Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare alei si parcari in municipiul Bistrita


Detaliu pentru invitatia numarul 348308
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITA
Numar invitatie: 348308/11.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare alei si parcari in municipiul Bistrita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: +40 263216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: Isprava Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Servicii Publice Bistrita, STR LIVIU REBREANU NR. 2-4, Camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare alei si parcari in municipiul Bistrita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare alei si parcari in municipiul Bistrita conform documentelor anexate .suprafata: 39182 mp.Valoarea totala include si procentul de diverse si neprevazute.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de :71327.55 lei
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 799, 237.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare - 34000 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8)Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare. Cod fiscal al autoritatii contractante: 25503261.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie Formular: Anexa nr 6; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 si care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO18TREZ1015006XXX006082, Trezoreria Bistrita ; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-joi :07? 15.00, vineri: 07.00-13.00).Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 5507.90 lei in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa pe fond de CNSC.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului de executare lucrari, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriicontractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana laconcurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (completare Formular nr. 8), garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea-Formular: Anexa nr 2;
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006-Formular: Anexa nr 3;
- Certificat de participare cu oferta independenta-Formular: Anexa nr 10;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Anexa nr 9; Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan, Director Executiv, Sarmasan Dan ? Director Executiv adjunct economic, Isprava Tudor-presedintele comisiei de evaluare Singeorzan Dorina-membru comisie de evaluare, Mate Ana Maria? membru comisie de evaluare;Bucur Victoria? membru comisie de evaluare, Ciupe Emilia? membru comisie de evaluare, Cadar Alexandru? membru de rezerva comisie de evaluare; Lista persoanelor care au aprobat bugetul local: Primar- Ovidiu Teodor Cretu, Director executiv economic- Albu Maria, Director exexutiv: Scurtu Nicolae, Secretarul municipiului Bistrita: Gaftone Floare, Consilieri Locali: Avram George, Antal Attila, Bria Dumitru Alexandru, Gagea Maxim, Hangan Sorin, Ilies Narcisa-Simona, Kiss Laszlo, Kozuk Andrei Ioan, Moisil Filip, Moldovan Vasile, Molnar Iosif Augustin, Muthi Adrian Gelu, Rus Constantin, Peteleu Ioan, Sarmasan Mihai Lucian, Seserman Sorin Alin, Tabara Camelia, Talos Florin, Toniuc Alexandru Marian, Tuta Gheorghe, Armean Lucian Marius.- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Formular: Anexa nr 11;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare ), persoane juridice/fizice romane/straine Pentru persoane juridice - Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie, emis de ORC, din care sa rezulte si obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura. In cazul in care Certificatul constatator este depus in copie autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru persoane fizice - Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificatory considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Pentru persoanele fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor pentru anul calendaristic in curs.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va demonstra executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract/parti din contract, cu o valoare mai mare sau egala cu valoarea impusa de 1000000 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pt.indepl contr.de lucrariAutoritatea contractanta solicita ca ofertantii sa faca dovada faptului ca dispun de minim : ? Statie de asfalt sau contract cu o statie de asfalt? Cilindru compactor ? minim 2 bucati;? Masina de imprastiat emulsia bituminoasa ? minim 1 bucata? repartizator sau finisor minim 1 bucPentru utilajele instalatiile, echipamentele tehnice ce nu le are in dotare, ofertantul va prezenta contracte/conventii de inchirieresau angajament dat de un operator economic/fersoana fizica, de punere la dispozitia ofertantului a utilajului / utilajelor in cauza , in situatia in care acesta va fi declarat castigator., Resurse umane-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal de specialit. necesar pentru indeplinirea contr: - 1 responsabil tehnic cu exec. (RTE), se va prezenta atestat eliberat de MDRT valabil la data limita de depunere a ofertelor.- 1 responsabil cu asigurarea controlului calitatii se va prezenta decizia interna de numireSe vor prezenta contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective , astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/ experienta specialistilor propusi- in copie lizibila si marcata « conform cuoriginalul », Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 (cinci) ani.Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer