Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de Reabilitare Drum Forestier Babaca - O.S.Focsani , judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 341073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 341073/17.12.2012
Denumire contract: Lucrari de Reabilitare Drum Forestier Babaca - O.S.Focsani , judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Reabilitare Drum Forestier Babaca - O.S.Focsani , judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare Drum Forestier Calamitat Babaca O.S. Focsani , jud. Vrancea
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 625, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :92503 lei respectiv 20608, 89 euro - curs euro 4, 4885 lei / euro - BNR din 22.08.2012.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare : garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art.86 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , prin virament bancar sau printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul , , Scisoare de garantie ", instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor . In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar , acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva ( RO1590120 , J40/450/1991 ) : cont RO20BRDE410SV54016774100- BRD P-ta Romana ; RO68RZBR0000060000681176 - Raiffeisen Bank P-ta Romana , urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc.) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit , ,Garantie de participare" impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica .Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 :8022, 52 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Modul de restituire a garantiei de participare : garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88 , alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art.88 , alin.4 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90, alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr- un instrumrnt de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul , , Scrisoare de garantie de buna executie" , instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau- Prin retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti , ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 di OUG 34/2006. i)Se va completa formularul nr. 3 : Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr.2-Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute prevazute la art. 181 di OUG 34/2006 .Se va completa formularul nr. 6 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taaxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.3 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati asociati au obligatia de sa depuna formularul nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Cerinta nr.4 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006. i)Se va completa formularul nr. 17 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 di OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor-Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Ielita Alamaie, Adrian Musuroi, Alina Suciu, Florentina Prisacaru, Bogdan DmitrescuIlie Dobre, Jean Visan , Zamfir Lucian, Oancea Verginica, Olteanu Gheorghita, Popovici Marian, Mohorea Ana Roxana, ,membrii CA: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu Stefan, Laurentiu Paduraru, Sorin Ciobanu , Ana Titu.Cerinta nr. 5 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele nr.2 si nr.4 : Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr.1 - Ofrtantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i)Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitateprincipal sau secundar lucrarile solicitate pri prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni : - cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau- societatea se afla in incapacitate de plata;Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.ii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 6.937.770 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a exectat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 3.237.626, 00 Lei.Documente obligatorii : Experienta similara va fi dovedita conform art.188 alin.3, lit.a din OUG 34/2006 - respectiv o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit din care sa rezulte ca a executat minim o lucrare similara a carui valoare sa fie de cel putin 3.237.626, 00 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
98
Descriere: Componenta financiara-reprezinta pretul in lei fara TVA.Algoritmul de calcul : P fnal = P f+ Pt, unde P final = punctajul final, P f= punctajul pentru oferta finaciara, P t= punctajul pentru timopul de mobilizare al executantului.Pentru P f punctajul se va acorda astfel : pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxi 98 puncte.Pentru celelalte oferte admisibile , punctajul se calculeaza dupa formula :95 puncte x pretul cel mai mic ofertat/ pretul ofertat.
Timpul de mobilizare al executantului
2
Descriere: Componenta tehnica -reprezinta durata de timp, masurata in zile , de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor /defectiunilor rezultate din vina executantului , aparute in perioada de executiesi/sau garantie a lucrarilor pana la data inceperii lucrarilor de remediere. Algoritmul de calcul : P t = punctajul pentru timpul de mobilizareal executantului ; pentru P t punctajul se va acorda astfel: pentru termenul cel mai scurt se va acorda punctajul maxim de 2 puncte. Pentru celelalte termene de mobilizare punctajul se calculeaza dupa formula :2 puncte x termenul de mobilizare cel mai scurt/ termenul de mobilizare ofertat.Timpul minim sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar - 1 zi .Timpul maxim peste care ofertele vor fi declarate neconforme- 7 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer