Achizitie publica - ?LUCRARI DE REABILITARE SI EXTINDERE SPATII VERZI IN COMUNA MIHAI VITEAZU, JUD.CLUJ ?
Detaliu pentru invitatia numarul 333673
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333673/14.08.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE REABILITARESI EXTINDERE SPATII VERZIIN COMUNA MIHAI VITEAZU, JUD.CLUJ ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)Cod fiscal: 4378832, Adresa: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Telefon: 0264/329100, Fax: 0264/329101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.1014, MIHAI VITEAZU, Romania, cod postal: 407405, telefon: +040 0264/329101, fax: +040 0264/286101, persoana de contact: Primaria Mihai Viteazu, Str.Principala, Nr.1014 , Loc.Mihai Viteazu, Jud.Cluj, In atentia: Birou Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mihai Viteazu, Str.Principala, Nr.1014 , Loc.Mihai Viteazu, Jud.Cluj,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE REABILITARESI EXTINDERE SPATII VERZIIN COMUNA MIHAI VITEAZU, JUD.CLUJ ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru realizarea LUCRARIILOR DE REABILITARESI EXTINDERE SPATII VERZIIN COMUNA MIHAI VITEAZU, JUD.CLUJconform proiectului tehnic atasat pe SEAP
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 368, 771.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 7.300 lei.Garantia se constituie prin: virament bancar/instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.Cu OP in contul R0TREZ2195006XXX001724 deschis la Trezoreria Turda, cod fiscal 4378832, pe care sa fie specificat explicit scopul platii, vizat de catre banca emitenta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depune ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Comunei Mihai Viteazu.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile prevazute la Art. 87 alin.1 din H.G. 925/2006.In masura in care CNSC-ul respinge contestatia depusa de un ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, sumade 3.687, 72 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan. de buna exec. (GBE) a contract. va fi de 10 % din pretul contract.-T.V.A.GBE a contractuluise constitue la alegere, prin : - instr. de garan. emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig. (original), sau- retineri succesive din suma datorata pt. fact. partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent in administr. acestuia, un cont distinct la disp. autorit. contract. ? Comuna Mihai Viteazu.Suma initiala care se depunede contractant ladesch. contului nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5% din pretul contractului -TVA. Pe parcursul indepl. contractului, autorit.contract. urmeaza sa aliment. acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.GBE se constit. in perioada de valab. a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contract. de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrearea in dispozitiile Art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Formularul nr. 6 . Documentul se depune in original.Pentru sustinerea Declaratie privind eligibilitatea se solicita prezentarea de catreofertant, sau dupa caz de toti membrii asocierii, a urmatoarelor documente: - Cerificatul de Cazier fiscal al societatii , - Cerificatul de Cazier judiciar al administratorului sau administratorilor societatii (dupa caz), asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de O.R.C./certificate echivalente pentru persoane juridice straineIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Certificatul de cazier fiscal si judiciar se vor depunein original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? , care vor fi emise de autoritatile competente pana cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor , cu valabilitate (in urma) cel mult pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 7. Documentul se depune in original.Pentru sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 se solicita prezentarea de catreofertant, sau dupa caz de toti membrii asocierii, a urmatoarelor documente: -Certificatul fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa rezulte faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Certificatele fiscale se vor depunein original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? , care vor fi emise de autoritatile competente pana cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor , cu valabilitate (in urma) cel mult pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la asigurarile sociale, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Nota: In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor solicitatemai sus, in vederea demonstarii eligibilitatii ofertantuliui, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are componente in acest sens3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin314/2010 al ANRMAPFormularul nr. 15. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.4. Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 din O.U.G 34/2006Formular nr. 16. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Zeng Ioan ? primar, Tusa Pavel - secretar primarie, Marian Elena Maria - contabil, Sasu Gligor ?viceprimar - presedinte comisie de evaluare oferte, Bica Traian Ilie- secretar comisie, Miclea Eva - membru comisie, Szaz Marta Agneta - membru comisie- consilier local, Balea Ioan - membru comisie - consilier local, Niman Corina - membru supleant, Capata Vasile -membru supleant- consilier local, Palfi Carol- consilier local, Lovasz Pal-consilier local, Turdean Mihail- consilier local, Nagy Melinda Eniko-consilier local, Tolomeiu Mircea-consilier local, Roman Laurentiu-consilier local, Nicoara Horea-consilier local, Blidar Mircea-consilier local, Popescu Marian-consilier local, Fazacos Elisabeta-consilier local, Moisa Romul-consilier local.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr. 8. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiDin certificatul prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nusunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest document.2.. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 737.543, 78 lei (val.estimativa contract X 2)Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.In cazul candidatilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri globala se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizatIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste media cifrei de afaceri globale, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRAnul 2009 = 4, 2373 leiAnul 2010 = 4, 2099 leiAnul 2011 = 4, 2379 lei, 2 . Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces , sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, pentru o perioada de minim2 luni, echivalent a 61.461, 89 lei (val.estivativa contract/12 luni perioada derulare contractX 2 luni perioada solicitata pt. asigurarea cash flow), 3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o terta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.a)Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formular 10.b) Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat in ultimii 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, un contract similarin valoare de minim 184.385, 95lei fara TVA (50% din val estimativa a prezentei achizitii)Se solicita: 1)copie, stampilata ?CONFORM CU ORIGINALUL? a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ procesului verbal de receptie finala a lucrarilor, pentru contractul care dovedeste experienta similara;2)copie, stampilata ?CONFORM CU ORIGINALUL?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiarul lucrarii.Operatorul economic care nu satisface aceasta cerinta va fi descalificat., 2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formular 13., 3. Lista personalului responsabil ? ?cheie? de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate: a) Sef santier, absolvent studii tehnice superioare, cu participare la cel putin un proiect similarb) Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniile I si IX de constructiiSe solicita prezentarea Certificatuluide atestare tehnicoprofesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c) Inginer horticol, absolvent studii superioare de specialitated) Inginer instalatii electrice, atestat ANRE II B conform OrdinuluiANRE90/2007e) Inginer instalatiiapa-canal, absolvent studii de specialitatef) Inginer protectia mediului, absolvent studii de specialitateg) Resposabil cu Controlul Calitatiih) Responsabil SSM, 4. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea contractului.Pentru utilajele si echipamentele tehnice proprii se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare.Pentru utilajele si echipamentele tehnice inchiriate se vor depune copii dupa contractele/precontractele de inchiriere.Se accepta si prezentarea unui angajament ferm din care sa rezulte ca ofertantul va dispune de utilajele necesare executiei lucrarilor.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si mijloace de transport: - autoutilitara- buldoexcavator, - autocamion- betoniera cu cadere libera , - placa vibratoare- motocultor- masina insamantat, astfel incat conform consumurilor de ore de functionare a utilajelor din proiectul tehnic, sa poata fi realizata lucrarea in termenul de executie ofertat., 5. Informatii privind subcontractantii, 6. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o terta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., 7.Informatii privind asocierea Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Componenta financiaraa.pentru oferta cu pretul cel mai scazut se acorda 70 puncte b.pentru oferta cu alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P 0 = (P minim/P n ) x 70 , unde: P0 ? punctajul ofertantului, Pminim ? este pretul cel mai mic ofertat, Pn ? pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Perioada de garantie acordata lucrarii
70
Descriere: Componenta tehnica: a. pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 30 de puncte b. pentru o alta perioada de garantiedecatcea prevazut la pct.a), punctajul se acorda astfel: P 0 = (P n/Pmaxim n ) x 30 , unde: P0 ? punctajul ofertantului, Pmaxim ? este perioada de garantiecea mai mare ofertata, P n? perioada de garantie aferenta ofertantului pentru care se calculeaza punctajul, c. Perioada de garantie pentru aceste lucrari va fi minim 36 luni si maxim 120 luni. Ofertele care cuprind perioade de garantie care nu sunt corelate cu aceste cerinte , respectiv sunt mai scurte decat 36 luni, vor fi declarate neconforme , iar cele care depasesc perioada maxima de 120 luni nu vor fi punctate suplimentar fata de ofertele cu perioada garantiei de buna executie de 120 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 14:07