Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare drum comunal DC82 Moldovene?ti, jude?ul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 339858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MOLDOVENESTI (CONSILIUL LOCAL MOLDOVENESTI JUD. CLUJ)
Numar invitatie: 339858/21.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare drum comunal DC82 Moldovene?ti, jude?ul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOLDOVENESTI (CONSILIUL LOCAL MOLDOVENESTI JUD. CLUJ)Cod fiscal: 4426239, Adresa: MOLDOVENESTI, NR.240, JUD. CLUJ, Moldovenesti, Telefon: 0264-329701, 0264-329710, Fax: 0264-329710, 0264-329701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MOLDOVENESTI, NR.240, JUD. CLUJ, Moldovenesti, Romania, cod postal: 407430, telefon: +40 264329701, fax: +40 264329710, persoana de contact: IZABELLA MARIKA SZEKELY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE PRIMARIA COMNEI MOLDOVENESTI, NR.240, JUD. CLUJ, Moldovenesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare drum comunal DC82 Moldovene?ti, jude?ul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare drum comunal DC82 Moldovene?ti, jude?ul Cluj, conform proiectului tehnic, in etape, in functie de resursele existente. Acordul cadru se va incheia cu un singur operator economic. Contractele subsecvente se vor atribui fara reluarea competitiei.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 064, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art 86 din HG 925/2006 prin virament bancar ( completat cf formularul 13)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; Cuantumul garantiei de participare ? 40.000 RON. Garantia de participare constituita prin ordin de plata va fi depusa in contul COMUNEI MOLDOVENESTI, RO64TREZ2195006XXX001915. deschis la Trezoreria Turda. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin (1), lit d)din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 7.844, 13 RON. Garantia de participare se va restitui conf. HG925/2006, art 88. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( 90 zile). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec.din cadrul unei asocieri)care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din G.P.Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.Dovada de IMM se depune alaturi de G.P.in sedinta de deschidere a ofertelor.In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii pt.care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se va constiui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in termen de 10 zile de la data semnarii contractului subsecvent. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluisubsecvent
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art 180 din OUG 34/2006- Se va prezenta Formularul nr. 1 din sectiunea formulare semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formular nr. 1 - din Capitolul "Formulare"alDocumentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 1A din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul pentru fiecare dintre membrii asocierii.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.NOTA: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1A din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 2 din sectiunea formulareCerinta nr. 4-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''- formularul nr 1B din sectiunea formulare -conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 1B, din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire -Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". In cazul asocierii, documentul va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Cerinta nr. 5-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formularul nr 1C din sectiunea formularePersoanele cu functii de decizie dincadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -MARGINEAN IOAN? primar-NAGY LASZLO JENO- viceprimar-BAN EVA? contabilConsilieri locali: KOLOZSI ERNO, FARCAS IULIU, SZABO LAJOS, CSEGEZI IOSIF, HALMAGYI GYULA, NAGY LASZLO JENO, KISS DEZIDERIU, JOBAGY FRANCISC, KOVACS LIVIU, BUJAN VIOREL, POPA ELENA, CALEAN REMUS IOAN, BALO ZOLTANPersoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire)Cerinta nr. 6-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Ofertantul va prezenta: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa justifice faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original, copie egalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original, copie egalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducere autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaCerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraATENTIE!Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca are in obiectul de activitate executia de lucrari solicitate in prezentul contract.Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata sau copie lizibila , , conform cu originalul'' eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.In cazul unei asocieri, certificatul constatator se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatatorin original/copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: Media cifrei de afaceri globale a operatorului economic pe ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim 700000lei.Pentru indeplinirea acestei cerinte, ofertantul va prezenta Fisa de informatii generale insotita de documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate, Cerinta nr. 2Informatii privind situatia economico ? financiara: Copia bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraExperienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrareaexperientei similare se considera prezentareaa maxim doua contracte de lucrari similare, a carui valoare sa fie egala sau mai marede 700000 lei.Ofertantul va prezenta urmatoarele: o Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie dinpartea beneficiarului/clientului;o Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experientasimilara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentruautenticitatea procentului de participare;o Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul)., Cerinta 2- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice min necesare indeplinirii acordului cadru.Autoturism de teren 4x4 spatii pentru cazare, depozitare materiale antiderapante, spatii pentru parcare auto -utilaje - pentru activitatea de vara se solicita: -statie asfalt - statie betoane - picamer - autobasculanta - buldoexcavator - incarcator frontal - freza asfalt - automacara ? compactorvibrator - autogreder - autoremorcher - autoutilitara - panou semnalizare aparat sudura/grup - compresor aer - echipament balizare luminoasa - generator electric - vibrator beton - autobet - laborator mixturi/beton, autogrunotator, raspnaditor criblura, Cerinta nr 3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabilede indeplinirea acordului cadru: - se solicita: - manager de contract care sa aiba experienta in lucrari de infrastr de transport rutier-sef santier ? Inginer constructor-respons tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor de drumuri-responsabil cu asigurarea calitatii- resp cu asig securit si sanat in munca.Studii si aptitudini solicitate: - studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari;Se vor prezentacopii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizatii mentionate in CV ( dupa caz), declaratie de disponibilitate, CV.Ofertantul va prezenta: -Declaratie care contine informatii privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, Sustinere terti - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OG 34/2006, si art 181, lit a)c1)d), Informatii privind subcontractantiiIn cazul subcontractarii, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire acontractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea.In acest sens se va prezenta Acordul de asociere . Cerinta nr. 1 Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie ( lucrari de drumuri). In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr 2. Certificat de conformitate a implementarii standardelor de protectie a mediuluiconform ISO 14001sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie. ( lucrari de drumuri)In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii standardului de mediu, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu in cadrul proceselor desfasurate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul acestui contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare, adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 22:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer