Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare -Bloc operator,etaj3, corp A1+corp A2


Detaliu pentru invitatia numarul 336922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 336922/08.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare -Bloc operator, etaj3, corp A1+corp A2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.318.35.58, Fax: 021.318.35.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU , SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563, - REGISTRATURA -PARTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU , SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Romania -SERVICIUL ACHIZITII /SAL.CONSILIU /AMFITEATRU -ETAJ 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare -Bloc operator, etaj3, corp A1+corp A2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare -Bloc operator, etaj3, corp A1+corp A2, conform caiet sarcini si anexe cantitati, fise tehnice si sch.tabl.electric
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa de 0, 5% din valoarea estimata maxima fara TVAa acordului cadru , respectiv106.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limitade depunere a ofertei. Se poate constituii prin oricare din formele prezentate mai jos : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul nr.3)sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -OP sau fila cec, confir. de banca pana la datade depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 4203709.Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM ??Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzatorprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivitart. 278^1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5 %, din valoarea contractului fara tva. Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 al.1, al.2, al.3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare-( , alin.3 art.90 din HG 925/2006 modificat prin prevederile din Hot 1045 din 19.10.2011Garantia de buna executie se restiuieastfel : - 70% din valoarea garantiei aferente executiei lucrarilor, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.- 30% din valoarea garantiei aferente executiei lucrarilor, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate , pe baza Procesului verbal de receptie final, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate ? completarea formularului nr. A2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formularul nr. 4 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. B.4. Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile 69^1 din OUG 34/2006 conform art13 din legea 279/2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. Se va atasa Formularul 9 completat cu respectarea ordinului A.N.R.M.A.P nr. 170 din 07/05/2012. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager: prof.dr.Rodica Anghel, Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Sef.Bloc operator , Medicii : dr.Motas Cezar, dr.Gogescu Gabriel, Compartiment tehnic: Pistoleanu Jean, Florea Gheorghe, Dragomir IonSef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu ElenaEc.Mihai Ionescu Ref.spec.Butoi Denisa Ioana, ec.Barbuta Cristina?serv.achizitii contractareMembrii consiliului de administratieLazar Iordache-Presedinte, Constantinescu Corina ?membruNiculescu Daniel-membru, Comandasu Carmen-membru, Monica Pop- membru, Draghici Gratiela-membru, 5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fisacala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social. Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea nuse inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notar sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care arecompetente in acest sens.7.Cerere de participare la procedura-FORMULARUL 1 Pentru persoane juridice romane-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC -in copie certificata cu semnatura autorizata 'conform cu originalul'Nota;Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitera comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt.conformitatea documentului, originalul sau o copie legalizata.(documentele care au fost solicitate in xerocopii conform cu originalul).Pentru persoane fizice/juridice strain- acolo unde este cazul: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident. (documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata)-Cazier judiciar-Ofertantul va prezenta documentul pentru participare la procedura, eliberat de organele de politie abilitate, depus in original, sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?, sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara, ,Informatii privind asigurarea lichiditatilorSe solicita prezentarea CASH ? FLOWpentru a demonstra capacitatea de sustinere a executiei lucrarilor in suma de 1000000 lei pentru 3luni., Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant .nota: Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare(forularul 13 A, formularul13 B si formularul 9), Fisa de informatii generale , se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)sa fieegala sau mai mare decat valoarealucrarilor din contractul subsecvent cu cea mai mare valoare -8000000 lei )? In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ -formularul B2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile executate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar.Se solicita indeplinirea in ultimi 5 ani de catre ofertant a cel putin 1(unu) maxim 3 ( trei), contracte de lucrari similare din care cel putin 1(unul) in valoare de minim valoarea celui mai mare contract susecvent -8000000 lei ., Lista cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Personalul desemnat de ofertant trebuie sa fiedupa cazcu contract de munca/contract de colaborare, sau acorduri/angajament de participare ., Personalul de specialitate - este considerat personal strict necesar pentru indeplinirea contractului.(sef santier, responsabil tehnic cu executia si responsabil cu calitatea lucrarilor) conform legii 10/1995pentru specialisti nominalizati de ofertant se vor depunedocumente astfel: a)Sef de santier: ing.constr.-experienta profesionala specifica3ani ;b)respons.cu executia si calit.lucr.-doc.conform legii10/1995 -certificat de atestare MLPTL, In cazul existentei subcontractantilorPrezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului se va face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si propunerea financiara prezentate initial., Capacitatea tehnica a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant conform art.190din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare .In acest caz, sustinatorul va prezenta in forma autentica un angajament ferm (conform formularului 13C si formularului 13 D), Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer