Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a infrastructurii de spatii verzi/parcuri si dotari aferente proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in mun. Medgidia - cod SMIS 7245?


Detaliu pentru invitatia numarul 324160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MEDGIDIA
Numar invitatie: 324160/13.04.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a infrastructurii de spatii verzi/parcuri si dotari aferente proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in mun. Medgidia - cod SMIS 7245?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MEDGIDIACod fiscal: 4301456, Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Telefon: 0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Romania, cod postal: 905600, telefon: +40 241820800, fax: +40 241810619, persoana de contact: HERGHELEGIU GABRIELA-SEF BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, MUN. MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, ROMANIA, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a infrastructurii de spatii verzi/parcuri si dotari aferente proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in mun. Medgidia - cod SMIS 7245?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a infrastructurii de spatii verzi/parcuri si dotari aferente proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in mun. Medgidia - cod SMIS 7245? consta in: -refacerea spatiilor verzi adiacente blocurilor din zona de Nord si Vest a Municipiului Medgidia, respectiv: S1 ? Spatiul verde blocuri A, B, C in suprafata de 18.700 mpS2 ? Spatiul verde blocuri 41, 42, 49 in suprafata de 21.116 mpS3 ? Spatiul verde blocuri 1, 2, 3, 5, 6 in suprafata de 5.842 mpS4 ? Spatiul verde blocuri IP 10-12 in suprafata de 2.883 mpS5 ? Spatiul verde blocuri MS-uri in suprafata de 3.406 mpS6 ? Spatiul verde blocuri VS 21, 22, 23 in suprafata de 2.915 mpS7 ? Spatiul verde blocuri VS 1 ? VS 16 in suprafata de 14.299 mpS8 ? Spatiul verde blocuri M, N, G, H, Q, I in suprafata de 7.735 mp- si a parcurilor: Parc Nord ? in suprafata de 11.088 mpParc 1 Mai ? in suprafata de 81.551, 42 mpParc Orasul Nou ? in suprafata de 4.555 mpParc Mihai Bravu ? in suprafata de 1.193 mp
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 897, 210.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Original-1.Cuantumul garantie de particip: 176.000, 00 lei2.Perioada de valab.a garantiei pentru particip.care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a of.: 120 de zile;3.Modul de constit.al garantiei pentru particip.la proced.se poate face prin: ?Scris.de garantie bancara pentru particip.cu of.la proced.de atrib.a contr.de achizitie publica)?Formular nr.11;?Printr-un instrument de garant.emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asig.;?Prez.a unui ordin de plata cu care s-a achitat suma in contul primariei, (cont Trezoreria Medgidia RO43 TREZ2325006XXX000032), in original.Of.care nu sunt insot.de dov.constit.garantiei pt.particip.vor fi respinse ca inacceptab.Aut.contr.are dreptul de a retine garantia pentru particip., of.pierzand astfel suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.situatii: a)isi retrage of.in perioada de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stabil.castig., nu constit.GBE in perioada de valab.a of.si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn.contr.;c)of.sa fiind stabil.castig., refuza sa semneze contr.de AP/AC in perioada de valab.a of.;d)in mas.in care Consiliul resp.contest.ca nefondata, aut.contr.va retine contest.din garantia de particip.in rap.cu val.estim.a contr., 1% din aceasta val., conf.art.2781 din OUG34/2006.4.Garantia pt particip., constit.de of.a carui of.a fost stab.ca fiind castig., se restit.de aut.contr.in cel mult 3 zile lucrat.de la data constit.GBE.
Garantie de buna executie
GBE va fi 5% din val.fara TVA a contr.si se va constit: - printr-un instrument de garantare bancar emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societate de asig, in orig, in termen de max.5 zile lucr.de la semn.contr.de catre ambele parti(form nr.17)sau- prin retineri succ.din sumele dat.pt.facturi partiale.In acest caz contr.are oblig.de a deschide in termen de max.5 zile lucr.de la semn.contr.de catre ambele parti la unit.Trez.Statului din cadrul org.fisc.comp.in admin.acestuia un cont de disponib.distinct la disp.aut.contr.Suma initiala care se dep.de catre contr.in contul de disp.astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl.contr, aut.contr.urmeaza sa alim.acest cont de disp.prin retineri succ.din sumele dat.si cuv.contr.pana la concurenta sumei stab.drept GBE in doc.de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr.2-original;Cerinta nr.2-Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3 ? original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr.4-original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;Cerinta nr.4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr.5-original;Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 6 - originalLista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Marian Iordache?primar;
-Tutuianu Petrica Sorin?viceprimar;
-Nichitus Valeria-Directia Urbanism si Investitii;
-Patrascu Rodica?Inspector Sup.Serviciu Buget- Contabilitate;
- Pascu Cristina?Consilier Birou Programe Europene;
-Presada Simona?Consilier Juridic B.J.C.A.;
-Eftimi Florica-Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
-Chiriac Mariana-Referent Superior Serviciu Buget- Contabilitate;
-Nitu Iuliana ? Inspector Birou Programe Europene;
- Geafar Nesrin ? Sef B.J.C.A.;
-Chirita Florica?Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
-Herghelegiu Gabriela?Sef Birou Achizitii Publice;
-Fediuc Iuliana-Referent Sup. Birou Achizitii Publice;
-Baroncea Nicoleta?Inspector Birou Achizitii Publice-Ivan Luminita?Director economic;
-Mihai Lelia?C.F.P.;Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/ Tertul sustinator va completa acest formular.Cerinta nr.6-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: - original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta;Cerinta nr.7 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1-Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului), precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C..Se poate depune in oricare dintre formele: -Original;
-Copie legalizata;
-Copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2-Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta;Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 7 - originalPentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta: - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- certificat constatator emis de institutiile competente; din acestea trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului. Documentul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010/2011, vizate si inregistrate de organele competente insotite de contul de profit si pierderi prin care ofertantul isi va dovedi capacitatea economico-financiara., Cerinta nr. 2Informatii generale: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de cel putin 17.600.000, 00 lei.Operatorul economic care si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009., Cerinta nr. 3Resurse financiare de minim 2.640.000, 00 lei pentru a se putea sustine executia lucrarii pentru o perioada de cel putin 6 luni de zile de la data semnarii contractului de achizitie publica.Pentru persoane juridice straine: In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara - Ofertantul va face dovada indeplinirea in ultimii 5 ani a contract/contracte finalizat/finalizate cu valoare de cel putin 8.800.000, 00 lei.Prin formularea contract/contracte finalizat/finalizate se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese verbale de receptie partiala, sau-lucrari receptionate insotite de procese verbale de la terminarea lucrarilor, sau-lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor1. Se vor indeplini urmatoarele cerinte minime: 1 MANAGER DE PROIECT, atestat in urma absolvirii unor cursuri recunoscute nationala si/sau international sau echivalentul acestora, si care sa fi condus minim un proiect de executie similar cu cel care face obiectul prezentei proceduri de achizitie, ,2 INGINERI HORTICULTORI SAU ARHITECTI PEISAGISTI, absolventi de studii superioare tehnice de lunga durata, avand experienta in coordonarea lucrarilor de amenajare peisagistica si care sa fi condus / participat la un proiect de executie in domeniul amenajarilor peisagistice / horticole, ,2 INGINERI CONSTRUCTORI, absolventi de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea constructii civile si industriale (sau echivalentul acesteia), avand o experienta in coordonarea lucrarilor de constructii, ,2 INGINERI INSTALATII ELECTRICE, absolventi de studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie, specialitatea instalatii electrice, avand o experienta in coordonarea lucrarilor de instalatii electrice., Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista de utilaje ? Formular 20, Cerinta nr. 5AsociereaToti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cea initiala., Cerinta nr. 6SubcontractareSe vor preciza partile din contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunostere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta in mod obligatoriu declaratia privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti - formular nr. 13 Cerinta nr. 1Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL ACHIZITORULUI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer