Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a filtrelor rapide de la uzinele de apa Rosu si Arcuda


Detaliu pentru invitatia numarul 328251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA NOVA BUCURESTI
Numar invitatie: 328251/29.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a filtrelor rapide de la uzinele de apa Rosu si Arcuda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA BUCURESTICod fiscal: RO 12276949, Adresa: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Academiei, nr. 39-41, etaj 4, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010136, telefon: +40 374398613, fax: +40 213143095, persoana de contact: Alice Dumitrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Academiei, nr. 39-41, etaj 4, sector 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a filtrelor rapide de la uzinele de apa Rosu si Arcuda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a filtrelor rapide de la uzinele de apa Rosu si Arcuda.900.000 lei ÷ 3.750.000 leiValoarea minima a intervalului (900.000 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (3.750.000 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.AC isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, conform art. 252 lit. k) din O.U.G. nr. 34/2006
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 750, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de particip 18000lei.Valab 90zile de la data dep of.Garant part poate fi const printr-un instrum de garant emis de o banca sau de o soc de asig sau prin vir banc in cont RO89BRDE450SV15572604500 BRD SMCC.Retin garant se va face in conf cu prev leg. In cazul in care of depune contestatie si este respin ca nefond de CNSC, in conf cu art.2781(1), OUG34/2006, AC va retin 4680lei.Se prezinta in original. Neprezentarea acesteia in cuantumul si perioada de valabilitate solicitata atrage respingerea ofertei.Garantia este irevocabila. Aceasta va insoti oferta impreuna cu scrisoarea de inaintare (formularul nr. 13).In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa integral pentru Liderul Asocierii sau pentru unul din membrii asocierii in numele asocierii. Prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare, precum si a perioadei de valabilitate a ofertei se poate solicita de catre autoritatea contractanta numai in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In cazul refuzului extinderii perioadei de valabilitate a garantiei oferta va fi declarata inacceptabila.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, a garantiei de participare, respectiv a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul in care ofertantul este o asociere reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri si garantia de participare, respectiv garantia de buna executie se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul acestuia. Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta investitiei sau daca partile convin dintr-o suma initiala in valoare de 0.5% din pretul contractului, ce va fi depusa de Executant in contul deschis de catre acesta, iar diferenta prin retineri succesive de 5 % din valoarea facturilor emise pentru lucrarile executate, in contul deschis de operatorul economic la dispozitia Autoritatii Contractante pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) - se completeaza formularul nr. 1; formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza formularul nr. 2; formularul trebuie completat in original de catre ofertant, fiecare membru al asocierii, subcontractant si fiecare tert sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Bruno ROCHEPetru TOMAMihai SAVINAlice DUMITRESCUOliviana BOLDLaura MARINESCUCezarina CRISTEAAdrian ICHIM3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul nr. 3; formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 4; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul/ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza formularul nr. 5; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.7. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, prin prezentareaCertificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.sau1. Documente care dovedesc, in cazul persoanelor juridice straine, o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de lucrari executate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului - se va completa, dupa caz, formularul nr. 6 si/sau formularul nr. 7. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va preciza cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 1.700.000 lei (fara TVA).Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Se prezinta formularul nr 8
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va dovedi experienta similara prin prezentarea a minim unui contract indeplinit in ultimii 5 ani, avand ca obiect lucrari de reabilitare a filtrelor rapide din statii de tratare a apei cu suprafata egala sau mai mare cu 100 mp, receptionat cu Proces Verbal de receptie la terminarea lucrarii, a carui valoare este de 800.000 de lei. Se prezinta formularul nr 9.Pentru verificarea datelor declarate se prezinta acele pagini din contract din care rezulta: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si semnaturile cu stampilele societatilor respective, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor., 2. SubcontractantiDupa caz, lista cuprinzand subcontractantii (formularul nr. 10), insotita si de acordurile de subcontractare pentru toti subcontractantii, cu indicarea partilor din contract pe care acestia urmeaza se le execute., 3. Resurse tehniceOfertantul va face dovada ca dispune de cel putin: 1 buc incarcator frontal pe pneuri, cupa 1, 00 mc; 1 buc motostivuitor, capacitate 3t, Hridicare =3, 3 m;1 buc electropalan, capacitate de ridicare 300÷600 kg, Hridicare =5, 5 m÷11 m;1 buc pompa de sablat cu apa sub presiune 250 atm;2 buc polizor unghiular;2 buc aparat de sudura;1 buc camion 3÷8 t;3 buc containere pentru organizare de santier., Candidatii vor completa formularul nr. 11.Ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie de disponibilitate din partea unui furnizor care poate sa livreze nisipul special in cantit si calit ceruta in Caietul de sarcini (oferta sau precontract). Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au acces, pe toata durata contractului, la un laborator autorizat pentru analiza materialului filtrant; trebuie sa prezinte un contract incheiat cu o firma de salubritate pentru colectarea si transportul materialului filtrant care se inlocuieste si a deseurilor rezultate in urma lucrarilor.Operatorii economici au obligatia ca pentru fiecare utilaj pus la dispozitie sa prezintedocumente din care sa rezulte dreptul de proprietate sau de folosinta (factura fiscala, PV de receptie, contracte de leasing etc). Pentru autoveh, operat econom trebuie sa prezinte o copie a cartii de identit ?conform cu originalul ? sau PV receptie (pt inchiriere), 4. Resurse umaneCandidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: 1 responsabil tehnic cu executia (RTE);1 responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI), autorizat ISCIR;1 responsabil cu supravegherea lucrarilor (RSL); 6 aplicatori autorizati pentru punerea in opera a materialelor de reparatii;4 muncitori necalificati;1 sudor;1 lacatus mecanic;1 dulgher;2 instalatori instalatii sanitare;2 zidari;1 mecanic.Pentru fiecare resursa umana candidatul trebuie sa faca dovada ca dispune de serviciile acestuia pe toata durata contractului si trebuie sa prezinte documentele care confirma competentele declarate. Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001 sau echivalente, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer