Achizitie publica - Lucrari de reabilitare DC 51 Poarta
Detaliu pentru invitatia numarul 332056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332056/19.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare DC 51 Poarta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Com.Bran, localitate Bran, Nr.1, str. Piata I.G. Stoian Jud. Brasov, Romania, cod postal: 507025, telefon: +4 0268236416, fax: +4 0268236413, persoana de contact: Hermeneanu Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Com. Bran. str. Piata I.G.Stoian, nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare DC 51 Poarta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 298, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 15 000 lei. Pentru IMM- uri valoarea garantiei este 50%.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contulautoritatii contractante RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis de Primaria Comunei Bran la Trezoreria Rasnov- . Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; b)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va ficonform model Formulare. c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante; In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se varetine garant de participare in cuantum de 4200 lei+0, 1% din valoarea estim a contr din cea ce depaseste 420001 lei, adica 5 078, 03 lei
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Ofertantul va constitui garantia de buna executie aferenta contractului in procent de 10 % din valoarea de atribuire fara TVA a acestuia.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Retineri succesive din facturi partiale, fie- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(HG 834/2009).In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant.Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului fara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original Nota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Hermeneanu Gheorghe - primar, Garbacea Radu -viceprimar, Poponeci Gheorghe - contabil.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. 4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul" 5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul". Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original. Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. In cazul in careoferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Certificat Constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate alofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pt. conformitate certificastul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim 1 200 000 leiPentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari .Se vor prezenta recomandari de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbal de receptie pentru lucrarile prezentate ca si experienta similara, in copie conform cu originalul.Se va prezenta evidenta din care sarezulte separat experienta relevanta in executia lucrarilor de reabilitare simodernizare drumuri. Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrariexecutate - (se ataseaza copii dupa paginile relevante ale contractele prezentate ca si experienta similara -denumireacontractului, denumirea partilor, valoarea si duarata contractului, procese verbale de receptie)Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa fii realizat cel putin un contract de lucrari de reabilitaredrumuri in valoare de 1 200 000 lei, pana la data depunerii ofertelor Se vorprezenta recomandari de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbalde receptie.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispunepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Nota: Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor., Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant in scopul realizarii obiectului contractului.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) responsabil tehnic : se prezinta certificat de atestare profesionala si legitimatia valabila la data depunerii ofertelor, recomandare privind participare acestuia la un contract asemanator;b) responsabil cu controlul calitatii lucrarilor : se prezinta documente doveditoare ale specializarii indomeniu;Responsabilul cu controlul calitatii trebuie sa dovedeasca absolvirea cursului de management in domeniulcalitati, Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant in scopul realizarii obiectului contractului.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: c) sef de santier: se va prezenta diploma de licenta, recomamdare de la beneficiar privind participarea la un contract asemantor;d) responsabil SSM: se prezinta documente doveditoare aleatestarii in domeniuOfertantul va mai prezenta urmatoarele documente: -Pentru personalul de conducere angajat se va prezenta copie dupa contractul de munca sau angajamente de participare;
-CV-uri pt personalul de conducere nominalizat pentru indeplinirea contractuluiOperatorul econimic clasat pe I loc i se vor solicitadocumentecare sa ateste experienta prezentata in CV pentru personalul declarat., Informatii privind asociatiiInformatii privind partea de contract pe care opertatul economic are intentiasa o subcontracteze, Declaratie privind subcontractantii, partile din contractpe care acesta acestiat urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si dupa caz acordul acestora Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managemental Calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managementde Mediu ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 09:44