Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare amenajare spatii Fac. de Administratie si Afaceri corp A Panduri


Detaliu pentru invitatia numarul 334028
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 334028/21.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare amenajare spatii Fac. de Administratie si Afaceri corp A Panduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, Serviciul tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare amenajare spatii Fac. de Administratie si Afaceri corp A Panduri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare amenajare spatii Facultatea de Administratie si Afaceri Corp A Complex Panduri (tencuieli, gleturi, zugraveli, vopsitorii, tavane casetate, ferestre ?i u?i din PVC, parchet laminat, faianta, gresie, inlocuit instalatie electrica, radiatoare, obiecte sanitare).
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 870.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.400 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in condi?iile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare ?i dupa constituirea garan?iei de buna execu?ie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006).Conform prevederilor Legii nr.346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi in lei, 10 % din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM, valabila incepand cu data incheierii contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie este, prin scrisoare de garantie bancara de buna executie si constituie anexa la contract, prin depunerea la casierie a sumei in numerar, in cazul in care valoarea G.B.E. este redusa ca valoare, prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive, cu obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante (Suma initiala sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului (conform art. 1 HG 1045/2011). Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din HG 925/2006. In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii G.B.E.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: completarea Formularului 1, 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: completarea Formularului 2, 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura + certificat de participare Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12C+ Formularul 3, 4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor Cerinte obligatorii: Certificat de cazier judiciar in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorCertificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorCertificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorCertificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privindImpozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul. 5. . Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Rector, prof. univ. dr. Mircea Dumitru- Director Financiar-Contabil, ec. Adrian Albu- Director Juridic, jr. dr. Diana Petrescu, - Prorector, prof. univ. dr. Maria Voinea, - Prorector, prof. univ. dr. Emil Barna, - Director Adjunct Tehnic, arh. Cristian Tofan, - Director Adjunct Administrativ, Florinel Miulescu, - Sef Serviciul Tehnic, ing. Virginia Tosca, - Serviciul Tehnic, ing. Ileana Neagu, - Serviciul Tehnic, ing. Persida Salcianu, - Seviciul Tehnic, adm. patrimoniu Mihai Petre.Cerinta obligatorie: completarea Formularului 4 Persoane juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantuluiincludeactivitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire saprezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridicestraine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeascao forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiaraBilanturile contabile pentru anii2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente, 2. Informatii privind media cifrei de afaceri globalaDeclaratia prin care ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globala anuala, pentru anii2009, 2010, 2011 egala sau mai mare decat echivalentul a 740.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Informatii privind capacitatea tehnicaExperienta similaraListaprincipalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari .b. Maxim 2 contracte de executie lucrari de reabilitare constructii in valoare cumulata de minim370.000 lei fara T.V.A., a. Informatii privind subcontractantii, a.Informatii privind personalul tehnic de specialitateDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereprecum si personalul propus pentru derularea contractuluib. Informatii privind autorizarileResponsabil Tehnic cu Executia, persoana autorizataResponsabil CQc. Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic Informatii privind implementarea Sistemelor de Management alcalitatii si al Mediuluia. sistem management de calitate ISO 9001 sau echivalentb. sistem management de mediu ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei ? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat.Punctajul oferit = (pret min./pret ofertei de evaluat) x punctajul maxim alocat
durata garantiei
20
Descriere: Comisia va aloca punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata garantiei lucrarilor? astfel: Durata garantiei lucrarilor trebuie sa fie minim 2 (doi) ani si maxim 5 (cinci) ania) pentru cea mai mare durata a garantieilucrarilor ofertate (g max), se acorda 20 puncte;b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel : P(g n)= (g n/g max) x punctaj maxim alocat (20). Punctajul oferit = P(g n)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer