Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Hansaru
Detaliu pentru invitatia numarul 336104
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336104/26.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Hansaru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Hansaru
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a Drumului Forestier Hansaru
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 821, 045 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 34.599, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorModul de constituire a garan?iei de participare: Garan?ia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garan?iei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garan?iei intr-unul din conturile Regiei Na?ionale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garan?iei de participare (OP, etc) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garan?ie de participare? impreuna cu documentele de calificare ?i oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:5.601, 00 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie: Garan?ia de buna execu?ie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie de buna execu?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.731.567, 00 lei.1. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul: Informa?ii general.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro2010:4, 2122lei/euro2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Of. trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a exe. in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 1.274.731, 00 lei.Cerinta nr. 2-Inf referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. tehnic pentru indepl. contr.Cerinta nr. 3 -Inf. ref. la pers. tehnic de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinta nr. 4-Inf. ref. la pregatirea prof. ?i calif. pers. de conducere, precum ?i ale pers responsabile pentru indeplinirea contr.Cerinta nr. 5-Decl. ref. la efectivul mediu anual al pers. angajat ?i a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta nr. 6-Ofer. are obligatia de a preciza partile din contr. pe care urmeaza sa le subcontrac. si datele de recunoastere ale subcontrac.Cerinta nr. 7-In cazul unei asocieri, ofer. trebuie sa prezinte un acord de asoc. in conf. cu modelul din doc., Se va compl. Form. Lista princ. lucrari exe. in ultimii 5 ani.Pt. contr. care sustine indepl. cer. nr. 1 se va compl. form. ?Fisa de inf. privind exp. similara?. Exp. similara va fi dov. prin prezentarea unui contr. care este/nu este finalizat, dar pt. care se poate face dov. ca s-au efe., pana la data dep. of., lucr. partiale potrivit cer. 1. Contrac. va fi insotit de doc. emise sau contrasemn. de o aut. beneficiarSe va prez. compl. form. Decl. privind util., instal., echip. tehnice pentru indepl. coresp. a contr. Neasig. Neces. de util., instal., echip. tehnice minime conf. Form. C8 si a celor prev. in C9 conduce la descalif. automata a op. ec.Contr. inchiriere ? in cazul in care nu se prez., din decl. trebuie sa rezulte explicit toate cost. Afer. inchirierii utilajelor. Se va prez. cert. de aut. pt. lab. de grad III propriu. In cazul in care nu exista lab. propriu, se va prezenta un contr., pentru efect. de incer. de lab. cu un lab. aut. precum si cert. de aut. al acestuia., Se va prez. CV-ul /decl. pers. care sunt atestate CQ.Se va prez. compl. forml. Decl. privind pers. implicat in derul. contr. Diploma de ing/sing. CV-uri ale pers. resp. pt indepl. contr. Part. pers. resp. in cel pu?in un proiect similar. Angaj. de part. al pers. resp. pentru indepl. contr. (daca of. nu are angaj. astfel de pers.)Se va prez. atestatul MLTPL ? valabil la data desch. of ? (in dom. Lucr. de constr. rut., dr., poduri, tunele) al resp. teh cu exe. insotit de o copie a contr. de munca.Se va prez. compl. form. Decl. privind efect. medii anuale ale pers. angajat ?i al cadrelor de cond. in ultimii 3 aniSe va compl. form.: Decl. privind partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontr. si special. acestora. Se vor compl. de catre fiecare subcontrac formul.: Decl. privind calitatea de particip. la proced., Inf. generale, Decl. privind neincad. insit. prev. la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006. Standarde de asiguarare a calitatii.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent.Nota: Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 09:58