stefan, Tudorie Maria, Mladin Doru Gica, Chirvase Doru, Leescu Amalia, Panaint Victoria, Sturz Petronela Catalina, Comanescu Mihaela Elena, Dutu Poliena Ionela. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat va fi depus de fiecare membru al asocierii, in cazul ofertei depusa de un grup de operatori economici.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru sediu sau punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat va fi depus de fiecare membru al asocierii, in cazul ofertei depusa de un grup de operatori economici.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru operatorii economici straini se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente se vor prezenta, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care isi are resedinta, vor fi exclusi din procedura de atribuire. Cerinte obligatorii: 1. Atestare tip A1, A2, B, C1A/C1B si C2A/C2B emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE). In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta poate fi indeplinita de un subcontractant pentru partea din contract pe care o executa.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.2. Prezentarea Certificatului constatator valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare.Ofertantul trebuie sa aiba inscrise in certificat ca domenii de activitate cele cu codul CAEN corespondent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care operatorul economic isi are sediul. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator aflat in termenul de valabilitate (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru operatori economici straini se vor depune: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte abilitatea operatorului economic de a executa lucrarile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.- Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Ofertantii straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile: - In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau- Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta documente care atesta ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar pentru prestarea serviciului, pana la plata prestatiei., Cerinta 1Bonitate/acces la resurseOfertantul trebuie sa prezinte documente care demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar pentru prestarea serviciului, pana la plata prestatiei.Suma pe care ofertantul trebuie sa faca dovada ca o va indisponibiliza este de 1.396.525 lei pentru o perioada de 4 luni.Disponibilitatea de sustinere a prestatiei va trebui sa contina suma si perioada.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna (asociere), atunci bonitatea/accesul la resurse se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economicidemonstreaza bonitatea/accesul la resurse invocand sustinerea unui tert, atunci resursele ofertantului/grupului de operatori economici si cele ale tertului sustinator se cumuleaza.Nu se poate demonstra indeplinirea cerintei cu privire la bonitate/acces la resurse prin prezentarea resurselor de catre un subcontractant., Cerinta 2Cifra de afaceriCifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent contractului (racordare centrala fotovoltaica la Sistemul Energetic National) in ultimii 3 (trei) ani, respectiv2010, 2011, 2012 trebuie sa fie de minim2.793.000 lei.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor trebuie sa prezinte Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intrepinderilor mici si mijlocii, conform Anexei 1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 6 (Informatii general) si vor fi prezentate documente care dovedesc atingerea nivelului cifrei de afaceri medii anuale in domeniul de activitate aferent contractului de 2.793.000 lei., Persoanele juridice straine vor atasa, documente care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana, .Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna (asociere), atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a cifrei de afaceri a tuturor membrilor asocierii.In cazul in care pentru indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri un ofertant sau un grup de operatori economici care depune o oferta comuna invoca sustinerea tertilor, atunci cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Un subcontractant nu poate demonstra indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri., Cerinta 3Angajament privind sustinerea situatiei economice si financiare (daca este cazul)Capacitatea economica si financiara a ofertantului sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 186 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un ?Angajament ferm?, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economicidemonstreaza bonitatea/accesul la resurse invocand sustinerea unui tert, atunci resursele ofertantului/grupului de operatori economici si cele ale tertului sustinator se cumuleaza.In cazul in care pentru indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri un ofertant sau un grup de operatori economici care depune o oferta comuna invoca sustinerea tertilor, atunci cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente ale emise de tertul sustinator: - "Angajament ferm? ? in forma autentica Formular 7.- Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular 1.- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular 2A.- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular 5.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista lucrarilor executateOfertantii vor prezenta Formularul 8 Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani fata de data limita de depunere a ofertelor, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind modul de indeplinire a contractului, pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificate/documente trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin semnare unui proces-verbal de receptie finala/receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta 2Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 5 ani (calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) prin derularea a maxim 2 contracte de lucrari de racordare la Sistemul Energetic National a unor centrale fotovoltaice, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.396.000 lei., Ofertantul va prezenta pentru aceste contracte: - Formularul 9 Fisa de experienta similara;
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre cleintul privat beneficiar privind modul de indeplinire a contractului sau copii proces-verbal de receptie finala/receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala. Din aceste documente trebuie sa reiasa buna executie a obligatiilor contractuale. Respectivele documente trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin semnarea unui proces-verbal de erceptie finala/receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala.In cazul in care, pentru demonstrarea cerintei se vor anexacontracte ce contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentare lor, ofertantul va prezenta paginile din contract din care rezulta partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si pagina cu semnaturile., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor grupului.
In cazul in care pentru indeplinirea cerintei cu privire la experienta similara un ofertant sau un grup de operatori economici care depune o oferta comuna invoca sustinerea tertilor, atunci cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Experienta similara nu poate fi demonstrata prin experienta unui subcontractant., Cerinta 3
Dotarea tehnica
Ofertantul va prezenta o Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari privind asigurarea tehnica propusa a se utiliza pentru indeplinirea contractului de achizitie publica (Formularul 10), insotita de documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, etc. implicate in realizarea contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, se va prezenta dotarea tehnica prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care parte din contract se subcontracteaza, atunci se vor prezenta resursele tehnice ale subcontractantului, implicate in partea lui de contract., Cerinta 4
Personal
Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantii vor prezenta o Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul 11) si Lista personalului care va asigura indeplinirea contractului (Anexa 1 la Formularul 11). In tabelul cu personalul de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie vor fi nominalizate persoanele care vor participa la realizarea lucrarii. O persoana nu va fi nominalizata pentru mai multe posturi in cadrul echipei ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), cerinta cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, se va prezenta o lista comuna cu resursele umane propuse pentru implementarea contractului., In cazul in care parte din contract se subcontracteaza, atunci se vor lua in considerare resursele umane ale subcontractantului, implicate in partea lui de contract.In cazul in care pentru indeplinirea cerintei cu privire la personal se va invoca sustinerea unuia sau mai multor terti, se vor cumula resursele sustinatorului/sustinatorilor cu cele ale ofertantului sau asociatilor., Pentru personalul implicat in derularea contractului, ofertantii vor furniza urmatoarele documente:
- CV in original, datat si semnat de titular (conform Anexei 2 la Formularul 11);
- Copii ale diplomelor, certificatelor profesionale, atestate, autorizatii ANRE (sau documente echivalente pentru expertii straini), etc., mentionate in CV;
- Declaratie de disponibilitate in original, data si semnata de titular.
Documentele in alta limba decat limba romana vor fi depusa insotite de traducere autorizata in limba romana.Mai jos sunt prezentate cerintele pentru personalul minim necesar pentru indeplinirea contractului: , 1. Manager de proiect
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diplomain domeniul inginerie electrica/electrotehnica/ electromecanica/electroenergetica
? Abilitati de utilizare a calculatorului
Experienta profesionala relevanta:
? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare? Detinerea pozitiei de manager de proiect pentru un proiect finalizat, 2. Inginer proiectant in domeniul instalatii electrice
Calificari si abilitati:
? Studii universitare absolvite cu diploma in domeniul inginerie electrica/electrotehnica/ electromecanica/electroenergeticaExperienta profesionala relevanta:
? Autorizare ANRE de gradul IIIA/IVA, conform Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ordinul 90/2009 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sau autorizare echivalenta, emisa de Autoritati Nationale echivalente, conform legislatiei aplicabile in tara in care a fost emisa autorizarea, 3. Personal de executie
Calificari si abilitati:
? Studii in domeniul electric/electrotehnica/ electroenergetica/electromecanicaExperienta profesionala relevanta:
? Autorizare ANRE de gradul IIB/IIIB/IVB, conform Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ordinul 90/2009 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sau autorizare echivalenta, emisa de Autoritati Nationale echivalente, conform legislatiei aplicabile in tara in care a fost emisa autorizarea, 4. Responsabil tehnic cu executia:
? atestat pentru domeniul I Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, conform Ordinului 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitatea in constructii?, cu modificarile si completarile ulterioare;? Autorizare ANRE de gradul IIIB/IVB, conform Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ordinul 90/2009 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei sau autorizare echivalenta, emisa de Autoritati Nationale echivalente, conform legislatiei aplicabile in tara in care a fost emisa autorizarea, 5. Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca
Calificari si abilitati:
? Decizia de numire din partea managementului societatii, Cerinta 5
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 190 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul/grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un ?Angajament ferm?, incheiat in forma autentica, prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., La verificarea indeplinirii cerintelor cu privire la resursele umane si resursele tehnice, se vor cumula resursele sustinatorului cu cele ale ofertantului sau asociatilor.In cazul in care pentru indeplinirea cerintei cu privire la experienta similara un ofertant sau un grup de operatori economici care depune o oferta comuna invoca sustinerea tertilor, atunci cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Se vor prezenta urmatoarelor documente:
- ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? Formularul 12.
- Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular1.
- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular 2A.
- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular 5., Cerinta 6Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta include subcontractanti, se vor furniza informatii despre acestia, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii. Se va completa Formularul 13 cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/subcontractantii.Se vor prezenta documente relevante (conform legislatiei in vigoare) privind resursele umane si tehnice pe care subcontractantii se angajeaza ca le vor pune la dispozitia ofertantului pentru partea lor de implicare, in cazul in care acesta va fi declarat castigator.In cazul in care parte din contract se subcontracteaza, atunci resursele umane si tehnice ale subcontractantului, implicate in partea lui de contract, se iau in considerare la evaluarea indeplinirii cerintelor cu privire la resursele umane si tehnice.Experienta similara nu poate fi demonstrata prin experienta unui subcontractant., Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind calitatea de participant (Formularul 3) la procedura si Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare (Formularul 5).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 7Informatii privind asocierea operatorilor economiciAtunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere (Formularul 14) in original, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti operatorii economicidin Asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta traducerea autorizata in limba romana a acestuia.In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere legalizat, in original, cu semnaturile autentificate.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens., In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere legalizat, in original, cu semnaturile autentificate.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management al calitatii, conform standardelor in vigoare, pentru activitatile care fac obiectul contractului: proiectare si executie instalatii electrice de joasa si medie tensiune, executie linii aeriene sau subterane si posturi de transformare, incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa si medie tensiune. Ofertantii au obligatia de a prezenta copia certificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediuluiOfertantul trebuie sa faca dovada respectarii standardelor de protectie a mediului, conform standardelor in vigoare, pentru activitatile care fac obiectul contractului: proiectare si executie instalatii electrice de joasa si medie tensiune, executie linii aeriene sau subterane si posturi de transformare, incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa si medie tensiune. Ofertantii au obligatia de a prezenta copia certificatului ISO 14001 sau echivalent, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de protectie a mediului trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Factorul de evaluare 1 - Pretul contractului (exprimat in lei)
Perioada de garantieacordata pentru lucrarile executate (exprimata in luni)
40
Descriere: Factorul de evaluare 2 ? Perioada de garantie acordata pentru lucrarile executate (exprimata in luni)
Durata de executie a lucrarii (exprimata in zile)
20
Descriere: Factorul de evaluare 3 ? Durata de executie a lucrarii (exprimata in zile)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer