Achizitie publica - ?LUCRARI DE REABILITARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA FILIPESTI, COMUNA SURDILA GAISEANCA, JUDETUL BRA
Detaliu pentru invitatia numarul 305618
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA SURDILA GAISEANCA
Cod de identificare fiscala: 4874674
Adresa: STRADA BRAILEI, NR. 14, Surdila-Gaiseanca
Telefon: 0239650300
Fax: 0239650300
Denumire invitatie: ?LUCRARI DE REABILITARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA FILIPESTI, COMUNASURDILA GAISEANCA, JUDETUL BRA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reabilitare camin cultural Filipesti
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.07.2011 14:07
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Surdila Gaiseanca, Localitatea Surdila Gaiseanca, comuna Surdila Gaiseanca, Judetul Brailastr Brailei nr 14, Cod postal: 817155
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul PrimarieiComunei Surdila Gaiseanca, Judetul Braila, str Brailei nr 14
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 448, 461 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv elig, Docum priv neîn. în art 181, Decl priv calit de partic la proced, Declpriv. partic cu of. indep, Certifplata obligbugstat, local (rom), certif, caziere fiscale/echiv, (pers straine), Certif constat emis de ORC , CUIemis de ORC, Fisa de inform gen - cifra de afaceri896922 lei, Bilantcontab2008, 2009 , 2010, Angaj priv sust.ec finac/tehnica (daca este cazul), Lista princip lucr exec in ultimii 5 ani, Fisa de exper simil - finaliz. a cel putin 1 contract delucr. simil. in valoare minima de448461 lei, Copie contr, PV receptie, Recomand, Decl. priv echipamtehnice, Inform privind personal (1 sef santier, 1 RTE, 1 CQ, 1 coord prot muncii - copie diplome, atestate, contracte/docum colaborare, CV), Inform. priv subcont/asoc, ISO 9001/echiv, ISO 14001/echiv, 18001/echiv, Decl priv respectcond. de munca si protec muncii, Decl priv asigur stand de protec a mediului
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie.roGarantia de participare: 6500 lei