Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare amenajare pod si reconditionare fatade Facultatea de Teologie Ortodoxa


Detaliu pentru invitatia numarul 352236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 352236/07.08.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare amenajare pod si reconditionare fatade Facultatea de Teologie Ortodoxa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, persoana de contact: Ing. Virginia Tosca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, parter inferior Serviciul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare amenajare pod si reconditionare fatade Facultatea de Teologie Ortodoxa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de mansardare si amenajare pod, inlocuire acoperis, refacere fatade, montare, instalare, punere in functiune si autorizarea functionarii ascensoare si inlocuire cazan apa calda in centrala termicaValoarea estimata: constructii+instalatii+utilaje=3.977.330 lei, organizare santier (1% din C+I)=38.270 lei, diverse si neprevazute (1, 39% din C+I))=53.210 lei.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 068, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 80.000 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006). Conform prevederilor Legii nr. 346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi, in lei, 10 % din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM. Modul de constituire este prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituie anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate la plata prin virament, cu obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante (Suma initiala depusa sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA). Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: completare Formular 1(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat si tert sustinator).2. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006 (cu modificari ulterioare)Cerinta obligatorie: completare Formular 2(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat) si Formular 2A(tert sustinator).3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: completare Formular 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: prof. univ. dr. Mircea Dumitruprof. univ. dr. Emil Barnaprof. univ. dr. Maria Voineaec. Adrian Albuec. Cristinel Simion Sanduarh. Cristian Valere Tofaning. Dragos Ionel Florescuing. Florinel Miulescuing, Virginia Toscaing. Ileana Neaguing. Sever Nicolae Martinaing. Persida Tamara Salcianuadm. Mircea-Stefan Albertinadm. Mihai Petreadm. Aurelia Roznovanuing. Irina Bratila Cerinta obligatorie: completare Formular 4(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat si tert sustinator si subcontractant).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: completare Formular 5(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat si subcontractant).6. Indeplinirea obligatiilor Cerinta obligatorie: Certificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, document original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat).Cerinta obligatorie: Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privindImpozitele si Taxele Locale, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, document original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat).7. Certificari Cerinta obligatorie: Certificat de cazier judiciar pentru persoane juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor, document original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat).Cerinta obligatorie: Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, valabil la data limita de depunere a ofertelor, document original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(se va prezenta pentru ofertant si ofertant asociat). 1. Persoane juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul. Ofertantul declarat castigator va prezenta la semnarea contractului certificatul in original sau copie legalizata.Autorizatii persoane juridice conform prevederilor legale aplicabile, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta obligatorie: Atestat ANRE tip B, persoana juridica, (proiectare si executie instalatii electrice curenti tari cu tensiunea < 0.4KV), in copie conforma cu originalul.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR PT C9, persoana juridica, (instalare, montare, reparare cazane apa calda cu putere mai mare decat 400 KW), in copie conforma cu originalul.Cerinta obligatorie: Autorizatie ISCIR PT R2, persoana juridica, (ascensoare persoane), in copie conforma cu originalul.Cerinta obligatorie: Autorizatie IGSU, persoana juridica, (executie sisteme si instalatii detectie si avertizare incendiu), in copie conforma cu originalul.2. Persoane juridice/fizice straine Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, document original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulinsotit de traducere legalizata in limba romana. Ofertantul declarat castigator va prezenta la semnarea contractului documentul in original sau copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind cifra de afaceri.Declaratia prin care ofertantul va declara media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 8.000.000 lei (a se folosi cursul mediu anual comunicat de BNR la nivelul ultimilor 3 ani), ofertantii vor corela anii declarati cu documentele relevante prezentate., 2. Informatii privind situatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, Experienta lucrari similare (pentru echivalenta leu/euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR)., Demonstrarea unei experiente similare rezultata din executarea a minim 1 maxim 2 contracte de lucrari similare cu obiectul licitatieia caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 4.000.000 lei.(beneficiari, valoarea, perioada si precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit), Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Responsabil Tehnic cu Executia, domeniul constructii, persoana atestata, Responsabil cu Supravegherea Lucrarilor instalatii mecanice sub presiune, persoana atestata, Responsabil Tehnic cu Sudura instalatii mecanice sub presiune, persoana atestata, Responsabil cu Verificarea Tehnica a Ascensoarelor, persoana atestata, Responsabil cu Supravegherea Lucrarilor instalatii ridicat, persoana atestata, Electrician, persoana autorizata ANRE grad IIB, Sudori autorizati cu poanson, Coordonator SSM, Sef santier, inginer constructor, Responsabil CQ, Utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului - declaratie privind echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii-declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, Laborator incercari distructive si nedistructive a materialelor metalice si a cusaturilor sudate, Normativ C 150-99 Ordin ISC 1497/2011 Document privind implementarea Sistemelor de Management al Calitatii (ISO9001 sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor., Documente privind implementarea Sistemelor de Management al Protejarii Mediului (ISO14001 sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata garantiei lucrarilor
20
Descriere: Durata garantiei lucrarilor
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer