Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a acoperisului de la corpul CN din str. Domneasca nr. 111


Detaliu pentru invitatia numarul 339407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Numar invitatie: 339407/13.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a acoperisului de la corpul CN din str. Domneasca nr. 111
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: +40 236419177, Fax: +40 236419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 336130128, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea , ,Dunarea de Jos'', Galati, str. Domneasca nr. 47, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a acoperisului de la corpul CN din str. Domneasca nr. 111
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a acoperisului de la corpul CN din str. Domneasca nr. 111
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3387 RON;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 20) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2.ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din valoarea estimata a contractului, in coformitate cu prevederile art. 278^1, alin.(1), lit.a) din OUG nr. 34/2006Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs BNR valabil pentru data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre membrii Consiliului de AdministratieNr.crt. Numele si prenumele Functia1.Prof.dr.ing. BIRSAN Iulian Gabriel RectorPresedinte Consiliu de Administratie2.Prof.dr. GATA AncaProrector3.Prof.dr.ing. LUNGU Adrian Prorector4.Prof.dr.ing. MUNTEANU Toader Prorector5.Prof.dr.ing. NICOLAU Anca Prorector6.Conf.dr. TUTUNARU Dana Prorector7.Prof.dr.ing. FETECAU Catalin Decan/Mecanica8.Prof.dr.ing. DOMNISORU Leonard Decan/Arhitectura Navala9.Conf.dr.ing. PECHEANU Emilia Decan/Automatica, Calculatoare, Inginerie Electrica si Electronica10.Prof.dr.ing. BORDEI Marian Decan/Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu11.Prof.dr.ing. ALEXE Petru Decan/Stiinta si IngineriaAlimentelor12.Conf.dr.ing. Simionescu Cristian SilviuDecan/Inginerie din Braila13.Prof.dr. NECHITA Aurel Decan/Medicina si Farmacie14.Conf.dr. CRINGANU Jenica Decan/Stiinte si Mediu15.Prof.dr. Praisler MichaelaDecan/Litere16.Conf.dr. IVLAMPIE Ivan Decan/Istorie, Filosofie si Teologie17.Conf.dr. Lukacs EditDecan/Economie ?i Administrarea Afacerilor18.Lect.dr. Tudor FlorinDecan/Stiinte Juridice, Sociale si Politice19.Lector .dr. NITA Teodor Decan/Arte20.Conf.dr. Ploesteanu ConstantinDecan/Educatie Fizica si Sport21.Conf.dr.ing. DIACONU Nicolae Decan/Transfrontaliera de Stiinte Umaniste, Economice si Ingineresti22.Ing. HORGHIDAN Romeu Director General Administrativ23.Student COTET Dorin Student /Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu24.Prof.dr.ing. GEORGESCU Lucian Presedinte SenatInvitat permanentInformatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Cezar Bichescu - DIRECTOR GENERAL INVESTITII SI RESURSE UMANEInformatii despre persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Andras Gyorgy Kiraly ? Secretar de Stat la M.E.C.T.S.Mihai Paunica ? Director General Directtia Generala Economic, Finante, Resurse Umane la M.E.C.T.S.Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing Marcel Danaila -Sef Serviciu AchizitiiEc. Doina Berigic- Contabil sefBogdan Bratoveanu ? JuristOanea Mirela? Ad-tor. PatrimoniuIng. Padureanu Stefania- Sef serviciu TehnicIng. Gata Oliviu? Ad-tor. PatrimoniuIng. Paraschiv Catuta? Ad-tor. PatrimoniuModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire -
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta certificarti de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul execitiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, sau recomandare/document constatator/pv la terminarea lucrarilor pentru cea mai importanta lucrare similara din care sa rezulte indeplinirea si finalizarea a cel putin un contract a carui valoare sa fie de minim 169354 lei fara TVA.Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati seiau in considerare pentru partea lor de implicare in contractulcare urmeaza sa fie indeplinit.Nota : In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineascade unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheiereacontractului de achizitie publica prezentarea contractelorlegalizate intre viitorul contractant si subcontractanti nominalizatiin oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cuoferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitiepublica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptulde a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptulautoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nutrebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnicresponsabil cu executia lucrarii.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ).Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se vor atasa copiidupa Certificatul de Atestare Tehnico- Profesionala pentru responsabilul tehnic cu executia -conform Legii 10/1995 , Ordinul MLPTL nr. 777/2003 si Ordinul MDLPL nr. 651/2007si dupa legitimatia aferenta certificatului valabila la data deschiderii ofertelor.Se va atasa CV-ul semnata responsabiluluitehnic cu executia. Cerinta nr. 1Standardele de asigurare a calitatiiSe precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalenteacceptate care confirma asigurarea calitatii.ISO 9001/2008 sau echivalentSe vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiSe precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalenteacceptate care confirma asigurarea protectiei mediului .- ISO 14001/2005 sau echivalentSe vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer