Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARE A STATIEI ELECTRICE DE TRANSFORMARE
Detaliu pentru invitatia numarul 334382
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334382/28.08.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE A STATIEI ELECTRICE DE TRANSFORMARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: +40 214042318, Fax: +40 214042318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Romania, cod postal: Ro077125, telefon: +40 214042318, fax: +40 214042318, persoana de contact: IOAN IONUT STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Romania, cod postal: Ro077125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE A STATIEI ELECTRICE DE TRANSFORMARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE, EXECUTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE STATIE ELECTRICA DE TRANSFORMARE
II.1.6) CPV: 45232221-7 - Statie electrica de transformare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei.In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii. Modul de constituire: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 6A sau 6B - Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO92BPOS70903296299ROL0B deschis la BANC POST - Ag. Magurele. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare sau- Virament bancar prin ordin de plata sau depunere de numerar intr-un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante sau- prin depunerea unui avans de 0, 5% din pretul contractului si retineri succesive din facturi, intr-un cont deschis la o banca agreata de ambele parti si pus la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
- Declaratie privind inexistenta conflictului de interese conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Declaratie privind participarea cu oferta independenta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de atestare fiscala si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza. - Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).- Atestate Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) tip A1, A2, B, C1A si C2A - conform prevederilor Legii 13/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Ordinului nr. 24/2007 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata sau echivalent pentru persoanele nerezidente., Cifra medie de afaceri medie anuala in ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 1.000.000 lei pentru ofertantul individual sau pentru ofertantul ?asociere?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie insotita de Lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5 ani., Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a executat in ultimii 5 ani 1 sau mai multe contracte de lucrari/servicii similare in domeniul constructiilor. Valoarea cumulata a contractelor trebuie sa fie de cel putin: - 50.000, 00 lei pentru servicii de proiectare similare;
- 450.000, 00 lei pentru executia de lucrari similare.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Se solicita ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa personal cu experienta: - inginer responsabil/coordonator lucrare;
- Ingineri instalatii electrice autorizati grad IIIA si IIIB (conform Ordinului nr.90/2009 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic) pentru curenti de medie tensiune: minim doua persoane;
- reprezentant controlul calitatii (RCC);, Informatii privind subcontractantii.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de prestari servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 09:29