Achizitie publica - Lucrari de reabilitare, consolidare si extindere Liceu Tehnologic Maneciu, din cadrul proiectului ?Reabilitare, consolidare, extindere Liceu Tehnologic Maneciu, Prahova? ? cod SMIS 11779
Detaliu pentru invitatia numarul 356477
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356477/12.12.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare, consolidare si extindere Liceu Tehnologic Maneciu, din cadrulproiectului ?Reabilitare, consolidare, extindere Liceu Tehnologic Maneciu, Prahova? ? cod SMIS 11779
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MANECIUCod fiscal: 2843221, Adresa: STRADA TABLA BUTII, NR. 273, SAT MANECIU UNGURENI, COMUNA MANECIU, JUDETUL PRAHOVA, Maneciu, Telefon: +40 0244295550/ +40 0244295225, Fax: +40 0244295550/ +40 0244295400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Maneciu Ungureni, nr. 273, Comuna Maneciu, Judetul Prahova, Maneciu, Romania, cod postal: 107355, telefon: +40 244295225, fax: +40 244295400, persoana de contact: Compartiment Urbanism si Amenajarea teritoriului, Achizitii Publice si Protectia Mediului
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante: Sat Maneciu Ungureni, nr. 273, Comuna Maneciu, Judetul Prahova, Romania, cod postal 107355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare, consolidare si extindere Liceu Tehnologic Maneciu, din cadrulproiectului ?Reabilitare, consolidare, extindere Liceu Tehnologic Maneciu, Prahova? ? cod SMIS 11779
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia lucrarilor de reabilitare, consolidare si extindere Liceu Tehnologic Maneciu, din cadrulproiectului ?Reabilitare, consolidare, extindere Liceu Tehnologic Maneciu, Prahova? ? cod SMIS 11779, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.Proiectul vizeaza consolidarea, reabilitarea si extinderea a doua corpuri de cladiri din componenta Liceului Teoretic Maneciu: 1.Corp C4 care in prezent, cuprinde sala de sport, o biblioteca, un atelier si 4 sali de clasa care va fi consolidat (construit in anul 1914), reabilitat termic pentru asigurarea gradului necesar de protectie termica si a economisirii de energie si extins cu inca 4 noi sali de clasa, precum si grupuri sanitare.2.Scoala mica in prezent, cuprinde doua sali de clasa si o cancelarie (construita in jurul anilor 1910 ? 1912), reabilitata termic pentru asigurarea gradului necesar de protectie termica si a economisirii de energie, si extinsa cu inca 6 noi sali de clasa, precum si grupuri sanitare.Valoarea estimata minima a lucrarilor de reabilitare, consolidare si extindere Liceu Tehnologic Maneciu este de 5.895.040, 02 lei, fara TVA.Aceasta este compusa din valoarea lucrarilor ce se doresc a se achizitiona (5.779.451, 00 lei, fara TVA) + valoarea alocata cheltuielilor Diverse si neprevazute: 115.589, 02 lei, fara TVA.Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute reprezinta 2% din valoarea estimata a contractului.Valoarea estimata maxima a contractului este de 6.068.244, 93 lei, fara TVA.Aceasta este compusa din valoarea lucrarilor ce se doresc a se achizitiona (5.779.451, 00 lei, fara TVA) + valoarea alocata cheltuielilor Diverse si neprevazute (115.589, 02 lei, fara TVA) + valoarea estimata a lucrarilor similare ce pot fi achizitionate in baza art. 122, lit. j) din OUG 34/2006 (173.204, 91 lei, fara TVA).Valoarea estimata minima reprezinta valoarea prezentei proceduri, iar valoarea maxima cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Dupa caz, aplicarea prev. art.122 lit.j din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45214320-9 - Lucrari de constructii de colegii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 895, 040.02 - 6, 068, 244.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de partic: 115.589 lei.Se va constit.in una din formele prev de art.86 alin.1 din HG925/2006, doc.fiind prez.in orig.Pt.Scris.de garantie se va utiliza Formular31.Gar.de partic.se poate constit.prin virament in cont RO74TREZ5285006XXX000231, deschis la Trez.Valeni de Munte, beneficiar Comuna Maneciu, CIF2843221. In acest caz se va depune OP, vizat de banca, in orig. Gar.de partic.emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traduc.autorizata in lb romana. Instrum.de garantare trebuie sa prez.toate sit.in care gar.poate fi retinuta de AC, respectiv ofertantul: isi retrage oferta in per.de valabilit.a acesteia;oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul de AP/acordul-cadru in per.de valabil.a ofertei;oferta sa fiind stabilita castig, nu constit.gar.de buna executie in per.de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;In cazul in care sunt aplicab.prev.art. 16 din Lg.346/2004 priv.stimularea infiint.si dezv.intrepr.mici si mijlocii, se va depune Decl.privind incadr.intrepr.in categ.IMM - original(Formular28, completat dupa cum este cazul), iar cuantumul gar.de partic.va fi de 57.794, 50 lei.Gar.de partic.va fi valabila o per.de min.90 de zile de la data limita de dep.a ofertelor.In cazul resping.unor contestatii, AC va retine contestatorului din gar.de partic.o suma stabilita conform prev.art. 278^1 lit c din OUG 34/2006. Instrum.de garantare trebuie sa prezinte si aceasta sit.de retinere a gar.de partic.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data public.invitatiei de participare.In cazul asocierilor, gar.de partic.poate fi constit.de catre unul sau mai multi asociati.Gar.de partic.nu poate sa fie constit.de catre subcontractanti.Echivalenta pentru o gar.de partic.depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data public.invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) ? original.b) Se va prezenta Cazier fiscal al operatorului economic si al administratorului/ administratorilor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Se va prezenta Cazier judiciar al operatorului economic si al administratorului/ administratorilor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, acesta va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) ? original.Cerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2) - original.b) Se va dovedi indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, dupa cum urmeaza: b1) Persoanele juridice romaneTrebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate sucursalele/filialele/ punctele de lucru implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate sucursalele/filialele/ punctele de lucru implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b2) Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, atat pentru sediul social, cat si pentru toate sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul / ofertantul asociat trebuie sa ataseze o Nota explicativa sau documente relevante, din care sa rezulte de ce documentul respectiv este considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinte, pentru toate persoanele juridice: Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate in executarea contractului vor fi mentionate in Fisa de informatii generale (Formular 6)In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert prinvind sustinerea, acesta va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2) - original, insa numai in ceea ce priveste lit. a, c^1 si d de la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinte legale privind calitatea de participant la procedura.Modalitate de indeplinire: a) Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3) ? original.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.Cerinta nr. 4Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 4) ? original.Numele persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, Comuna Maneciu (Primaria Comunei Maneciu) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1.persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Cordos Vasile ? Primarul Comunei Maneciu ? conducatorul autoritatii contractante;Carstea Constantin ? Secretarul Comunei Maneciu, Trandafir Florian ? Inspector urbanism si amenajarea teritoriului in cadrul Primariei Maneciu, Costea Marcela ? Referent achizitii publice in cadrul Primariei Maneciu, Mihaila Georgiana ? Economist in cadrul Primariei Maneciu, Marcu Viorica Adina - Jurist in cadrul Primariei Maneciu.2.persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica - membrii Consiliului Local Maneciu: Barbu Mihail ? Viceprimarul Comunei Maneciu, Savu Ioan ? Consilier local, Pisau Constantin ? Consilier local, Manescu Liviu ? Consilier local, Ghiuta Constantin ? Consilier local, Filip Valentin ? Consilier local, Miclescu Ion ? Consilier local, Terzea Florin ? Consilier local, Chiciureanu Dumitru ? Consilier local, Chiciureanu Constantin Ciprian ? Consilier local, Cirstocea Luminita ? Consilier local, Gainusa Constantin ? Consilier local, Marcu Petrica ? Consilier local, Petre Ion ? Consilier local, Lupu Stefan ? Consilier local, Danila Cosmin Constantin ? Consilier local, Pisau Catalin ? Consilier local.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul in care exista subcontractanti, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti subcontractantii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, acesta va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 4) ? original.Cerinta nr. 5Participarea ofertantului la procedura trebuie sa se faca in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: a) Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formular 5) - original.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.Cerinta nr. 6Se va prezenta Declaratie privind datele de identificare ale operatorilor economici implicati in procedura (Formular 32) - original. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat in parte, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini.Cerinta nr. 2Oferta si documentele care insotesc oferta trebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau imputernicit al ofertantului sau, in cazul asocierilor, al liderului de asociere.In cazul in care oferta si/sau documentele care insotesc oferta nu sunt semnate de catre un reprezentat legal al ofertantului, se va atasa imputernicire din partea unui reprezentant legal pentru persoana care semneaza oferta, conform Formularului nr. 29 - Imputernicire pentru semnatarul ofertei - original.Raspunsurile la solicitarile de clarificari privind documentele de calificare fac parte din documentele care insotesc oferta, iar raspunsurile la solicitarile de clarificari privind oferta (propunerea tehnica si propunerea financiara) fac parte din oferta.In cazul in care celelalte documente privind procedura (raspunsuri la solicitarile autoritatii contractante, inclusiv la clarificari), care fac parte integranta din oferta, nu sunt semnate de catre un reprezentat legal al ofertantului, se va atasa imputernicire din partea unui reprezentant legal pentru persoana care semneaza oferta.Modalitate de indeplinire cerinte 1 si 2: a)Persoanele juridice romaneTrebuie sa prezinte: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta vor fi valabile/reale la termenul limita de depunere a ofertelor.Din documentul/documentele prezentate trebuie sa rezulte: -obiectul/obiectele de activitate al/ale operatorului economic-structura actionariatului-numele persoanei/ persoanelor care pot reprezenta legal ofertantul-sucursalele / filialele / punctele de lucruObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectele de activitate ale operatorului economic, in functie de tipul activitatilor executate de ofertant / ofertant asociat.b)Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: document / documente din care sa rezulte: -obiectul/obiectele de activitate al/ale operatorului economic-structura actionariatului-numele persoanei/ persoanelor care pot reprezenta legal ofertantul-sucursalele / filialele / punctele de lucruDocumentele respective trebuie sa fie emise de catre un organism abilitat in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, si sa fie prezentate in in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita si de traducere autorizata in limba romana cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectele de activitate ale operatorului economic, in functie de tipul activitatilor executate de ofertant / ofertant asociat.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, in limba romana sau, pentru persoanele juridice straine, documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca nu au fost depuse pana la data respectiva.Cerinta nr. 3Operatorul economic care va executa instalatiile electrice trebuie sa fie atestat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului, in conformitate cu prevederile Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 23/2013, care a inlocuit Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 24/2007, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va prezenta: Atestat emis de ANRE, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conforrm cu originalul?. Se va prezenta si Anexa la atestat, in cazul in care aceasta este mentionata.Obligatia detinerii acestui atestat este mentionata la art. 3 alin. (1) din Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 23/2013: ?In scopul respectarii legilor si normelor in vigoare, operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare, executare si verificare de instalatii electrice racordate la Sistemul Electroenergetic National sau apartinand unor Sisteme Electronergetice Izolate, trebuie sa detina un Atestat emis de Autoritatea competenta, in conditiile prezentului Regulament.?Potrivit art. 9 din acelasi regulament: ?In intelesul prezentului Regulament, termenii utilizati se definesc dupa cum urmeaza: ???..2. Autoritate competenta - Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) cu sediul in Bucuresti, str. Constantin Nacu, nr. 3, Sector 2, http: //www.anre.ro, e-mail: [email protected] sau orice succesor al acesteia.?In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Conform art. 5 alin. (2) din Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 23/2013: ?Operatorul economic, persoana juridica straina, inregistrata intr-o tara membra UE/SEE/Elvetia, poate presta servicii transfrontaliere, cu caracter ocazional/temporar, pentru realizarea de lucrari la instalatii electrice din cadrul SEN sau al celor izolate, daca detine un document echivalent (corespunzator tipurilor de atestate mentionate in prezentul Regulament) emis de un organism similar din tara de origine, caz in care va transmite la ANRE, o traducere informala a documentului respectiv si un memoriu care sa faca referire la capabilitatea tehnica si profesionala a prestatorului pentru desfasurarea de lucrari in instalatiile electrice din cadrul SEN sau al celor izolate.?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri: Valoarea medie a cifrei de afaceri globale anuale a ofertantului din anii 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie de cel putin 11.558.902 lei.Modalitate de indeplinireSe vor prezenta: a)Fisa de informatii generale (Formular 6) - original.b)Daca e cazul, la calculul cifrei de afaceri se va utiliza conversia in lei si euro la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei.Pentru alte monede decat euro, valorile cifrei de afaceri se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., Continuare Cerinta 1: c)Extrase din Bilanturile contabile din anii 2010, 2011 si 2012, in situatia in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau documente echivalente, recunoscute sau emise in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Din aceste documente trebuie sa rezulte cifrele de afaceri anuale.Documentele doveditoare se vor prezenta astfel: -persoanele juridice romane: in copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Continuare Cerinta 1: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul din anii 2010, 2011 sau 2012, cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor oficiale prezentate sau se va considera egala cu zero, dupa caz.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Acestea se vor prezenta in mod similar cu extrasele din bilanturi, dupa cum este precizat mai sus.IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.In cazul in care capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici asociati este sustinuta de un tert, tertul sustinator financiar va prezenta si documentele solicitate mai sus., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare, confirmate de banci, de cel putin 1.238.453, 79 lei , suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de maxim 3 luni de la data inceperii lucrarilor, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic., Continuare Cerinta 2: Modalitate de indeplinireSe vor prezenta: a)Dovezi din care sa rezulte in mod neechivoc, posibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv indeplinirea cerintei stabilite, pentru perioada estimata pana la data depunerii unei cereri de rambursare (minim 3 luni de la inceperii lucrarilor), cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economic si dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor cum ar fi: gradul de indatorare - rata datoriilor, solvabilitatea generala, solvabilitatea patrimoniala, calculul indicatorilor de lichiditate ? lichiditatea generala, lichiditatea curenta, lichiditatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor) sau alte documente relevante., Cerinta nr. 3Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL., Continuare Cerinta 3: Modalitate de indeplinireSe va prezenta, daca este cazul: Angajament ferm privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici ofertanti (Formular 7) - original.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat la nivelul a maxim 3 contracte de lucrari, lucrari similare (lucrari de reabilitare/ modernizare/ extindere/ constructii civile), a carorvaloare cumulata a fost de minim 5.779.451, 00 lei, fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta: a)Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 8), in original, din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare (lucrari de reabilitare/ modernizare/ extindere/ constructii civile), a caror valoare cumulata a fost de cel putin 5.779.451, 00 lei, fara TVA.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintei. Din aceste certificari trebuie sa rezulte indeplinirea cerintei.Atunci cand din documentele justificative atasate nu rezulta si valoarea in lei a lucrarilor executate, la calculul valorii lucrarilor se va utiliza conversia in lei la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Pentru celelalte valute cursul valutar se gaseste pe site-ul Bancii Nationale a Romaniei, www.bnr.ro.Pentru alte monede decat euro, valorile respective se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Pentru anul 2013, se va lua in calcul cursul leu/valuta valabil la data publicarii invitatiei de participare.b) Formular 9 - Experienta similara, pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara - original;In cazul acordurilor cadru, contractele solicitate vor fi reprezentate decatre contractele subsecvente.Se va completa cate un Formular 9 pentru fiecare contract in parte.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul in care capacitatea tehnica este sustinuta de un tert, acesta va trebui sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz pentru ofertant.Din respectivele certificari trebuie sa rezulte care sunt beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea si tipul lucrarilor (lucrari de reabilitare/modernizare/ extindere/construire constructii civile) executate in ultimii 5 ani de activitate (calculat prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (conform art. 188 alin. 3, lit a) din OUG nr. 34/2006).Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Documentele doveditoare se vor prezenta astfel: -persoanele juridice romane: in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personal minim solicitat (experti cheie - persoane responsabile pentru executia lucrarilor): 1. Un Coordonator/manager de proiect (lucrare)2. Un Sef de santier/punct de lucru3. Un Responsabil securitate si sanatate in munca4. Un Responsabil tehnic cu executia5. Un Responsabil privind asigurarea controlului calitatii6. Un Inginer instalatiiModalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a)Declaratie privind personalul responsabil pentru executia lucrarilor (Formular 11) - original;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.Resursele umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 10) - original;In cazul unei asocieri, Formularul 10 se va completa de catre fiecare asociat.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Coordonator/manager de proiect (lucrare), al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - studii superioare- certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.)Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a) Angajament de participare (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant ? original.b) CV, semnat de catre expert (se poate folosi Formular 13) ? original.c) diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;d) document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;e) document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Sef de santier/punct de lucru, al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - studii superioare in domeniul constructii- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari de constructii in care sa fi activat pe o pozitie similaraModalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a) Angajament de participare (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant ? original.b) CV, semnat de catre expert (se poate folosi Formular 13) ? original.c) diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;d) document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Responsabil securitate si sanatate in munca, al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: -sa fi absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in muncaModalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a) Angajament de participare (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant ? original.b) CV, semnat de catre expert (se poate folosi Formular 13) ? original.c) document care atesta faptul ca a absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Responsabil tehnic cu executia, atestat, al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - sa detina atestat recunoscut in Romania, emis de catre un organism abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole -categoria de importanta C, B sau A, conform Ordinului nr. 777/2003 al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii".Modalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a) Angajament de participare (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant - original.b) atestat recunoscut in Romania ca Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul constructii civile, eliberat de catre un organism abilitat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conform proiectului tehnic, constructia se incadreaza in categoria C de importanta (HGR nr. 766/1997) si la Clasa II (conform Normativ P100/2006).Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor.In baza principiului recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente.Operatorul economic trebuie sa intreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica, atestatul recunoscut de autoritatile romane.Art. 14 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, dispune ca agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati, precum si printr-un sistem propriu conceput si realizat. Potrivit art. 1 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 925/1995, verificarea si expertizarea tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor privind respectarea cerintelor prevazute de lege reprezinta o componenta a sistemului calitatii in constructii si se efectueaza de catre specialisti cu activitate in constructii, atestati tehnico-profesional de catre comisii organizate de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, iar potrivit art. 21 din acelasi act normativ asigurarea calitatii executiei lucrarilor de constructii se face in mod diferentiat in functie de categoria de importanta a constructiei, conform Regulamentului de conducere si asigurare a calitatii, printr-un sistem propriu de calitate si responsabili tehnici cu executia atestati.In conformitate cu art. 2 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotararea Guvernului 925/1995, prevederile regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor sunt obligatorii pentru persoanele fizice si juridice din tara si din strainatate care isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor pe teritoriul Romaniei., Cerinta nr. 8Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Responsabil privind asigurarea controlului calitatii, al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - sa fi absolvit un curs de management in domeniul calitatii- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (inclusiv responsabil calitate, AQ, CQ sau similar).Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta: a) Angajament de participare (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant ? original.b) CV, semnat de catre expert (se poate folosi Formular 13) ? original.c) document care atesta faptul ca a absolvit un curs de management in domeniul calitatii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d) document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 9Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Inginer instalatii, al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - studii superioare in domeniul instalatiilor- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari de constructii civile in care sa fi activat pe o pozitie similaraModalitate de indeplinire: Se vor prezenta: a) Angajament de participare (Formular 12), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant ? original.b) CV, semnat de catre expert (se poate folosi Formular 13) ? original.c) diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;d) document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 10Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajamente) de cel putin urmatoarele utilaje si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - schela fatade cu plasa de protectie;
- popi metalici extensibili;
- incarcator frontal pe pneuri si excavator pe pneuri/ buldoexcavator;
- malaxoare electrice pentru mortare si lianti;
- pompa de turnare beton montata pe sasiu si autobetoniera/ betoniera cu pompa de beton;
- vibrocompactoare beton;
- sisteme de cofrare;
- autobasculanta/ camion pentru transport materiale constructii;
- troliu electric;
- aparat de torcretare;
- macara;
- bob elevator mobil;
- motocompresor;
- mai compactor;
- placa vibratoare;
- laborator pentru asigurarea controlului calitatii atestat in ceea ce priveste profilele de incercari si probe impuse de lucrarile rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II), conform Legii nr.10/1995 actualizata si HG nr.808/2005 publicat in MO Partea I nr.735 din 12.08.2005.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta: a)Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 14) - original;b)Document doveditor privind detinerea utilajelor/ echipamentelor solicitate (lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate/ contract leasing/ contracte/ conventii de inchiriere/ angajamente), in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 11Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta: a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular 15) - original si Lista cu subcontractantii (Anexa la Formular 15) - original.Din acestea trebuie sa rezulte care sunt lucrarile care vor fi subcontractate si valoarea acestora, in concordanta cu Formularele F2 si F3 din propunerea tehnica.b)Acordul/Acordurile de subcontractare, in limba romana (Formular 16) - original.Daca nu este cazul, documentele de mai sus se vor prezenta cu mentiunea ?NU ESTE CAZUL?.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire., Cerinta nr. 12Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind asociatii.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta: a) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora (Formularul 17) - original.b) Acordul de asociere (Formular 18), in limba romana - original.Daca nu este cazul, documentele se vor prezenta cu mentiunea ?NU ESTE CAZUL?., Cerinta nr. 13Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL.Se vor prezenta, daca este cazul: -Angajament ferm privind sustinerea tehnica privind experienta similara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 19) - original, inclusiv Anexa la Formular 19 - originalsi/sau-Angajament ferm privind sustinerea tehnica a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 21) - original, inclusiv Anexa la Formular 21 - original.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standarde europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta cel putin un document care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat., Continuare Cerinta 1: Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale., Cerinta nr. 2Standarde privind asigurarea protectiei mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a sistemului de management de mediu, in conformitate cu (raportat la) standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat., Continuare Cerinta 2: Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 15:01