Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a cladirii destinata Proiectului ?Reabilitarea si dotarea Centrului de Plasament ?Floare de Colt? in vederea accesului beneficiarilor la servicii de dezvoltare a deprinderilor de viata independenta si a competentelor profesionale.
Detaliu pentru invitatia numarul 349988
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349988/04.07.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a cladirii destinata Proiectului ?Reabilitarea si dotarea Centrului de Plasament ?Floare de Colt? in vederea accesului beneficiarilor la servicii de dezvoltare a deprinderilor de viata independenta si a competentelor profesionale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: +40 261768830, Fax: +40 261768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC Satu Mare, str.Corvinilor nr.18, Secretariat, jud.Satu Mare, Romania, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830, fax: +40 261768830, persoana de contact: Radu Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Satu Mare- str.Corvinilor nr.18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a cladirii destinata Proiectului ?Reabilitarea si dotarea Centrului de Plasament ?Floare de Colt? in vederea accesului beneficiarilor la servicii de dezvoltare a deprinderilor de viata independenta si a competentelor profesionale.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie executia de lucrariprivind reabilitarea Centrului Plasament ?Floare de Colt?Valoare totala estimata: 942.176, 73 lei fara TVAdin care: -Valoarea lucrarilor pentru prezentul contract: 869.160, 33 lei-Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute prevazute de proiectant in devizul general: maxim73.016, 40 lei
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 942, 176.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 17.383, 20 lei. In cazul in care la procedura de atribuire vor participa si operatori straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cod fiscal autoritate contractanta15418983.Nota: In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens- anexa nr.1) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Nota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata i se va retine conform art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Mod de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006Se va constitui printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularele solicitate (din sectiunea formulare) se vor depune in originalToate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in originalCerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul Declaratie privind eligibilitatea- formular nr.2;Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.4Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.Cerinta nr.3: Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si localModalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDaca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Cerinta nr.4: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.5Cerinta nr.5: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.6Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Apan Octavian Vasile-director general, Pop Marcela-director gen.adj.economic, Radu Calina- sef birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- sef birou juridic, Gorgan Adriana- sef serviciu contabilitate, administrativ, patrimoniu, Vasilovici Eniko- sef centru, manager proiect, Katocz Zsuzsanna- asistent proiect.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireSe va prezenta de catre subcontractant, tert sustinator si asociat (daca este cazul).Cerinta nr.6Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.7 din sectiunea Formulare Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator (conform art. 15 din Legea nr. 359/2004).Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului proceduriiPersoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestoraPersoane fizice/juridice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii.sustinator/sustinatori.NotaIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent, in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Cursul de schimb utilizat pentru schimb valutar Euro ? RON este cursul mediu anual publicat de Banca Nationala a Romaniei pe site-ul: www.bnr.roNota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor depunerea ulterioara de documente suplimentare care sa faca dovada declaratiilor initiale. Documentele suplimentare vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare (similare cu lucrarile deconstructii/reabilitare/modernizare/consolidare) executate in ultimii 5 ani pana la data de limita de depunere a ofertelor, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2: Experienta similaraConditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera indeplinita prin prezentarea a cel putin 1 contract de lucrari similare (constructii/reabilitare cladiri) in valoare de minim 869.160, 33 lei, fara TVA, insotit de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Cerinta nr.3: Declaratie care contine informatii privind dotari, utilaje, echipament tehnologic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr.4Acces la resurseInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Personalul de specialitate necesar, declarat de catre ofertant responsabil pentru prezentul proiect, va fi urmatorul: a) Sef de santier (SS)- studii superioare tehnice- experienta specifica in pozitia de sef de santierb). Responsabil tehnic cu executia (RTE )- Atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructiilor civile, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, valabil la data limita de depunere a ofertelorc). Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- Prezentarea deciziei de numire- Experienta similara in activitatea de executie lucrari de constructii civiled) Responsabil SSM, Cerinta nr.5Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontractezeIn cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta acordul de subcontractare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Nota: La formularea angajamentelor privind sustinerea tehnica si profesionala se va tine cont de prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, si acestea se vor adapta in functie de sustinerea acordata.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Cerinta nr.1: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent un sistem de management al calitatii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 12:34