Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare acoperis la localul A al Scolii cu clasele I-VIII, nr. 2 Constantin Gerota din mun. Calafat


Detaliu pentru invitatia numarul 333488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Calafat
Numar invitatie: 333488/10.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare acoperis la localul A al Scolii cu clasele I-VIII, nr. 2 Constantin Gerota din mun. Calafat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CalafatCod fiscal: 4554424, Adresa: Calafat, str 1 Decembrie 1918, nr 99/str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Telefon: 0251/231424, Fax: 0251/232884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare acoperis la localul A al Scolii cu clasele I-VIII, nr. 2 Constantin Gerota din mun. Calafat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare acoperis la localul A al Scolii cu clasele I-VIII, nr. 2 Constantin Gerota din mun. Calafat
II.1.6) CPV: 45261211-6 - Lucrari de acoperire cu tigla (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de paticipare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor)Forma de constituire a garantiei de participare: a) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;b) - ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO80TREZ2935006XXX000046 , deschis la Trezoreria MUNICIPIULUI CALAFAT.Retineri din suma constituita drept garantie de participare: In situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar aceasta este respinsa de catreConsiliu (in conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat de O.U.G. nr. 76/2010). Garantia de participare va fi retinuta si in cazurile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
5% din val. contractului, fara TVAMod. de constituire: a) Prin instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societ. de asigurari.b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contr., se va completa Formular 14 din sect. IV, eliberata de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainat. de preferinta cu corespondent in Romaniac) lichiditate depusa la caseria Primariei mun. Calafat, str. T. Vladimirescu, nr. 24, jud. Doljd) Retineri succesive din sume datorate ptr. facturile pariale, cu resp. prev. HG.1045/2011. In acest caz contract. are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract la o banca agreata de ambele parti. Sumadepusa nu treb. sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului Pe parcursul indepl. contractului, autorit. contractanta urmeaza sa alimententeze acest cont prin retineri succesive din suma datorate si cuvenitepana la concuractanta sumei stabilite.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: completare formular 2 din Sectiunea IV. 2.Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: prezentare si completare formular 3 din Sectiunea IV. 3. Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, sau copie conform cu originalul, pentru persoane juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006. Cerinta obligatorie: completare formormular nr.45.Certificat privind calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorie: completare formular 5 din Sectiunea IV.6.Declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic participant la procedura nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69?1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006.Cerinta obligatorie: completare formular 6 din Sectiunea IV.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar ec. Mircea Guta, Viceprimar Mituletu Dorel, Director D.S.U.P. ing. Pirvan Gheorghe, comp. achizitii publice-jr. Colina Maria, Consilieri locali: Mituletu Dorel, Popa Emil, Vintila Ion, Stefan C-tin Daniel, Lalescu Merodona, Radulescu Cicerone, Usurelu George, Croitoru George, Ionescu Gratiel, Ivantu Dumitru, Stefan Nicolae, Pasca Liviu, Cotea Mihai, Vasile V Adelica, Draghici Radu, Balaci Gheorghe, Bora Dan Certificatul constatator se obtine de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Documentul prezentat trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.1.Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 200.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimi 5 ani - un contract similar de lucrari in valoare min. de 104.000 lei.Se va atasa Formular nr. 8, se va prezenta un contractsimilar(parti relevante ale acestora) insotite de recomandari alebeneficirilor/procese verbale de receptie finala pentru demonstrarea nivelului minim solicitat. - Copiile lizibile certificate?conform cu originalul?, semnate, stampilate si traducere autorizata in limba romana, pentru pers. juridice/fizice straine.Se va completa form. 10 din Sect.IV Form. , ,Experienta similara?a ofertantului. 2.Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, necesare, pentru bunadesfasurare a contractului.Se va completa, Form. 11 sectiunea IV.3.Personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, implicat indesfasurarea in bune conditii a contractului.Se va completa form. 9 din sectiunea IV. 1.Informatii privind standarde de asigurarea calitatii SR EN ISO 90012.Informatii privind standard de protectie a mediului SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei documentatii - in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer