Achizitie publica - Lucrari de reabilitare completa (hidro si termo) terase constructii existente
Detaliu pentru invitatia numarul 332022
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332022/18.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare completa (hidro si termo) terase constructii existente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''Cod fiscal: 4364268, Adresa: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.319.45.18, Fax: 021.319.45.19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050568, telefon: +40 213194518, fax: +40 213194519, persoana de contact: ing. Dumitra STANCA, Responsabil Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare completa (hidro si termo) terase constructii existente
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile vizeaza terasele de la Corpul B (cladire laboratoare).
II.1.6) CPV: 45261300-7 - Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.400 Lei, respectiv1.700 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire).Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita: -in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau-prin OP confirmat de banca in original, in contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara T.V.A., respectiv 5% daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004. Va fi constituita in maxim 14 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5.- sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In conformitate cu H.G.nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se completeaza Formular 5 - declaratie privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie;Se completeaza Formular 6 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011;Se completeaza Formular 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006. (a se vedea Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII - Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratieSe completeaza Formular 8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie;Se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), in copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Persoane juridice /fizice straineCertificat de inregistrare - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice ? traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 340.000 lei, valorile vor fi exprimate in lei, la cursul euro/leu mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv2009:4, 23732010:4, 20992011:4, 2379Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, sau echivalent pentru persoanele nerezidente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Toate documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Unul sau mai multe contracte lucrari de hidro - si termoizolare terase cladiri, similare cu obiectul prezentei achizitii, executate in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 170.000 Lei (fara TVA). Ofertantul va prezenta copii dupa informatiile relevante din contracte de lucrari hidro-si termoizolare terase cladiri privind indeplinirea acestora, similare cu cele ce fac obiectul prezentei achizitii, insotite de Procesul Verbal la Terminarea Lucrarilor sau recomandari, in copie conform cu originalul. In cazul contractelor in care ofertantul a participat in asociere se va prezenta documentul care atesta procentul de participare al ofertantului in cadrul contractului., Informatii privind dotarile specifice de care dispune ofertantul/asociatii/subcontractantii dupacaz, pentru executarea lucrarilor solicitate, In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractuluiofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare., Personal calificat in termo-hidroizolatii minim 2 persoane, responsabilul nominalizat RTE va fi prezentat documentul de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru personalul calificat in termo-hidroizolatii si nominalizat in lista, ofertantul va prezenta certificatele de calificare. Vor fi prezentate declaratii de disponibilitate a personalului declarat pentru derularea contractului; Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatiiconform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ca ofertantul sa fie incurs de certificare., Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al mediuluiconform standardului SR-EN-ISO-14001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ca ofertantul sa fie incurs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:18