Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 329938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Numar invitatie: 329938/19.06.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Romania, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830, fax: +40 261768830, persoana de contact: Doina Iaz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Satu Mare strada Corvinilor nr. 18 ; Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice pentru 3 loturi astfel: Lot 1: lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice pentru sediul DGASPC, str.Corvinilor nr.18Lot 2: lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice pentru sediul DGASPC. Str.Crisan nr.3Lot 3: lucrari de reabilitare a instalatiilor electrice pentru Centrul Maternal ?Lorena?, str.Crisan nr.3
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 863.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1-1.894 leiLot 2-777 leiLot 3-425 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezinta obligatoriu, in original;
-virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractante.Cod fiscal autoritate contractanta15418983.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvolatrii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata i se va retine conform art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Val este de 5% din val contract fara TVA.Mod de constit: Cf prev art 90 din HG925/2006Instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig, cf F 15 din Sect FormulareDoc care atesta constit garant de buna executie va dev anexa a contract de lucrariAut contract are dr de a emite pret asupra garant de buna exec, oricand pe parcurs indepl contract, in limita prej creat, in cazul in care contractant nu isi indepl oblig asumate prin contract. Ant emiterii unei pret asupra garant de buna exec autorit contract are oblig de a notif pretent contractant, preciz oblig care nu au fost respectate.Restit garant de buna exec se va face;a) 70% din val garant, in tr de 14 zile de la data inch pv de rec la term lucrar daca nu a ridicat pana la ac data pretentii asupra ei iar risc pt vicii asc e minb) rest de 30% din val garant la exp per de garant a lucr exec, pe baza pv de recep finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul Declaratie privind eligibilitatea- formular nr.2;Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.4Cerinta nr.3: Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si localModalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.4: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.5Cerinta nr.5: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.6Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Bartos Vartolomeu-director general, Pop Marcela-director gen.adj.economic, Iaz Doina- coordonator birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- sef birou juridic, Gorgan Adriana- sef serviciu contabilitate, administrativ, patrimoniu, Radu Calina- responsabil proceduraOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.6Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.7 din sectiunea FormulareNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestoraPersoane fizice/juridice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Atestat emis de ANRE de tip B pt "Proiect si exec de instal electrice int pt construct civ si industr, bransam aeriene si subterane, la tens nominala de 0, 4 kV".Atestatul sa fie valabil la data depunerii ofertei.Incazul in care acesta expira pana la data semnarii contractului, se va solicita operatorului reinnoirea atestatului.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii.sustinator/sustinatori.NotaIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Decl priv media cifrei de afaceri globala pt ultimii 3 ani financiari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/ sau nivel(uri)minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1Exp similaraOfertantul va prez o lista aprincip lucrari executate in ultimii 5 anicontinand valori per de prest benefic indif daca ac sunt aut contractante sau clienti privatiCerinta 2Ofertantul treb sa prez doc constatator (rec/ recomandari) din partea benefic/beneficiarilor contract preciz in F 9Cerinta 3Decl care contine inf priv dotari, utilaje echipam tehn, mijl de transport, pe care ofertantul se angaj sa le utiliz pt indepl contractCerinta 4Decl privind part/partile din contract care sunt indepl de subcontract si specializ ac insot si de acord de subcontract. Se va ment proportia in care contract urmeaza sa fie indepl de subcontractantCerinta 5Acces la resurseLista privind personalul responsabil pt executia lucrarilor Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer