Achizitie publica - Lucrari de reabilitare constructii si instalatii camin Pallady 1
Detaliu pentru invitatia numarul 313034
Universitatea din Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4505502
Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti
Telefon: 021 3139575
Fax: 021 3139575
Denumire invitatie: Lucrari de reabilitare constructii si instalatii camin Pallady 1
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare hidroizolatie terasa, refacere glet si zugraveli camere afectare de infiltratii, inlocuire radiatoare fonta 3 camere.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.09.2011 11:04
Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Rectoratul Universitatii din Bucuresti, Serviciul Tehnic, Bd. Mihail Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti.
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectoratul Universitatii din Bucuresti, Serviciul Tehnic, Bd. Mihail Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 72, 548.44 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006, calitatea de participant, certificat de participare, certificat de cazier fiscal, de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si la impozitele si taxele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, CUI, bilanturi contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010, declaratie cifra de afaceri medie anuala egala sau mai mare de 144000 lei, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, copii dupa maxim 2 contracte similare finalizate in valoare cumulata de minim 72000 lei, PV receptie si recomandari de la beneficiari, declaratie privind personalul angajat, certificate de management de calitate, de mediu, de sanatate si securitate ocupationala, Responsabil Tehnic cu Executia autorizat MLPTL.
Documentatia de atribuire este atasata pe SEAP. Garantie de participare 1440 lei sau 720 lei daca se face dovada IMM.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
20
Descriere: Programul calitatii pe stadii fizice 14.00Graficul fizic si valoric propus pentru executia lucrarii 6.00