Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a echipamentului electric de forta si comanda a ascensoarelor
Detaliu pentru invitatia numarul 335737
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335737/19.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a echipamentului electric de forta si comanda a ascensoarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PREZIDENTIALACod fiscal: 4283732, Adresa: SOS. COTROCENI, NR. 1, Bucuresti, Telefon: 312.11.76, Fax: 430.61.93
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. COTROCENI, NR. 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 060111, telefon: +40 213121176, fax: +40 214306193, persoana de contact: Departamentul Managementul Resurselor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. COTROCENI, NR. 1, Bucuresti, Romania, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a echipamentului electric de forta si comanda a ascensoarelor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a echipamentului electric de forta si comanda a ascensoarelor
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
800 lei. Durata de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(Contul pentru depunerea garantiei de participare este: RO35TREZ7005005XXX000213 Cod fiscal: 4283732 Banca: ATCPMB) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire In cazul in care se va depune o contestatie, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278indice 1 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
10% din valoare fara TVA a contactului. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea formular nr. 3 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din Oug 34/2006, formular nr. 4Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010, formular nr. 26.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 8Persoane cu functii de decizie in cadrul Administratiei Prezidentiale: Andreia Cristina IanaMihailescu DoinaIoan ManescuRamona SanduCristian PitesMarius BalanMihai CiubucEugen OlteanuRadu Stoicescu 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, care sa cuprinda: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate;
- reprezentantii legali;data valabilitate certificat: max 30 zile de la data depunerii ofertelorIn etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economica fisa de informatii generale, formular nr.5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista contractelor de lucrari din ultimii 5 ani, minim 1 contract, formular nr.6, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractulu, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Sistem de management al calitatii certificat conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Nu se admit societati in curs de certificare cu exceptia acelor societati care vor dovedi ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Sistem de management al calitatii certificat conform ISO 14001:2005 sau echivalent. Nu se admit societati in curs de certificare cu exceptia acelor societati care vor dovedi ca raportul de audit a fost finalizatsi din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul Administratiei Prezidentiale
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 16:38