Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Baleanca


Detaliu pentru invitatia numarul 337502
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 337502/15.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Baleanca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Baleanca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Baleanca.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 365, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 25.950, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire a garan?iei de participare: Garan?ia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garan?iei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garan?iei intr-unul din conturile Regiei Na?ionale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garan?iei de participare (OP, etc) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garan?ie de participare? impreuna cu documentele de calificare ?i oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:5.145, 00 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: -Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie: Garan?ia de buna execu?ie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie de buna execu?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, art. a), art c) indice 1) si art d).Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Operatorii economici participan?i la procedura in calitate de ofertan?i ?i ofertan?i asocia?i au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte: -certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situa?iile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu func?ie de decizie in cadrul Regiei Na?ionale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Liviu Pavel, Gabriela Ga?u, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Ieli?a Alamaie, Adrian Mu?uroi, Alina Suciu, Florentina Prisacaru, Bogdan Dumitrescu, Ilie Dobre, Jean Vi?an, Cornel Pitis, Nicusor Balcu, Mihaela Vranceanu, Ionel Uta, Gabriel Stroe, Virgil Moinescu, membrii CA: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertei), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau- societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.048.805, 00 lei.1. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul: Informa?ii general. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro 2010:4, 2122 lei/euro 2011:4, 2349 lei/euro Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Neasigurarea necesarului de utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime conform formularului C8 si a celor prevazute in C9 conduce la descalificarea automata a operatorului economic. Se va prezenta certificatul de autorizare pentru laborator de grad mimim III propriu. In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract, pentru efectuarea de incercari de laborator cu un laborator autorizat precum si certificatul de autorizare al acestuia., Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calita?ii., Cerinta nr. 4-Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santierCV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractuluiAngajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane)Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data deschiderii ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului ethnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de paricipare, Cerinta nr. 5-Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat ?i a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6-Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?., Cerinta nr. 7-In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat siva fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 956.109, 00 lei.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie conform art. 188, alin (3), lit a, din OUG 34/2006. Standarde de asiguarare a calitatii. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Documente obligatorii Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nota: Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Documente obligatorii Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Nota: Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim de 95 puncte, Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 95 puncte x pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat.
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: Timpul de mobilizare al executantului ? respectiv durata de timp, exprimata in zile , de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/s-au garantie a lucrarilor pina la data inceperii lucrarilor de remediere. Pentru acest factor se va acorda maxim 5 puncte.Pentru timpul cel mai scurt se acorda punctajul maxim de 5 puncte. Pentru celelalte timpuri oferte punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 5 puncte x timpul cel mai scurt/ timpul ofertat. In cazul in care ofertati oferteaza Timpul de mobilizare al executantului exprimat in zile intregi si/sau mai putin de 24 de ore la calculul punctajului se vor lua in considerare zilele intregi ofertate la care se adauga o zi.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer