Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARE A GRADINII ZOOLOGICE DIN MUNICIPIUL BARLAD
Detaliu pentru invitatia numarul 306309
MUNICIPIUL BARLAD
Cod de identificare fiscala: 4539912
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad
Telefon: 0235411760
Fax: 0235416867
Denumire invitatie: LUCRARI DE REABILITARE A GRADINII ZOOLOGICE DIN MUNICIPIUL BARLAD
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45236220-8 - Lucrari de nivelare a gradinilor zoologice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: In cadrul contractului se vor executa lucrari, conform specificatiilor tehnice din Proiectul Tehnic ce face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire, pentru: - amenajarea a 7 padocuri totalizand o suprafata construita de cca. 6610 mp, - retele de alimentare cu apa si bransament la reteaua stradala;
- retea de canalizare pentru ape uzate;
- alei pietonale.La toate aceste lucrari se pot adauga eventuale lucrari ?diverse si neprevazute?, a caror valoare maxima de 70.109 lei fara TVA a fost inclusa in estimarea valorii contractului.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.07.2011 12:07
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Barlad, Camera 1, Str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui, Cod postal: 731182, tel. 0235 411760, fax 0235 416867
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Barlad, Str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 1, 429, 611 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sa respecte regulile de concurenta;Sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69.1, 180 si 181din OUG 34/2006;safie inregistrati conform prevederilor legale;cifra medie anuala de afaceri peste 2.800.000 LEI; resurse financiare pentru un cashflow de 500.000 lei;lucrare similara de peste 1.300.000 lei fara TVA;sa asigure utilajele necesare;sa asigure responsabil tehnic cu executia si responsabil cu controlul tehnic de calitate;sa asigure personalul cu responsabilitati in domeniul sanatatii si securitatii in munca conform prevederilor legale; sa fie certificat ISO 9001/2008, ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent.
Din SEAP atasat prezentei invitatii.Se solicita Constituirea garantiei de participare de 25.000 lei;
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
76
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
24
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantie acordata lucrarii" (PGL), exprimata in luni, se acorda astfel: a. Pentru perioada de garantie minima acceptata de 48 de luni se acorda 0 puncte;b. Pentru o perioada de garantie de 8 ani (96 luni)sau mai mare se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 24 puncte;c. Pentru fiecare luna in plus fata de perioada de garantie minima acceptata de 48 luni se acorda 0, 5 puncte, pana la cumularea punctajului maxim alocat acestui factor, corespunzator unei perioade de garantie egale sau mai mari de 8 ani (96 luni).