Achizitie publica - Lucrari de Reabilitare Drum Forestier Senereus, O.S.Tarnaveni
Detaliu pentru invitatia numarul 337953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 337953/23.10.2012
Denumire contract: Lucrari de Reabilitare Drum ForestierSenereus, O.S.Tarnaveni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Reabilitare Drum ForestierSenereus, O.S.Tarnaveni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executarea lucrarilordereabilitareaa terasamentelor, suprastructurii , podetelor in conformitatecu cerintele caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 945, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 18.900, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare ?i oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4363.70 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau - Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i) Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Ielita Alamaie, Adrian Musuroi, Alina Suciu, Florentina Prisacaru, Bogdan Dumitrescu, Ilie Dobre, Jean Visan, Ilie Covrig, Dogaru I. Anton, Kacso Ecaterina, Iacob Lucian, Pop Iosif, Stainbok Sorin, Muntean Simion, Man Codruta, Dan Marius membrii CA: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de depunere a ofertei, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau- societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.417.740, 00 lei1. Se va completat cifra medie de afaceri in formularul: Informatii general.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro, 2010:4, 2122 lei/euro, 2011:4, 2349 lei/euro. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 661.612, 00 lei. similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...)., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: a. Excavator pe senile cupab. Autogrederc. Betoniera cu cadere liberad. Vibrator de interior pentru beton, , e. Vibrator universalb. Compactor autopropulsat cu rulouri, (valturi)c. Compactor static autopropulsat, cu rulouri, , d. Autocisternacu dispozitiv de stropire, e. Macara pe pneurif. Incarcator frontal pe senileg. Incarcator frontal pe pneurih. Motopompai. Malaxor mecanic de asfaltj. Troliu electrick. Motocmpresor aer mobill. Ciocan pneumaticii. Se va prezenta certificatul de autorizare pentru laborator de grad mimim III propriu. In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract, pentru efectuarea de incercari de laborator cu un laborator autorizat precum si certificatul de autorizare, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se va prezenta CV-ul /declaratia persoanelor care vor raspunde de controlul calitatii lucrarilor insotita de dovezi ca DECIZIE de numire responsabilin domeniul calitatii.Se va prezenta CV-ul /declaratia persoanelor care vor raspunde de controlul calitatii lucrarilor insotita de dovezi care sa ateste certificarea ca responsabil cu asigurarea calitatii lucrarilor, Cerinta nr.4 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului . i. Se va prezenta completat formularul Declaratie privind personalul implicat in derularea contracului. ii. Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santier. iii. CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractuluiiv. Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane)v. Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare), Cerinta nr.5 Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.6 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Cerinta obligatorie: Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul.Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr.1 Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr.2 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
96
Descriere: Componenta financiaraPentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim de 96 puncte, Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa urmatoareaformula: 96 puncte x pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat.
Timpul de mobilizare al executantului
4
Descriere: timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce, . Pentru acest factor se va acorda 4 puncte.punctajul se va acorda astfel: Pentru viteza de interventie cea mai marese acorda punctajul maxim de 4 puncte, Pentru celelalte viteza de interventie oferte punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 4 puncte x timpul de mobilizare cel mai scurt /timp de mobilizare ofertat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:26