Achizitie publica - Lucrari de reabilitare constructii camine A si B M. Kogalniceanu, reabilitare alei pietonale camine G3 si G4 Magurele, reabilitare constructii Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si reabilitare constructii Facultatea de Limbi si Literaturi St
Detaliu pentru invitatia numarul 331506
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331506/10.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare constructii camine A si B M. Kogalniceanu, reabilitare alei pietonale camine G3 si G4 Magurele, reabilitare constructii Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si reabilitare constructii Facultatea de Limbi si Literaturi Straine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectoratul Universitatii din Bucuresti, Serviciul Tehnic, B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare constructii camine A si B M. Kogalniceanu, reabilitare alei pietonale camine G3 si G4 Magurele, reabilitare constructii Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si reabilitare constructii Facultatea de Limbi si Literaturi Straine
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii - reamenajarea birourilor DSS din caminele Kogalniceanu, refacere a aleilor pietonale aferente caminelor G3 si G4 Magurele, reamenajarea birourilor decanatului Facultatii de Jurnalism si a birourilor decanatului Facultatii de Limbi Straine.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 109.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiModul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, cu perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006). Conform prevederilor Legii nr.346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi, in lei, 10 % din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM, valabila incepand cu data incheierii contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie este, prin scrisoare de garantie bancara de buna executie si constituie anexa la contract, prin depunerea la casierie a sumei in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare si prin retineri succesive, cu obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante(Suma initiala sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului (conform art. 1 HG 1045/2011). Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din HG 925/2006. In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta: completarea Formularului 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura + certificat de participare Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12C+ Formularul 34. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor Cerinte obligatorii: a)Certificat de cazier judiciar in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorb)Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorc)Certificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor d)Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorf)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Cerinta obligatorie completarea Formularului 4Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Rector, prof. univ. dr. Mircea Dumitru- Director Financiar-Contabil, ec. Adrian Albu- Director Juridic, jr. dr. Diana Petrescu, - Prorector, prof. univ. dr. Maria Voinea, - Prorector, prof. univ. dr. Emil Barna, - Director Adjunct Tehnic, arh. Cristian Tofan, - Director Adjunct Administrativ, Florinel Miulescu, - Sef Serviciul Tehnic, ing. Virginia Tosca, - Serviciul Tehnic, ing. Ileana Neagu, - Serviciul Tehnic, ing. Persida Salcianu, - Seviciul Tehnic, adm. patrimoniu Mihai Petre. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantuluiincludeactivitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire saprezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridicestraine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeascao forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiaraBilanturile contabile pentru anii2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente, 2. Informatii privind: Cifra de afaceri medieDeclaratia prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pentru anii2009, 2010, 2011 egala sau mai mare decat echivalentul a 300.000 lei (pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu BNR la nivelul anilor 2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantib)Informatii privind asocierea Se accepta asocierea unui grup de operatori, a)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluib)Responsabil Tehnic cu Executiac)Responsabil CQ, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, a)Listaprincipalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiarib)Experienta similaraParti relevante dupa maxim 2 contracte care contin informatii privind demonstrarea cerintei de experienta similara, in valoare minima cumulata de150.000 lei(pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu BNR la nivelul anilor 2009, 2010, 2011) a)Informatii privind implementarea Sistemelor de Management alcalitatii, ISO 9001 2008 sau standard echivalentb) Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al Mediului, ISO 14001/2008 sau standard echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei ? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat.Punctajul oferit = (pret min./pret ofertei de evaluat) x punctajul maxim alocat
Durata garantiei
20
Descriere: Comisia va aloca punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata garantiei lucrarilor? astfel: Durata garantiei lucrarilor trebuie sa fie minim 2 (doi) ani si maxim 5 (cinci) ania) pentru cea mai mare durata a garantieilucrarilor ofertate (g max), se acorda 20 puncte;b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel : P(g n)= (g n/g max) x punctaj maxim alocat (20). Punctajul oferit = P(g n)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 13:34